W najnowszej aktualizacji programu została zmieniona opcja dotycząca uwag przy dokumencie.
Wcześniej była do tego przeznaczona dedykowana zakładka → Uwagi po prawej stronie wewnątrz dokumentu.
Została ona jednak przeniesiona. Teraz pod danymi firmy znajduje się pole, w którym można umieszczać uwagi.
Funkcja została przekształcona z tego względu, że taka forma jest bardziej przejrzysta i lepiej widoczna dla osoby wystawiającej.
Pobierz aktualizację i sprawdź, czy taka zmiana jest dla Ciebie przydatna.
Wydawane aktualizacje do wersji 2019 ulegają zakończeniu. W związku z tym chcielibyśmy zrobić krótkie podsumowanie tej wersji, która nie tylko została zoptymalizowana wieloma zmianami wprowadzonymi w cenie produktu, jak również umożliwiła nowe podejście do kolejnych publikowanych wersji.
Przede wszystkim została ulepszona pod kątem działania, jak również wzbogacona w wiele funkcji oraz udogodnień dla użytkownika.
Wersja 2019 nie jest już publikowana (instalatory zostaną zdjęte z naszej strony). Zakończenie wydawanych aktualizacji pozwala na dalsze korzystanie z danej wersji programu, natomiast w takiej sytuacji nie jest już ona wspierana przez nas technicznie.
Z tego względu zachęcamy do przejścia na wersję 2021, która udostępni dalsze korzystanie z programu wraz z możliwością stałego kontaktu z naszym działem technicznym poprzez system Tickiet (system zgłoszeniowy). Ponadto dzięki temu rozwiązaniu nadal będzie osiągalny dostęp do wszelkich aktualizacji, a także nowych funkcjonalności w wersji 2021.
Zapoznaj się z ofertą, w tym celu skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży, aby uzgodnić szczegóły.
Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia oraz zbliżającego się Nowego Roku życzymy Wam zdrowia, spokoju oraz dalszych sukcesów.
Aby współpraca z naszą Firmą była owocna, ponieważ to dla Was dbamy o ciągły rozwój, tworząc nowe rozwiązania.
Zapoznaj się z naszą ofertą i sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!
Przypominamy również o trwającej ŚWIĄTECZNEJ PROMOCJI, która dotyczy wszystkich produktów w wersji chmurowej.
Zachęcamy do pobrania najnowszej aktualizacji, która jest już dostępna na naszej stronie. W łatwy sposób można ją pobrać z poziomu programu, korzystając z zakładki POMOC (górny pasek programu).
Przygotowaliśmy super okazję zakupu licencji programu za niską cenę.
Otrzymasz aż 30% rabatu z kodem promocyjnym na wszystkie produkty w wersji chmurowej. Zamówienie możliwe tylko z poziomu naszej strony.
Przypominamy o możliwości tworzenia kopii bezpieczeństwa bazy danych, ta funkcjonalność istnieje tylko w naszym systemie i umożliwia dodatkowe zabezpieczenie bazy danych z poziomu konta administratora.
W związku, z czym zachęcamy do odwiedzenia naszej strony oraz założenia wersji testowej programu dostępnej przez 30 dni bezpłatnie.
Oferta na usługi chmurowe otrzymała zwiększony limit zajętości załączników o 5GB dla wersji MAX bez zmian ceny za użytkownika. Co przekłada się łącznie na aż 20GB dla jednego użytkownika, oznacza to, że w przypadku zakupu kolejnej licencji limit jest proporcjonalnie zwiększany.
Załączniki stają się nieodłącznym elementem pracy dla wielu branż więc aby praca stała się jeszcze lepsza ten limit został dostosowany do nowych realiów obowiązujących podczas pracy zdalnej. Mamy nadzieję, że naszą ofertą na usługi chmurowe będzie coraz lepsza i zapraszamy do współpracy.
Kolejnym obowiązkiem, jaki się pojawił, są symbole procedury, które wpiszesz na swojej fakturze sprzedaży. Należy je stosować do wszystkich dowodów, które wpisuje się w ewidencji dotyczącej podatku należnego, jeżeli w danym dowodzie wystąpi transakcja/procedura objęta obowiązkiem oznaczania.
