Obsługa aplikacji POS
Zaproponuj temat do opracowania
Kategorie
- ASYSTENT CHMURA
- ASYSTENT DESKTOP
- Instrukcja - szybki start
- Moduły
- SMS
- Akta Osobowe
- Członkowie organizacji
- Dane Kontaktowe
- Delegacje
- Dokumenty Kasowe
- Książka Korespondencji
- Gabinet Lekarski
- HRM
- Magazyn
- Maszyny
- Nieruchomości
- Oferty i Zapytania
- Produkcja
- Poczta
- Rejestr Pism
- Rejestr Oprogramowania
- Rejestr Pojazdów
- Serwis i Reklamacje
- Faktura, Sprzedaż i Zakup
- Szkolenia
- Sprawy
- Tłumaczenia
- Ubezpieczenia
- Urządzenia
- Umowy
- Użytkownicy
- Wypożyczenia
- Zadania
- Zamówienia
- Zlecenia warsztatowe
- Instrukcja - szybki start
- Ogólne
- Prezentacje programów
Pomoc
Obsługa aplikacji POS
1. Po uruchomieniu komputera automatycznie włącza się aplikacja POS i logujemy się na swoje konto za pomocą przypisanego PIN-u.
2. Po tych czynnościach zaczynamy obsługę klienta, znajdując się w koszyku.
3. Aby dodać produkt wpisujemy jego kod (cyfrę) i zatwierdzamy opcją KOD. Tak samo postępujemy w przypadku ilości, czyli wybieramy ilość -> ILOŚĆ. Produkt możemy jeszcze dodać korzystając z opcji ZNAJDŹ PRODUKT.
4. Po wprowadzeniu produktów do koszyka wybieramy opcję płatności KARTA lub GOTÓWKA:
- W przypadku wybrania płatności gotówką lub kartą mamy widoczną NALEŻNOŚĆ jaką musi zapłacić klient oraz okno do wprowadzenia kwoty otrzymanej przez klienta. Co w efekcie wyświetli nam RESZTĘ jaką musimy zwrócić.
- W oby przypadkach mamy możliwość dokonania płatności mieszanej karta/gotówka. Aby to wykonać na ekranie wybieramy formę płatności, wprowadzamy w pole wpłata dana kwotę i zatwierdzamy przyciskiem OK. Z druga częścią wpłaty postępujemy tak samo.
5. Po wybraniu formy płatności wciskamy przycisk ZATWIERDŹ i drukujemy paragon lub fakturę z NIPem lub bez.
6. Przy wyborze płatności kartą aplikacja łączy się terminalem płatniczym. Po zatwierdzeniu wpłaty przez klienta program automatycznie drukuje paragon fiskalny.
Kontakt z nami
System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami
W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.
KONTAKT
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
O NAS
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.