Aby w pełni usprawnić proces pomocy technicznej, wprowadziliśmy w oprogramowaniu Asystent narzędzie do udzielania pomocy zdalnej. Dzięki aplikacji Team Viewer, która jest wbudowana w program Asystent mają Państwo możliwość łatwego pokazania zgłoszonego problemu z poziomu swojego komputera. Połączenie poprzez Pulpit Zdalny umożliwia nam szybką diagnozę Państwa zgłoszeń, a także jest pomocne przy wszelkiego rodzaju wdrożeniach itp.
Pomoc zdalna jest usługą nieodpłatną jeżeli zgłoszenie klienta jest wynikiem złego działania aplikacji.
W przeciwnym razie opłata za pomoc wynosi 50zł netto za każde rozpoczęte 0,5h. Pomoc zdalna przeprowadzana jest w dni robocze w godzinach od 9-15.
Aby uzyskać pomoc zdalną należy skontaktować się z naszym działem technicznym oraz przesłać zgłoszenie na podstawie, którego dział IT podejmuje decyzję o połączeniu. Procedura samego połączenia wygląda następująco:
Należy otworzyć program Asystent. Z paska menu rozwinąć pole Pomoc i wybrać Pomoc Zdalna następnie kliknąć Uruchom zdalną pomoc techniczną.
Po upływie kilku sekund pojawi się okno z ID i hasłem , które należy podać konsultantowi bądź przesłać w odpowiedzi na złożone wcześniej zgłoszenie. Po tej czynności technik uzyskuje połączenie do Państwa pulpitu i zaczyna pomoc zdalną.
Uwaga! Korzystając z pomocy zdalnej wyrażasz zgodę na to, aby konsultant uzyskał dostęp do Twojego pulpitu i aby mógł wykonywać czynności na Twoim komputerze w celu diagnozy i usunięcia problemu.
Program do pomocy zdalnej można pobrać z tego linku: https://pobieranie.meteoryt.pl/dodatki/pomoc.exe
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Desktop oraz Chmura. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.
Nasze serwisy: