Własna strona Internetowa dla serwisu
Serwis i Reklamacje
z Systemem WWW
Oszczędność czasu. Zadowolenie klientów.
Wygoda dla
Twoich klientów
Sami dodadzą zgłoszenie i sprawdzą jego status
Z automatyczną synchronizacją statusów. Elementy, które można zmienić to m.in.:
• informacje o lokalizacji serwisu • mapa dojazdu i dane kontaktowe • nowe aktualności • zdjęcie w tle • logo firmy • podstrony i ich treść • stopka witryny
Najlepszy system do zarządzania serwisem
Nowa odsłona Asystenta Serwis i Reklamacje. Wydanie, w którym klient sam może sprawdzić status zgłoszenia i dodać nowe z unikalnym numerem RMA. Dzięki czemu zminimalizują Państwo czas, na informowanie klientów o aktualnym statusie, a klienci zyskają wygodny sposób weryfikacji postępów.
Przygotowany, edytowalny formularz zgłoszeń
Zawiera wszystkie istotne pola.
Jak często klienci wysyłają zapytania w sprawie reklamacji? Teraz, Państwa pracownicy oszczędzą czas
Poinformuj
o nowej formie dodawania i sprawdzania zgłoszeń.
Zachęć
klientów do korzystania z nowego systemu.
Dopilnuj
by status zgłoszenia był aktualizowany na bieżąco.
Korzystaj z wszystkich dobrodziejstw Asystenta
- dodawanie przypomnień
- łatwe przeszukiwanie po produktach
- zliczanie wartości
- definiowanie osoby wprowadzającej
- skanowanie bezpośrednio do programu
- automatyczne tworzenie kategorii załączników
- dodawanie do grup
- wydruki zgłoszeń
- definiowanie własnych pól w zgłoszeniu
- raport zmian
- zapis uwag i wniosków po analizie
- automatyczne nadawanie numerów RMA
- wysyłanie powiadomień e-mail do klientów
- zintegrowany klient poczty e-mail
- możliwość edycji szablonów wydruków
Zadbaliśmy o doświadczenie klienta
Wchodząc na stronę serwisu widoczny jest duże pole wyszukiwania zgłoszeń. Wystarczy wpisać numer RMA lub numer telefonu by odnaleźć swoje zgłoszenie. Kiedy status się zmienia – klient to widzi nawet bez przeczytania jednego słowa. Zrealizowany – zielony. Odrzucony – czerwony. W wielu przypadkach „w trakcie” - niebieski. Pod formularzem, znajduje się odnośnik do formularza dodawania zgłoszenia. Klient wypełnia wszystkie niezbędne informacje, otrzymuje numer RMA. Od tego momentu zgłoszenie widnieje w panelu Asystenta Serwis i Reklamacje i można nim zarządzać.
Zainwestuj w nowy system już teraz
Wybierz odpowiedni pakiet
Miesięczny
- Wszystkie funkcje Asystenta Serwis i Reklamacje
- System WWW do dodawania i sprawdzania zgłoszeń
Roczny
- Wszystkie funkcje Asystenta Serwis i Reklamacje
- System WWW do dodawania i sprawdzania zgłoszeń
- 1h pomocy zdalnej z personalizacją strony
Kwartalny
- Wszystkie funkcje Asystenta Serwis i Reklamacje
- System WWW do dodawania i sprawdzania zgłoszeń
Załóż teraz aby przetestować
Kontakt z nami
System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami
W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.
KONTAKT
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
O NAS
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.