Program do prowadzenia rejestru pism
działa w środowisku Windows
nie wymaga specjalistycznego szkolenia
szybkie tworzenie powtarzalnych pism
Asystent Rejestr Pism 2024
Program Rejestr Pism jest dedykowany firmom, urzędom oraz instytucjom, które prowadzą rozległą korespondencję z petentami, informując ich o istotnych wydarzeniach za pomocą oficjalnych dokumentów, listów firmowych oraz innych formalnych pism. Oprogramowanie to umożliwia użytkownikom tworzenie i zarządzanie własną bazą pism, dostosowując ją do różnorodności ich rodzaju, a następnie przyporządkowując je do odpowiednich kategorii i podkategorii zgodnie z ich potrzebami.
Pisma można wygodnie tworzyć za pomocą specjalnego edytora, a następnie drukować i wysyłać tradycyjną pocztą, bądź też przesyłać drogą elektroniczną, korzystając z modułu skrzynki pocztowej dostosowanej do konta e-mail operatora. Dodatkowo, w celu kompleksowej optymalizacji działania rejestru Pism, program został wyposażony w moduł bazy Danych Osobowych. Wprowadzając informacje dotyczące pracowników, petentów oraz firm, do których przesyłane są pisma, użytkownicy mogą efektywnie zarządzać swoimi kontaktami oraz dostosować proces korespondencji do indywidualnych potrzeb. Dzięki temu program zapewnia pełną kontrolę nad przepływem dokumentów i usprawnia organizację działań administracyjnych. Wprowadzając nowoczesne rozwiązania informatyczne, program Rejestr Pism staje się nieocenionym narzędziem wspomagającym codzienne obowiązki biurowe.
Cennik |
---|
Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.
Nazwa | Cena brutto | 30 dni bezpłatnie |
---|---|---|
Asystent Rejestr Pism 2024 PRO - 6 miesięcy | 111.38 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Asystent Rejestr Pism 2024 BIZNES - 6 miesięcy | 166.67 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Asystent Rejestr Pism 2024 PRO - 1 rok | 180.49 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Asystent Rejestr Pism 2024 MAX - 6 miesięcy | 208.94 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Asystent Rejestr Pism 2024 BIZNES - 1 rok | 349.59 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Asystent Rejestr Pism 2024 MAX - 1 rok | 419.51 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Asystent Rejestr Pism 2024 PRO - doż. (aktualizacje przez 12 miesięcy) | 524.39 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Asystent Rejestr Pism 2024 BIZNES - doż. (aktualizacje przez 12 miesięcy) | 700.00 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Asystent Rejestr Pism 2024 MAX - doż. (aktualizacje przez 12 miesięcy) | 875.61 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Ponadto, program oferuje wiele funkcji ułatwiających pracę, takie jak automatyczne przypisywanie numerów rejestracyjnych, tworzenie raportów i analiz, a także możliwość dostępu do danych z dowolnego miejsca i urządzenia, co znacznie zwiększa wydajność i elastyczność pracy z programem. Dodatkowo, regularne aktualizacje zapewniają, że oprogramowanie jest zawsze zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa i funkcjonalnością, co stanowi kluczowy element w utrzymaniu wydajności i skuteczności działania Asystenta Rejestru Dokumentów.
Program sprawdzi się do rejestracji i pisania poniższych dokumentów:
- Decyzja
- Informacja
- Oświadczenie
- Pełnomocnictwo
- Protokół
- Protokół przekazania
- Pismo
- Podanie
- Prośba
- Postanowienie
- Raport
- Uchwała
- Umowa
- Upomnienie
- Wezwanie
- Zaświadczenie
- Zgoda
- Zmiana
- Zgłoszenie
- Pozwolenie
- Wniosek
- Wypowiedzenie umowy
- Skarga
- Skierowanie
Funkcje wspólne dla programów Asystent
- Program przeznaczony dla systemów Windows 10,11
- Tworzenie wielu baz danych.
- Import i Eksport danych do wielu znanych formatów np. CSV, EPP (dla systemów sprzedaży), PDF, XML
- Łatwe przeszukiwanie bazy, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach.
- Sortowanie danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetycznie, rosnąco, malejąco), możliwość wyświetlenia lub ukrycia kolumn na liście rekordów.
- Zarządzanie użytkownikami - nadawanie uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych.
- Oddziały firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału.
- Obsługa przypomnień jednorazowych i cyklicznych.