W programie taka możliwość jest dostępna i można z niej skorzystać podczas generowania faktury po rozwinięciu listy w polu PROCEDURA.
Aktualizacja Asystent 2020 dostępna na stronie.
Kody GTU są częścią zmian związanych z wejściem w życie nowych przepisów dotyczących przesyłania JPK VAT i stanowią dodatkowy obowiązek dla przedsiębiorców. GTU to potoczna nazwa kodu grupy towarowej albo grupy usługowej, którą przedsiębiorcy (sprzedawcy towarów i usług) będą mieli obowiązek stosować w nowej strukturze JPK od 1 października 2020 r.
Zgodnie z nowym obowiązkiem taka opcja pojawiła się również w programie Asystent 2020.
Aktualizacja dostępna na stronie meteoryt.pl → Zakładka Pobierz → Seria 2020 BETA.
W związku z tym użytkowników, którzy korzystają ze starszych wersji oprogramowania zachęcamy do zakupu aktualizacji do najnowszej wersji.
Instrukcja wprowadzania kodów w programie dostępna pod linkiem:
https://meteoryt.pl/Wprowadzanie_kodow_GTU-h999.html
Niedawno wprowadziliśmy funkcję wystawiania SZYBKIEJ FAKTURY z poziomu programu w wersji chmurowej. Funkcja została przyjęta bardzo pozytywnie, co skłoniło nas do stworzenia takiej samej opcji w module ZAMÓWIENIA.
Umożliwia to w prosty sposób wprowadzanie danych na dokumencie bez wykonywania zbędnych czynności, co pozwala na zaoszczędzenie czasu szczególnie, wtedy gdy jest on bardzo istotny. Szybkie zamówienia charakteryzują się tym, że od razu widzimy ostateczną wersję dokumenty, nie ma potrzeby używać opcji podglądu oraz zapisu.
Opcja jest stworzona specjalnie dla Ciebie! → Wykorzystaj ją w swojej Firmie.
Nie masz jeszcze założonego programu? Nic straconego, załóż wersję na 30 dni i testuj ZA DARMO.
Szanowni Państwo z dniem 15.07.2020 r. zostaje wprowadzona możliwość szybkiego odzyskania swojego numeru seryjnego do programów Asystent. Zgodnie z definicją RODO dane są przechowywane w naszej bazie do 5 lat od zakupu.
Aby, odzyskać klucz seryjny prosimy o przesłanie e-maila na adres: kontakt@meteoryt.pl (nazwa firmy, NIP, nazwa programu, dodatkowe informacje) lub wypełnienie formularza. Jednocześnie informujemy, że warunkiem odzyskania numeru seryjnego jest:
Użytkownik programu ma również możliwość wglądu w swoje numery seryjne poprzez zalogowanie się do swojego konta na stronie meteoryt.pl (zakładka NR SERYJNE).
Wydawane aktualizacje do wersji 2019 powoli ulegają zakończeniu. W związku z tym chcielibyśmy zrobić krótkie podsumowanie tej wersji, która nie tylko została zoptymalizowana wieloma zmianami wprowadzonymi w cenie produktu, jak również umożliwiła nowe podejście do kolejnych publikowanych wersji.
Przede wszystkim została ulepszona pod kątem działania, jak również wzbogacona w wiele funkcji oraz udogodnień dla użytkownika.
Wersja 2019 będzie publikowana do dnia 1.06.2020 r. Zakończenie wydawanych aktualizacji pozwala na dalsze korzystanie z danej wersji programu, natomiast w takiej sytuacji nie jest już ona wspierana przez nas technicznie.
Z tego względu zachęcamy do przejścia na wersję 2020, która udostępni dalsze korzystanie z programu wraz z możliwością stałego kontaktu z naszym działem technicznym poprzez system Tickiet (system zgłoszeniowy). Ponadto dzięki temu rozwiązaniu nadal będzie osiągalny dostęp do wszelkich aktualizacji, a także nowych funkcjonalności w wersji 2020.
Zapoznaj się z ofertą, w tym celu skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży, aby uzgodnić szczegóły.
W związku z licznymi zapytaniami odnośnie do wersji językowych programu Asystent, wprowadziliśmy nową funkcjonalność, która umożliwia nam na zlecenie indywidualne przetłumaczyć aplikację w dowolnym języku (tłumaczenie dotyczy tylko wersji chmurowej programu).
