Program do prowadzenia delegacji pracowników


Asystent Chmura Delegacje



Delegacje w Chmurze – Idealna pozycja dla pracowników jeżdżących na delegacje. Zwłaszcza jeżeli ich cel nie jest zawsze do końca określony. Dzięki Asystentowi Chmura, Delegacje nie będą już problemem, ani dla pracownika, ani dla osób je rozliczających. Od tej pory opiszesz trasę, jej koszty, środki podróży, zakwaterowanie, opiszesz cele podróży z poziomu aplikacji na przeglądarce internetowej. Oprogramowanie zawiera moduł fakturująco-fiskalnej, pomocny przy rozliczaniu delegacji. Nie trzeba instalować takiej aplikacji, wystarczy uruchomić dowolną przeglądarkę internetową na dowolnym urządzeniu mobilnym lub stacjonarnym z dostępem do sieci internet, to czyni aplikację dogodną dla podróżujących. Wszystkie dane są szyfrowane metodą SSL.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Delegacje PRO - 1 miesiąc 28.00 PLN
22.76 PLN (netto)
Asystent Chmura Delegacje BIZNES - 1 miesiąc 36.00 PLN
29.27 PLN (netto)
Asystent Chmura Delegacje MAX - 1 miesiąc 41.00 PLN
33.33 PLN (netto)
Asystent Chmura Delegacje PRO - 6 miesięcy 142.00 PLN
115.45 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura Delegacje BIZNES - 6 miesięcy 185.00 PLN
150.41 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura Delegacje MAX - 6 miesięcy 229.00 PLN
186.18 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura Delegacje PRO - 1 rok 242.00 PLN
196.75 PLN (netto)
Asystent Chmura Delegacje BIZNES - 1 rok 358.00 PLN
291.06 PLN (netto)
Asystent Chmura Delegacje MAX - 1 rok 415.00 PLN
337.40 PLN (netto)
 

Wybrane funkcje programu Asystent Delegacje:

  • wyznaczanie tras przebytych przez pracowników podczas ich delegacji,
  • obliczania kosztów podróży samochodem służbowym lub transportem publicznym,
  • wydawanie i rozliczanie dokumentów kasowych regulujących budżet podróży służbowej,
  • możliwość wpisywania dyspozycji dla pracownika, również w trakcie delegacji,
  • moduł danych kontaktowych pozwala utworzyć bazę pracowników, kontrahentów oraz zdefiniowanie stałych celów delegacji.
  • wprowadzania kosztów delegacji

    Ponadto, Asystent Delegacje posiada moduł fakturująco-fiskalny oraz wbudowanego klienta poczty elektronicznej.

Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

FunkcjaPRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktoweTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieTak
DelegacjeTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Dodawanie załącznikówNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Dokumenty kasoweTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWTakTakTak
ZałącznikiNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Sprzedaż i zakupyNieNieTak
Eksport do formatu JPK FAKTURYNieNieTak
Eksport do formatu JPK VAT7NieNieTak
Płatności onlineNieNieTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBNieNieTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuNieNieTak
Wezwanie do zapłatyNieNieTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailNieNieTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyNieNieTak
Korekty dokumentówNieNieTak
Noty korygująceNieNieTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymNieNieTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyNieNieTak
Sortowanie produktów na fakturzeNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów.NieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Dowód dostawyNieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieTak
Obsługa dat miesięcznychNieNieTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieNieTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieNieTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieNieTak
Faktury WNTNieNieTak
Faktury WDTNieNieTak
Zysk na fakturzeNieNieTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieNieTak
Faktury walutoweNieNieTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieTak

Rejestr pojazdów

TakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Pobieranie danych o pojeździe z CEPIKTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Ewidencja paliwaTakTakTak
Ewidencja przebieguTakTakTak
Naprawy i wymianyTakTakTak
Badania techniczneTakTakTak
UbezpieczeniaTakTakTak
Dodawanie przypomnieńTakTakTak
Dodawanie załącznikówTakTakTak
Dodawanie pól dodatkowychTakTakTak
Galeria zdjęćNieTakTak
Kontrola tachografuNieTakTak
Obsługa czytnika kodów kreskowych QRCode (odczytywanie informacji z dowodu rejestracyjnego) Nowość!NieNieTak
ZamówieniaTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Zamówienie w języku angielskimNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
MagazynNieNieTak
Prowadzenie 1 magazynuNieNieTak
Kontrola daty ważności produktuNieNieTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Prowadzenie 3 magazynówNieNieTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYNNieNieTak
Galerie/ZdjęciaNieNieTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieNieTak
Dodania zdjęć do produktówNieNieTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieNieTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieNieTak
Obsługa cen A,B,CNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWWNieNieTak
Inwentaryzacja produktówNieNieTak
DostawcyNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
StatystykiNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Szkolenia pracownikówNieNieTak
UbezpieczeniaNieNieTak
UrlopyNieNieTak
ZdjęciaNieNieTak
Części Akt A,B,C,D,ENieNieTak
Przebieg zatrudnieniaNieNieTak
Doświadczenie zawodoweNieNieTak
CertyfikatyNieNieTak
OpcjeTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)TakTakTak
PrzypomnieniaTakTakTak
Logi systemoweTakTakTak
Obsługa załącznikówTakTakTak
Baza wiedzyTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychTakTakTak
Powiadomienia SMSTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychTakTakTak
Zarządzanie etatamiTakTakTak
Edycja wydrukówTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!TakTakTak
StatystykiTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internetNieTakTak
Oddziały firmNieTakTak
System mailingowyNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieNieTak
ProjektyNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)TakTakTak
Rozliczenie finansówNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Kreator modułówNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety)NieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmyNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomościNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
200
MB
350
MB
500
MB
Transfer miesięczny bez limitu bez limitu bez limitu
Wszystkie

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Delegacje 2025

Delegacje to oprogramowanie przydatne w każdej firmie, która rozlicza się ze swoimi pracownikami podczas wyjazdów służbowych. Oprogramowanie w prosty sposób...

od 157.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Rezerwacje

Rezerwacje w Chmurze to intuicyjny program umożliwiający zarządzanie rezerwacjami z wykorzystaniem przeglądarki. Nasza aplikacja sprawdza się doskonale w...

od 286.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Zamówienia

Program Asystent Zamówienia to program dedykowany do obsługi zamówień przychodzących jak i wychodzących. Prosty w obsłudze dzięki zastosowaniu możliwości...

od 306.27 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top