Własna strona Internetowa dla serwisu

Serwis i Reklamacje

z Systemem WWW

Oszczędność czasu. Zadowolenie klientów.

Wygoda dla

Twoich klientów

Sami dodadzą zgłoszenie i sprawdzą jego status

Z automatyczną synchronizacją statusów. Elementy, które można zmienić to m.in.:

• informacje o lokalizacji serwisu • mapa dojazdu i dane kontaktowe • nowe aktualności • zdjęcie w tle • logo firmy • podstrony i ich treść • stopka witryny




Najlepszy system do zarządzania serwisem

Nowa odsłona Asystenta Serwis i Reklamacje. Wydanie, w którym klient sam może sprawdzić status zgłoszenia i dodać nowe z unikalnym numerem RMA. Dzięki czemu zminimalizują Państwo czas, na informowanie klientów o aktualnym statusie, a klienci zyskają wygodny sposób weryfikacji postępów.

Przygotowany, edytowalny formularz zgłoszeń

Zawiera wszystkie istotne pola.

PROSTY W OBSŁUDZE SYSTEM SERWISOWY

Jak często klienci wysyłają zapytania w sprawie reklamacji? Teraz, Państwa pracownicy oszczędzą czas

Poinformuj


o nowej formie dodawania i sprawdzania zgłoszeń.

Zachęć


klientów do korzystania z nowego systemu.

Dopilnuj


by status zgłoszenia był aktualizowany na bieżąco.

Korzystaj z wszystkich dobrodziejstw Asystenta

  • dodawanie przypomnień
  • łatwe przeszukiwanie po produktach
  • zliczanie wartości
  • definiowanie osoby wprowadzającej
  • skanowanie bezpośrednio do programu
  • automatyczne tworzenie kategorii załączników
  • dodawanie do grup
  • wydruki zgłoszeń
  • definiowanie własnych pól w zgłoszeniu
  • raport zmian
  • zapis uwag i wniosków po analizie
  • automatyczne nadawanie numerów RMA
  • wysyłanie powiadomień e-mail do klientów
  • zintegrowany klient poczty e-mail
  • możliwość edycji szablonów wydruków


Zadbaliśmy o doświadczenie klienta

Wchodząc na stronę serwisu widoczny jest duże pole wyszukiwania zgłoszeń. Wystarczy wpisać numer RMA lub numer telefonu by odnaleźć swoje zgłoszenie. Kiedy status się zmienia – klient to widzi nawet bez przeczytania jednego słowa. Zrealizowany – zielony. Odrzucony – czerwony. W wielu przypadkach „w trakcie” - niebieski. Pod formularzem, znajduje się odnośnik do formularza dodawania zgłoszenia. Klient wypełnia wszystkie niezbędne informacje, otrzymuje numer RMA. Od tego momentu zgłoszenie widnieje w panelu Asystenta Serwis i Reklamacje i można nim zarządzać.




Zainwestuj w nowy system już teraz

Wybierz odpowiedni pakiet

Miesięczny

49 zł /netto
  • Wszystkie funkcje Asystenta Serwis i Reklamacje
  • System WWW do dodawania i sprawdzania zgłoszeń


Roczny

470zł (-20%) /netto
  • Wszystkie funkcje Asystenta Serwis i Reklamacje
  • System WWW do dodawania i sprawdzania zgłoszeń
  • 1h pomocy zdalnej z personalizacją strony


Kwartalny

132zł (-10%) /netto
  • Wszystkie funkcje Asystenta Serwis i Reklamacje
  • System WWW do dodawania i sprawdzania zgłoszeń


Załóż teraz aby przetestować

KLIKNIJ TUTAJ

Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

0
Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top