Sukcesem zakończyliśmy wdrożenie wersji francuskiej aplikacji. Wobec tego wszystkich zainteresowanych Klientów takim rozwiązaniem zapraszamy do kontaktu.
Już dzisiaj dostępna jest strona macierzysta dla programu Asystent Chmura Faktura pod adresem asystentfaktura.pl..
Wszystkich Klientów zachęcamy do utworzenia wersji testowej na 30 dni bezpłatnie, a następnie skorzystania z rabatu 30% na zakup aplikacji w każdej wersji licencji.
Najnowsze udoskonalenia funkcji w programie m.in. tworzenie szybkiej faktury oraz integracja z CEIDG, lepszy moduł importu danych, jak również kopii bezpieczeństwa.
Drodzy Klienci, informujemy, że dzisiaj sukcesem zakończyliśmy wdrożenie nowego systemu do zarządzania obiektami budowlanymi (Asystent Chmura Księga Obiektów Budowlanych) dla Głównego Urzędu Miar w Warszawie. Charakterystyczną cechą aplikacji jest to, że działa ona wewnątrz sieci z poziomu przeglądarki po protokole HTTP. Aplikacja w obecnej chwili dostępna jest dla klientów indywidualnych lub instytucji i podlega wycenie w zależności od ilości stanowisk. Osoby zainteresowane takim rozwiązaniem mogą kontaktować się pod numer: 504 946 478.
Szanowni klienci informujemy o promocji na zakup sklepu internetowego.
Wersja podstawowa PRO to koszt 22 zł netto miesięcznie. Liczba produktów w tej wersji, którą możemy dodać to 2500.
W przypadku chęci zlecenia przygotowania wstępnego strony tj. wypełnienie konwentem podstron, wprowadzenie slajdów, mapy do kontaktu, konfiguracja strony, dodanie 20 produktów oraz szkolenie klienta tak, aby w przyszłości mógł zarządzać sklepem, opłata podlega uzgodnieniu.
Zazwyczaj jest to kwota około 400-600 zł netto w zależności od wymagań klienta.
Na szczególną uwagę zasługuje to, ze system sklepowy posiada pełną obsługę sprzedaży oraz obsługę gospodarki magazynowej !
Aby przetestować, zapraszamy do aktywacji sklepu na stronie.
Z dniem 16 stycznia 2020 roku jest możliwość zgłaszania indywidualnych konfiguracji modułów. Zmiana konfiguracji modułów (dodania nowych podlega wycenie). Obecnie, aby skorzystać z takiej możliwości należy się skontaktować z działem sprzedaży w celu wprowadzenia ewentualnej zmiany.
Zapraszamy do kontaktu.
Szanowni Państwo.
W najnowszej wersji została wdrożona paczka aktualizacji związana z tworzeniem inwentaryzacji i drukarkami fiskalnymi. Aktualizacją zostały objęte moduły ofert, zamówień, sprzedaży i magazynowy, zmiany wprowadzają stabilność oraz zwiększają jakość pracy.
Zapraszamy do pobrania aktualizacji dostępnej na naszej stronie w celu wygodniejszej pracy.
W przypadku pytań zapraszamy do składania pytań poprzez system Ticketów.
Wybrane zmiany w wersji 2020 względem poprzednich wersji programu:
Główną zaletą aktualizacji jest przedłużenie wsparcia technicznego oraz kontakt z naszym działem IT poprzez system Tickiet z poziomu programu (szybszy czas reakcji na zgłoszenia)
przez 12 miesięcy od momentu zakupu,
Wczytywanie zdanych klientów z bazy CEIDG,
Przeszukiwanie lewego panelu menu oraz menu w rekordach z poziomu wyszukiwarki,
Poczta: wsparcie dla protokołu IMAP,
Podsumowanie wartości dokumentów w ...
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na prowadzenie wirulentnego biura klienta. W ofercie mamy szereg dostępnych możliwości. Oferujemy również możliwość dostosowania pod potrzeby klienta całego systemu związanego z obiegiem dokumentacji.
Uwaga: Oferta obejmuje wdrożenie panelu u klienta (szkolenie, pomoc techniczna priorytetowa).
