program do kempingu


rezerwacje kempingowe w chmurze
indeks pozycji
łatwe tworzenie rezerwacji oraz wyliczenia

Asystent Chmura Rezerwacje Kemping



Oprogramowanie Asystent Rezerwacje do kempingu - zarządzaj rezerwacjami kempingowymi bez problemu. Dla właścicieli kempingu to prosty sposób na kontrolowanie gości. Nasza aplikacja jest gotowa do użycia od pierwszego logowania i nie wymaga żadnych skomplikowanych instalacji ani uciążliwego wdrażania.

Program kempingowy umożliwia generowanie kart pobytu zawierających kluczowe informacje o klientach. Dodatkowo, dzięki naszemu oprogramowaniu, możesz łatwo wprowadzać karty kempingowe oraz skutecznie rozliczać opłaty gości, wystawiając paragony i faktury po zakończonych rezerwacjach. Nasza aplikacja kempingowa oferuje również możliwość dostosowania cennika według własnych preferencji. Wszystko, co musisz zrobić, to wypełnić kartę meldunkową, a nasze oprogramowanie samodzielnie przeliczy wszystkie opłaty i przygotuje dane do wydruku.

Karta meldunkowa jest umieszczana za szybą samochodu z ukierunkowaniem na zachowanie prywatności danych osobowych. Dodatkowo, nasz program kempingowy jest zintegrowany z czytnikiem dowodów osobistych, co ułatwia proces identyfikacji i rejestracji gości przez przeglądarkę z pomocą Asystenta UI. Dzięki temu możesz zapewnić sprawną obsługę rezerwacji na swoim kempingu, zwiększając efektywność i satysfakcję klientów.

Program umożliwia za dodatkową opłatą integrację z drukarką fiskalną w celu wydruku paragonów fiskalnych lub faktur.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.System można uruchomić na dowolnie wielu komputerachi stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie 
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Rezerwacje Kemping Biznes - 1 rok 574.00 PLN
466.67 PLN (netto)
Asystent Chmura Rezerwacje Kemping MAX - 1 rok 690.00 PLN
560.98 PLN (netto)
 

Wybrane funkcje programu:

  • Moduł rezerwacji terminów kempingowych
  • Kalendarz rezerwacji kempingowych
  • Moduł sprzedaży (wystawienie faktury po zakończonej rezerwacji)
  • Dane kontaktowe gości
  • Karta meldunkowa
  • czytnik dowodów osobistych, paszportów - combo OCR

Proste tworzenie rezerwacji: Program umożliwia łatwe tworzenie rezerwacji dla klientów. Personel kempingu może wprowadzać dane dotyczące daty przyjazdu i wyjazdu, preferowanego rodzaju miejsca (np. parcela na namiot, przyczepa kempingowa), liczby osób, itp. System generuje potwierdzenie rezerwacji, które może zostać przesłane e-mailem lub wydrukowane dla gościa.

Współpraca z czytnikiem dowodów osobistych RFID: Program jest zintegrowany z czytnikiem dowodów osobistych RFID, co ułatwia i przyspiesza proces zameldowania gości. Po przyjeździe na kemping, goście mogą zeskanować swoje dowody osobiste za pomocą czytnika, który automatycznie wprowadza dane gościa do systemu. Dzięki temu eliminuje się konieczność ręcznego wprowadzania danych i skraca czas oczekiwania przy recepcji.

Płatność online: Asystent umożliwia gościom dokonanie płatności online za rezerwację. Po potwierdzeniu rezerwacji, goście otrzymują link do platformy płatniczej, gdzie mogą bezpiecznie dokonać płatności kartą kredytową lub innymi dostępnymi metodami płatności. Taka elastyczność ułatwia proces płatności zarówno dla gości, jak i dla personelu.

Zarządzanie dostępnością: Program umożliwia monitorowanie dostępności miejsc na kempingu w czasie rzeczywistym. Personel może łatwo sprawdzić, które miejsca są wolne, a które zostały już zarezerwowane. Dzięki temu można uniknąć nadmiarowych rezerwacji i skutecznie zarządzać dostępnymi zasobami.

Raporty i analiza: Program oferuje narzędzia do generowania raportów i analizowanie danych. Personel może uzyskać dostęp do statystyk dotyczących obłożenia, przychodów, popularności różnych rodzajów miejsc, co pomaga w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych.


FunkcjaPRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktoweTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieTak
Sprzedaż i zakupyNieNieTak
Eksport do formatu JPK FAKTURYNieNieTak
Eksport do formatu JPK VAT7NieNieTak
Płatności onlineNieNieTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBNieNieTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuNieNieTak
Wezwanie do zapłatyNieNieTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailNieNieTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyNieNieTak
Korekty dokumentówNieNieTak
Noty korygująceNieNieTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymNieNieTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyNieNieTak
Sortowanie produktów na fakturzeNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVANieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Dowód dostawyNieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieTak
Obsługa dat miesięcznychNieNieTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieNieTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieNieTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieNieTak
Faktury WNTNieNieTak
Faktury WDTNieNieTak
Zysk na fakturzeNieNieTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieNieTak
Faktury walutoweNieNieTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11)TakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
OpcjeTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)TakTakTak
PrzypomnieniaTakTakTak
Logi systemoweTakTakTak
Obsługa załącznikówTakTakTak
Baza wiedzyTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychTakTakTak
Powiadomienia SMSTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychTakTakTak
Zarządzanie etatamiTakTakTak
Edycja wydrukówTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!TakTakTak
StatystykiTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 10.x ), możliwość pracy przez internetNieTakTak
Oddziały firmNieTakTak
System mailingowyNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieNieTak
ProjektyNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Zaplanowane zadaniaTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadaniaTakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)TakTakTak
Dodawanie przypomnieńTakTakTak
ZałącznikiTakTakTak
FinanseTakTakTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Rozliczenie finansówNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Kreator modułówNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety)NieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmyNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomościNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa (ostatnie 7 dni) Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury.
5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych 200
MB
250
MB
350
MB
Transfer miesięczny bez limitu bez limitu bez limitu

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

0
Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top