Program do prowadzenia komisu


dokumenty kasowe podczas przyjęcia

Asystent Chmura Komis



Asystent Komis chmura to aplikacja internetowa umożliwiająca prowadzenie komisu online za pomocą przeglądarki internetowej. Główne funkcje obejmują tworzenie umów komisowych oraz generowanie dokumentów magazynowych bezpośrednio w aplikacji. Dodatkowo, program umożliwia rozliczanie umów komisowych poprzez automatyczne generowanie dokumentów KP (Karta Przyjęcia) i KW (Karta Wydania).

Aplikacja pozwala także na wystawianie faktur oraz paragonów, co ułatwia kompleksowe zarządzanie finansami w kontekście komisu. Dodatkowo, z poziomu aplikacji użytkownicy mają możliwość drukowania różnych dokumentów, takich jak umowy komisowe czy raporty sprzedaży, co znacząco ułatwia monitorowanie działalności komisu.

Jest to również zgodne z zaleceniami i wymaganiami Google dotyczącymi aplikacji internetowych, co sprawia, że Chmura Komis jest odpowiednia do użytku w środowisku online.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Komis PRO - 1 miesiąc 28.00 PLN
22.76 PLN (netto)
Asystent Chmura Komis BIZNES - 1 miesiąc 41.00 PLN
33.33 PLN (netto)
Asystent Chmura Komis MAX - 1 miesiąc 51.00 PLN
41.46 PLN (netto)
Asystent Chmura Komis PRO - 6 miesięcy 142.00 PLN
115.45 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura Komis BIZNES - 6 miesięcy 214.00 PLN
173.98 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura Komis MAX - 6 miesięcy 258.00 PLN
209.76 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura Komis PRO - 1 rok 286.00 PLN
232.52 PLN (netto)
Asystent Chmura Komis BIZNES - 1 rok 415.00 PLN
337.40 PLN (netto)
Asystent Chmura Komis MAX - 1 rok 501.00 PLN
407.32 PLN (netto)
 


Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

FunkcjaPRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktowe TakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS TakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób TakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowych TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm NieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów NieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych NieNieTak
Magazyn TakTakTak
Prowadzenie 1 magazynu TakTakTak
Kontrola daty ważności produktu TakTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Prowadzenie 3 magazynów TakTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYN TakTakTak
Galerie/Zdjęcia NieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynów NieTakTak
Dodania zdjęć do produktów NieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowych NieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu NieTakTak
Obsługa cen A,B,C NieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW NieTakTak
Inwentaryzacja produktów NieTakTak
Dostawcy NieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Statystyki NieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowych NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen NieNieTak
Sprzedaż i zakupy TakTakTak
Eksport do formatu JPK FAKTURY TakTakTak
Eksport do formatu JPK VAT7 TakTakTak
Płatności online Opcja "zapłać online" dostępna na fakturze sprzedaży np. proforma (prowizję za transakcję ponosi kupujący) TakTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB TakTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunku TakTakTak
Wezwanie do zapłaty TakTakTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mail TakTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży TakTakTak
Korekty dokumentów TakTakTak
Noty korygujące TakTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowym TakTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży TakTakTak
Sortowanie produktów na fakturze TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów. thermal, temo, Vivo TakTakTak
Wydruk pól dodatkowych TakTakTak
Dowód dostawy TakTakTak
Załączniki TakTakTak
Pola dodatkowe NieTakTak
Obsługa dat miesięcznych NieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów NieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotów NieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemiecki NieTakTak
Faktury WNT NieTakTak
Faktury WDT NieTakTak
Zysk na fakturze NieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,C NieTakTak
Faktury walutowe NieTakTak
Importowanie produktów bezpośrednio do faktury NieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentach NieNieTak
Obsługa oddziału NieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy NieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość! NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe NieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość! NieNieTak
Dokumenty kasowe NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raporty Kasowe, druki KP i KW NieNieTak
Załączniki NieNieTak
Pola dodatkowe NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Rejestr umów TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Załączniki TakTakTak
Strony umowy NieNieTak
Osoby realizujące NieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieTak
Opiekun umowy NieNieTak
Statusy umowy NieNieTak
Podwykonawcy do umowy NieNieTak
Wystawienie faktury do danej umowy NieNieTak
Możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie odt. NieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11) TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Opcje TakTakTak
System masowych SMS-ów TakTakTak
Rozbudowane informacje o firmie TakTakTak
Obsługa grup/kategorii TakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) TakTakTak
Przypomnienia TakTakTak
Logi systemowe TakTakTak
Obsługa załączników TakTakTak
Baza wiedzy TakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkowników TakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych TakTakTak
Powiadomienia SMS TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Brak limitów na ilość baz danych TakTakTak
Zarządzanie etatami TakTakTak
Edycja wydruków TakTakTak
Stałe komentarze na dokumentach TakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość! TakTakTak
Statystyki TakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmian NieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników NieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet NieTakTak
Oddziały firm NieTakTak
System mailingowy NieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość! NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość! NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników NieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa NieNieTak
Projekty NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Wypowiedzi do projektów NieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW NieNieTak
Galerie zdjęć NieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieTak
Historia kontaktów TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) TakTakTak
Rozliczenie finansów NieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Kreator modułów NieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułów NieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety) NieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmy NieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomości NieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
200
MB
350
MB
500
MB
Transfer miesięczny bez limitu bez limitu bez limitu

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Listy Przewozowe CMR

Asystent CMR Listy Przewozowe to aplikacja, która została stworzona z myślą o firmach transportowych, umożliwiając skuteczne zarządzanie nimi. Oprogramowanie...

od 28.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Wypożyczalnia

Program Asystent Wypożyczalnia Chmura to aplikacja dedykowana dla firm prowadzących wypożyczalnie. Najważniejsze cechy programu to: prowadzenie indeksu...

od 36.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Komis 2025

Oprogramowanie Asystent Komis skierowane do firm oraz przedsiębiorstw prowadzących działalność w branży motoryzacyjnej, w szczególności w dziedzinie handlu...

od 197.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top