Witamy, przygotowaliśmy dla Państwa PROMOCJĘ, która dotyczy naszej aplikacji do zarządzania serwisem RMA. Umożliwia ona sprawdzenie statusu zgłoszenia klienta oraz dodanie nowego z unikalnym numerem RMA. Jest to najlepszy sposób na zminimalizowanie czasu na czynności, które system wykona za nas. Dla Klienta jest to łatwy oraz wygodny sposób weryfikacji postępów swojego zgłoszenia.
Tylko teraz zakupu możesz dokonać za 299 zł (standardowo 599 zł). Oferta ważna do 18.10.2019 r.
W ramach zakupu klient otrzymuje 1 licencje na 1 rok — Asystent Chmura Serwis i Reklamacje oraz Panel Klienta — Serwis WWW RMA dzięki, któremu użytkownik może dodać lub sprawdzić status swojego zgłoszenia.
Załóż wersję testową i oceń sam jej możliwości !
Dzisiaj, udostępniamy wersję 2019 w wersji BETA, która wkrótce będzie oficjalnym wydaniem Asystenta. Zastosowane w niej rozwiązania SQL zwiększają stabilność oraz dokładność obliczeń niestety powodują, iż zmuszeni zostaliśmy do wycofania się z obsługi silników bazodanowych SQLite, PostgreSQL, Firebird (bazy będą jeszcze obsługiwane lecz nie będzie dla nich wsparcia)
Aktualnie wspierane silniki to MySQL i MSSQL są to wydajne bazy, zdolne przechowywać dziesiątki tysięcy rekordów. Dla użytkowników chcących migrować swoje dane do silników MySQL (baza zalecana przez nas) przygotowana została migracja danych dostępna w programie w sekcji Kopie bezpieczeństwa → Migracja. Utworzoną migrację wystarczy odtworzyć do nowej bazy. Aby pobrać testową wersję na 45 dni zapraszamy pod link: http://pobieranie.meteoryt.pl/index.php?k=asystent2019nowy
Najważniejsze zmiany: Ulepszone raporty magazynowe i sprzedaży, Obsługa protokołu IMAP w skrzynce pocztowej, możliwość utworzenia bazy lokalnej (MySQL) bez instalacji, łatwa instalacja programu bez uprawnień administratora obsługa aktualizacji automatycznych i wiele innych.
Szanowni Klienci, informujemy, że z dniem 18.01.2019 wsparcie techniczne do wersji 2017 zostanie zakończone, w praktyce oznacza to brak obsługi przez konsultantów. Dla wszystkich klientów, którzy chcieliby aktualizować program do najnowszej wersji programu, przygotowaliśmy specjalną ofertę.
W celu uzyskania więcej informacji prosimy o kontakt z naszą infolinią sprzedażową lub maila na adres: pomoc@meteoryt.pl
Drodzy Klienci, w związku z licznymi pytaniami technicznymi na infolinii sprzedażowej, informujemy, że numery 502 258 020 oraz 89 506 55 57 są numerami tylko do działu sprzedaży.
Wszystkie zgłoszenia techniczne należy kierować bezpośrednio przez Panel Klienta (z poziomu programu) zakładka POMOC -> wyślij zgłoszenie. Inne kanały komunikacji mają niższy priorytet.
Zgłoszenia serwisowe online – rozwiązania dla serwisów AGD/RTV i innych. Jeżeli prowadzimy własny serwis urządzeń AGD i RTV lub też planujemy założenie punktu serwisowego, zajmującego się naprawą różnego rodzaju sprzętu, to warto zapewnić klientom możliwość skorzystania z serwisu internetowego, który pozwala na szybki kontakt z firmą i otrzymanie informacji o statusie zlecenia i nadanie numeru RMA. Sprawdź naszą ofertę i rozpocznij bezpłatnie już dziś!
Aby skrócić czas przestoju maszyny i tym samym koszty w firmie produkcyjnej program Asystent Nadzór Maszyn 2017 otrzymał aktualizację 17.5.12 w której, znajduje się pakiet dodatkowych funkcji usprawniających komunikację wewnętrzną w obszarze produkcji. Najważniejszą z nich jest możliwość przypisania osób, które otrzymają powiadomienie SMS podczas rejestracji zgłoszenia awarii. W praktyce SMS jest najskuteczniejszą formą powiadomienia, która umożliwi szybszą reakcję...