- System masowej wysyłki SMS
- Pokaż na mapie - opcja pozwalająca na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google. (do 12 miesięcy od zakupu)
- Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie i wczytanie informacji na podstawie numeru NIP lub REGON (poprawność danych firmy zgłoszonej pod danym numerem NIP. Moduł wykorzystuje API CEIDG) - (do 12 miesięcy od zakupu)
- Pobieranie danych z Cepik, pobieranie kursu waluty z NBP, KSeF, VIES, VAT, JPK (do 12 miesięcy od zakupu)
- Dane firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji.
- Dostosowanie interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn, wyszukiwarka utworzonych baz danych.
- Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów.
- Logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników (informację o usuniętych rekordach).
- Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych do formatu Asystent
- Drukowanie:
- Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
- Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
- Zapis wydruków w plikach PDF
- Kompatybilność z pozostałymi programami Asystent w obrębie tej samej wersji
- Kontakt z działem obsługi poprzez system zgłoszeń (tylko dla aktualnych wersji programu)
- Program zainstaluje się na koncie użytkownika Windows bez jakichkolwiek uprawnień administracyjnych, dzięki czemu program nie wymaga ingerencji administratora.
Funkcja | PRO |
BIZNES |
MAX |
---|---|---|---|
Dane kontaktowe | |||
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS | |||
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób | |||
Dowolne grupowanie danych kontaktowych | |||
Raport zmian | |||
Tworzenie kategorii | |||
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm | |||
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów | |||
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych | |||
Historia kontaktów | |||
Raport zmian | |||
Tworzenie kategorii | |||
Rejestr pism | |||
Tworzenie Pism wychodzących i przychodzących | |||
Raport zmian | |||
Dodawanie załączników | |||
Galeria zdjęć | |||
Tworzenie kategorii | |||
Opcje | |||
System masowych SMS-ów | |||
Rozbudowane informacje o firmie | |||
Obsługa grup/kategorii | |||
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) | |||
Przypomnienia | |||
Logi systemowe | |||
Obsługa załączników | |||
Baza wiedzy | |||
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa | |||
Wysyłanie wiadomości do użytkowników | |||
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych | |||
Powiadomienia SMS | |||
Raport zmian | |||
Brak limitów na ilość baz danych | |||
Zarządzanie etatami | |||
Edycja wydruków | |||
Stałe komentarze na dokumentach | |||
Import bezpośrednio do wybranej kategorii | |||
Statystyki | |||
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) | |||
Przeszukiwanie raportów zmian | |||
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników | |||
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet | |||
Oddziały firm | |||
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) | |||
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów | |||
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników | |||
Projekty | |||
Tworzenie kategorii | |||
Raport zmian | |||
Wypowiedzi do projektów | |||
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW | |||
Galerie zdjęć | |||
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników | |||
Zaplanowane zadania | |||
Tworzenie kategorii | |||
Raport zmian | |||
Przydzielenie do wykonawców do zadania | |||
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji) | |||
Dodawanie przypomnień | |||
Załączniki | |||
Finanse | |||
Historia kontaktów | |||
Raport zmian | |||
Tworzenie kategorii | |||
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów | |||
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) | |||
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) | |||
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) | |||
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) | |||
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) | |||
Raport zmian | |||
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) | |||
Rozliczenie finansów | |||
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) | |||
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) | |||
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) | |||
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) | |||
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy | |||
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) |
POLECANE PROGRAMY
Asystent Oferty i Zapytania 2024
Program "Oferty i Zapytania" został stworzony z myślą o obsłudze ofertowania dla firm o różnych wielkościach, niezależnie czy są to małe, średnie...
od 133.00 PLNDodaj do koszyka
Asystent Chmura Rejestr Pism
Nasza aplikacja stanowi doskonałe narzędzie do efektywnego i zautomatyzowanego tworzenia wielu dokumentów. Dzięki niej możliwe jest prowadzenie kompleksowej...
od 142.00 PLNDodaj do koszyka
Baza danych MySQL/FTP - Chmura
Baza danych MySQL to usługa bazy zdalnej, działająca na serwerach Meteoryt.pl w tzw. chmurze. Baza posiada możliwość bezpiecznego przechowywania danych na...
od 265.00 PLNDodaj do koszyka
Kontakt z nami
System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami
W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.
KONTAKT
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
O NAS
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.