Zmiana silnika bazy danych w przypadku wersji PRO

Pomoc

Zmiana silnika bazy danych w przypadku wersji PRO

Witam.

W przypadku spowolnionej pracy na programie w wersji PRO zalecamy przeniesienie danych do bazy zdalnej. W tym celu należy:

1. Utworzyć nową pustą bazę danych z protokołem -> Lokalna meteoryt.

Wchodzimy w zakładkę Baza danych-> Otwórz -> Dodaj -> wprowadzamy nazwę bazy danych-> wybieramy protokół ''Lokalna meteoryt''.

2. Aby przenieść dane do nowo utworzonej bazy, należy w pierwotnej bazie danych, z której dane będą przenoszone utworzyć migrację danych.

Zakładka -> Baza danych-> utwórz kopię bezpieczeństwa -> migracja danych.

 

3. Po zakończeniu tworzenia migracji danych logujemy się do nowo utworzonej bazy, następnie odtwarzamy plik migracyjny.

Zakładka -> Baza danych-> Odtwórz z kopii bezpieczeństwa -> wskazujemy wcześniej utworzony plik -> Rozpocznij.

 






Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top