Miło nam poinformować wszystkich Państwa, że w ostatnich dniach została stworzona i udostępniona nowa strona www.tygodnik.szczytno.pl Została ona stworzona w odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie informacjami online z naszego regionu. Niniejsza strona została dostosowana do przeglądania również na urządzeniach mobilnych. Umieszczona jest ona na serwerze o wydajności zapewniającej obsługę wielu tysięcy odwiedzin dziennie, dzięki systemowi do zarządzania treścią Asystent...
Pragniemy przedstawić Państwu promocje obowiązujące w miesiącu lutym bieżącego roku: I. 70% RABATU NA PRZEDSPRZEDAŻ UPGRADE WERSJI 2016!! Propozycja dla klientów licencji dożywotnich wersji 2015, chcących zaktualizować przedsprzedażowo program do wersji 2016. II. ZAKUP WERSJĘ 2015, UPGRADE DO WERSJI 2016 ZA 1 ZŁ!! Propozycja dla użytkowników chcących zakupić nowe licencje dożywotnie 2015. Upgrade do wersji 2016 dla tych wersji wynosi...
Definicja poszczególnych skrótów. Literatura z zakresu ekonomii i prawa podaje nam terminy, którymi posługując się często, czy przynajmniej raz w roku podczas sporządzania zeznania rocznego nie znamy ich definicji. Warto przytoczyć kilka wydawałoby się oczywistych pojęć. Podatek jest to świadczenie obowiązkowe, nieekwiwalentne, bezzwrotne, bez świadczenia wzajemnego. Danina ta jest pobierana przez Państwo w celu realizacji zadań publicznych. Podatek cechuje...
PROMOCJE PAŹDZIERNIK 2015!! Pragniemy przedstawić Państwu promocje obowiązujące w miesiącu październiku bieżącego roku: I. 85% RABATU NA PRZEDSPRZEDAŻ UPGRADE WERSJI 2016!! Propozycja dedykowana dla klientów licencji dożywotnich, chcących zaktualizować przedsprzedażowo program do wersji 2016. II. 3 MIESIĄCE GRATIS PRZY ZAKUPIE HOSTINGU BAZY ZDALNEJ!! Propozycja dedykowana...
Spośród kilku możliwych form opodatkowania w podatku dochodowym firm osób fizycznych i spółek opartych na prawie cywilnym popularny wśród najczęściej małych firm jest tzw. Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych. Zasady opodatkowania w tym zakresie określa „Ustawa o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne” z dnia 20 listopada 1998 roku. Jak wskazuje sam tytuł tego...
Przedsiębiorca prowadzący pozarolniczą działalność gospodarczą jest zobligowany do przestrzegania terminów wystawienia faktury. Terminy te określa „Ustawa z dnia 11 marca 2014 roku o podatku od towarów i usług”. W myśl Art. 106 i wspomnianej ustawy VAT fakturę wystawia się nie później niż 15. dnia miesiąca, w którym dokonano dostawy towaru lub wykonano usługę. W przypadku otrzymania całości lub części zapłaty obowiązuje ten...
Podatkowa księga przychodów i rozchodów – zasady ogólne jej prowadzenia. Podatkowa księga przychodów i rozchodów (dalej księga) jest ewidencją, która rejestruje przychody oraz koszty działalności gospodarczej. Jest ona „narzędziem” które służy do obliczenia dochodu rozumianego jako podstawa opodatkowania. Dochód ściśle wyliczony według obowiązujących zasad litery prawa jest dochodem, na pods...
Przedsiębiorca rejestrując pozarolniczą działalność gospodarczą jest zobligowany na mocy "Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 roku” do określenia adresów związanych z prowadzeniem biznesu. Adresy te uwidocznione są we wniosku o dokonanie wpisu w CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej). Miejscem wykonywania działalności najczęściej jest siedziba firmy, czyli adres pod którym...
Kasa fiskalna (zamiennie kasa rejestrująca) jest przewidziana do ewidencjonowania obrotu (przychodów) ze sprzedaży towarów i usług dla osób nieprowadzących działalności gospodarczej (tzw. osób prywatnych) i rolników ryczałtowych. Ustawa o podatku od towarów i usług VAT i rozporządzenie w sprawie ewidencjonowania obrotu przy pomocy...
Pragniemy przedstawić Państwu promocje obowiązujące w miesiącu czerwcu bieżącego roku: 1. KUP 2 LICENCJE, A TRZECIĄ OTRZYMASZ ZA 1 ZŁ!! Propozycja dedykowana dla wersji 1 rocznych, na nowe licencje, a także dla przedłużających obecne licencje. Promocja nie dotyczy wersji START oraz PRO. 2. PRZEDŁUŻ LICENCJĘ I PODNIEŚ JĄ DO WYŻSZEJ WERSJI ZA 1 ZŁ!! Propozycja dedykowana dla użytkowników wersji 1 rocznych, kt&o...
Prowadząc pozarolniczą działalność gospodarczą przedsiębiorca może wybrać jedną spośród kilku możliwych form opodatkowania podatkiem dochodowym. Należy pamiętać że wybrany sposób opodatkowania w przypadku prowadzenia firmy nie może ulec zmianie w trakcie roku. To też decyzja ta musi być przemyślana i poprzedzona planem finansowym. Podatki dochodowe płacone w ramach działalności gospodarczej możemy podzielić na: Podatki zryczałtowanie. ...
Polskie przepisy prawne określają ściśle możliwe formy organizacyjno-prawne prowadzenia działalności gospodarczej. Określone są one w odpowiednich przepisach, odrębnych dla poszczególnych form prowadzenia firmy. "Osoba fizyczna" Najprostszą formą organizacyjno-prawną prowadzenia biznesu jest „osoba fizyczna”. Ten sposób prowadzenia działalności reguluje prawo cywilne („Kodeks Cywilny”). Właściciel przedsiębio...
Jak założyć działaność gospodarczą ? Na sukces w prowadzeniu działalności gospodarczej wpływają uwarunkowania wewnętrzne (osobowość kreatywność, kwalifikacje i umiejętności, motywacja, samodyscyplina, itp.)oraz zewnętrzne (aktualna sytuacja rynkowa, kondycja polityczna i finansowa danego regionu, położenie geograficzne, itp.). Spośród badanych 178 państw w 2008 roku w raporcie Banku Światowego "Doing Business 2008" Polska...
UWAGA! UPGRADE DO WERSJI 2015 W PRZEDSPRZEDAŻY! Informujemy, iż od teraz do końca listopada ruszamy z wielką przedsprzedażą wersji 2015! Każdy użytkownik programów Asystent, który posiada wersję 2014, może już teraz wykupić przed sprzedażowy upgrade do wersji 2015 z rabatem 75%!! Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty! Druga taka okazja już się nie powtórzy!
Informacja dla wszystkich użytkowników, którzy posiadają lub zamierzają zakupić oprogramowanie Asystent Serwis i Reklamacje MAX 2014. Od nowej aktualizacji, do programu zostanie darmowo dołączony moduł Nadzór Urządzeń o wartości 99 zł brutto. Gorąco zachęcamy do pobrania najbliższej aktualizacji!
Miło nam Państwa poinformować, iż system masowych SMS został dodany do wszystkich wersji programów Asystent! Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów, funkcjonalność masowej wysyłki SMS od tej pory została również udostępniona w wersji PRO.Funkcja SMS pozwoli Państwu na wykorzystanie funkcjonalności mobilnego marketingu, dzięki której zwiększą Państwo zyski swojej Firmy!Przy tej okazji został odświeżony cennik doładowań SMS:-Flash...
Drogi użytkowniku programu Asystent! Jeżeli zastanawiałeś się nad wprowadzeniem do swojej firmy kolejnych licencji, a do tej pory jeszcze tego nie zrobiłeś, mamy dla ciebie świetną propozycję! Kupując kolejne licencje w dniach 19.09.2014-30.09.2014 otrzymasz je z rabatem 40%!! Napisz do nas na pomoc@meteoryt.pl.
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 1 września 2014 wszystkie programy Asystent zawierające moduły sprzedaży, zostały zaktualizowane o funkcjonalności podnoszące wartość oprogramowania o 500 zł.Jest nam niezmiernie miło podnosić wartość oprogramowania, nie zmieniając przy tym jego ceny, dzięki czemu nasi klienci mogą czerpać jeszcze większą satysfakcje w pracy z Asystentem. Nowa wersja posiada m.in. możliwość eksportu danych do formatu...
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 1 września 2014 wszystkie programy Asystent zawierające moduły sprzedaży, zostały zaktualizowane o funkcjonalności podnoszące wartość oprogramowania o 500 zł.Jest nam niezmiernie miło podnosić wartość oprogramowania, nie zmieniając przy tym jego ceny, dzięki czemu nasi klienci mogą czerpać jeszcze większą satysfakcje w pracy z Asystentem. Nowa wersja posiada m.in. możliwość eksportu danych do formatu...
Informacja dla wszystkich użytkowników, którzy posiadają lub zamierzają zakupić oprogramowanie Asystent Agent Ubezpieczeń MAX 2014. Od nowej aktualizacji, do programu darmowo został dołączony moduł Sprzedaż i Zakupy o wartości 99zł brutto. Dzięki temu użytkownicy programu będą mogli wystawiać dokumenty sprzedażowe: Faktury VAT, Dokumenty Proforma, Paragony, Rachunki itp. Skorzystaj z najnowszej możliwości i już teraz pobierz najnowszą...
Informujemy, iż udostępniliśmy dla Państwa aktualizację programu dedykowanego firmom do których obowiązków należy nadzór nad budynkami oraz prowadzenie ich inwentaryzacji. Aplikacja pozwala nam m.in. na ewidencje każdego z budynków, prowadzenie planów przeglądów, kontrolę wyposażenia i wiele innych ciekawych funkcjonalności. Program dostępny jest w wersji BIZNES oraz MAX, co pozwala nam na pracę sieciową. Zapraszamy do pobrania i przet...
Odpowiadając na oczekiwania znacznej części klientów, którzy oczekują od programu nie tylko standardowych funkcjonalności, ale również dedykowanych rozwiązań, udostępniona do sprzedaży została specjalna wersja programu Asystent o nazwie ULTRA. Charakterystyką wersji ultra jest to, iż posiada ona wszystkie cechy wersji max oraz możliwość jej rozbudowy o dodatkowe funkcjonalności. Cena wersji ULTRA ustalana jest indywidualnie dla każdego...
Nowa wersja pomocy On-line pomoc.meteoryt.pl Nieprzerwanie od 2004 roku dostarczamy dla Państwa oprogramowanie do prowadzenia firmy. Od kilku lat odnotowujemy stały przyrost zaufanych klientów, którzy korzystają z serii programów Asystent oraz odwiedzają nasze strony w internecie Aby zwiększyć współpracę na linii "firma - użytkownik", udostępniliśmy dla Państwa możliwość skorzystania z pomocy online...
Z przyjemnością informujemy, iż z dniem dzisiejszym udostępniliśmy dla Państwa oczekiwany przez wielu użytkowników program do rozliczania delegacji. Na tę chwilę program dostępny jest jedynie w wersji MAX, jednak z kolejnymi aktualizacjami dostępne będą również niższe wersje. Jednocześnie informujemy o obowiązującej promocji na nowo wprowadzony program.Do dnia 15.09.2014r kupią Państwo licencję z 20% rabatem! Gorąco zachęcamy do pobrania...
Na prośbę naszych klientów opublikowaliśmy nową wersję darmowego programu do otwierania szuflady (1.1) podłączonej do drukarki fiskalnej. Aktualizacja zawiera obsługę popularnego protokołu POSNET. Przypominamy, że program można pobrać z http://meteoryt.pl/szuflada.html Życzymy udanego użytkowania.
Wychodząc na przeciw problemom naszych użytkowników firma Meteoryt udostępnia do dyspozycji w licencji darmowej do użytku komercyjnego program do otwierania szuflady podłączonej do drukarki fiskalnej. Program działa na protokole Thermal i współpracuje z systemem Windows XP/Vista/7/8. Program nie działa na stanowiskach gdzie zainstalowany jest inny program podłączony do drukarki fiskalnej. W kolejnych wersjach zostanie dodany protokół...
Z przyjemnością informujemy, że w dniach 1.08.2014- 30.08.2014 na stronie www.meteoryt.pl dostępne są promocyjne ceny licencji dożywotnich programów z serii Asystent 2014.
Miło nam Państwa poinformować, że zaczeliśmy pracę nad wersjami anglojęzycznymi naszych programów. Dosępne są już pierwsze wersje testowe: *Invoice Assistant 2013 *CRM Assistant 2013 *Corporation Assistant 2013 Poniżej link do pobrania http://d.naomisoft.pl/katalog.php?k=asystent2013english
Szanowni Państwo, w 2012 r. prosiliśmy Was o wystawienie referencji. W odpowiedzi otrzymaliśmy wiele pochlebnych pism, które dostępne są na http://meteoryt.pl/Referencje-c257.html, za co jesteśmy niezmiernie wdzięczni. Dlatego serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy zechcieli wystawić nam owe opinie, przyczyniając się tym samym do wzrostu zaufania do naszych produktów. Ciepłe słowa, które mogliśmy przeczytać motywują nas do jeszcze bardziej intensy...
W związku z nie ubłagalnie zbliżającym się końcem świata, pragniemy ogłosić, że przygotowaliśmy dla Państwa WIELKĄ OBNIŻKĘ!! Decydując się na zakup naszego oprogramowania do piątku 21.12.2012 do godziny 12:12 otrzymują Państwo 25% rabatu na WSZYSTKIE PRODUKTY znajdujące się w naszym sklepie!! Aby skorzystać z rabatu należy zrobić zakupy na www.meteoryt.pl i wpisać poniższy kod promocyjny: koniec2012 Warto się spieszyć! Promocja...
Dzisiaj na Naszym profilu Youtube pod adresem http://www.youtube.com/user/naomisoft#p/u pojawiły się nowe filmy instruktażowe, które mają na celu ułatwienie pracy na programie Asystent oraz pokazanie nowych funkcji programu. Ostatnio dodane filmy: tworzenie bazy zdalnej,wydruk faktury w języku angielskim, jak wyłączyć obsługę poczty, przywracanie domyślnego katalogu bazy danych, ograniczenie widoczności rekordów do swojego oddziału, zmiana symbolu doku...
W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia, przygotowaliśmy z tej okazji specjalną promocję: każdy kto do 31.12.2012 zakupi dowolny produkt ze strony Meteoryt.pl, ma możliwość skorzystania ze ŚWIĄTECZNEJ ZNIŻKI w wysokości 15% !! Przy zakupie w koszyku w polu kod promocyjny należy wpisać kod promocyjny: sw2012 Gorąco zachęcamy do korzystania z oferty!
Dzisiaj na Naszym profilu Youtube pod adresem http://www.youtube.com/user/naomisoft#p/u pojawiły się nowe filmy instruktażowe, które mają na celu ułatwienie pracy na programie Asystent oraz pokazanie nowych funkcji programu. Ostatnio dodane filmy: Serwis i Reklamacje, Ukrywanie cen zakupu, Tworzenie Kopii Bezpieczeństwa Zdalnej, Tworzenie Nowego Projektu, Wystawianie Ofert i Zapytań, Asystent Nadzór Maszyn, Wystawianie Faktur VAT w różnych walutach, Zmiana...
Obniżone ceny znowu o 20% SMS Premium i Standard W związku z coraz większym ...
Obniżone ceny o 20% SMS Premium i Standard Szanowni ...
Dzisiaj nastąpił debiut naszej nowej strony WWW. Staraliśmy się, aby nowa wersja naszego serwisu była bardziej przejrzysta i intuicyjna. Dodaliśmy w niej również kilka nowych informacji, m.in. dział newsów, informacje o naszej firmie czy też dział zgłaszania uwag do programów. Liczymy na Państwa uwagi i sugestie. Pozdrawiamy, Zespół meteoryt.pl
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 18
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
REGON: 367213266
KRS: 0000676644
Platforma Meteoryt.pl jest dziełem firmy Meteoryt Sp. z o.o. ze Szczytna (woj. Warmińsko-mazurskie). Głównym produktem firmy jest seria oprogramowania dla firm o nazwie Asystent. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.
Nasze serwisy: