Program dla wypożyczalni


program sprawdzi się w wyposzczeniach rożnego rodzaju pojazdów
posiada protokoły wydania oraz przyjęcia
przejrzysty wykres dokładnie wskaże okres wypożyczenia
szybki i prosty w obsłudze

Asystent Chmura Wypożyczalnia Pojazdów



Wypożyczalnia pojazdów to oprogramowanie dedykowane dla firm, które na bieżąco wypożyczają pojazdy. Podstawowym modułem jest moduł wypożyczenia, w którym możemy utworzyć dokumenty wydania lub przyjęcia pojazdu. Wszystkie wypożyczenia są przejrzyście widoczne na wykresie Gantta, na nim można również zaznaczyć termin wypożyczenia i dokonać szybkiej rezerwacji terminu.

Na liście głównej wypożyczeń możemy kontrolować status wypożyczenia pojazdu aby widzieć, który pojazd jest aktualnie dostępny. Aplikacja posiada moduł rejestru pojazdów, w którym zapiszemy wszelkie dane o pojeździe jego przebiegu, jak również historii napraw, badań czy ubezpieczeń pojazdów. Program charakteryzuje się tym, iż obsługuje wypożyczenia oddziałowe, w każdej chwili można kontrolować, na jakim oddziale znajduje się dany pojazd.

Program do wypożyczalni posiada w sobie moduł do fakturowania oraz magazynowy aby w pełni obsłużyć proces od wypożyczenia do zwrotu i zafakturowania klienta. Jest tez możliwość dokupienia strony internetowej rozszerzające możliwości aplikacji.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Wypożyczalnia Pojazdów PRO - 1 rok 415.00 PLN
337.40 PLN (netto)
Asystent Chmura Wypożyczalnia Pojazdów BIZNES - 1 rok 501.00 PLN
407.32 PLN (netto)
Asystent Chmura Wypożyczalnia Pojazdów MAX - 1 rok 645.00 PLN
524.39 PLN (netto)
 

Oprogramowanie dla wypożyczalni, działa przez przeglądarkę internetową co jest bardzo dobre w dobie dzisiejszego rozwoju internetu. Program może być uruchomiony czy to na komputerze stacjonarnym czy tablecie lub telefonie w wersji responsywnej. W przypadku chęci zainteresowania zintegrowania wypożyczalni ze stroną WWW należy skontaktować się z działem obsług klienta o możliwość dodatku rezerwacji internetowej.

Wybrane funkcje programu:

  • tworzenie wypożyczenia na podstawie dokumentów wydania i zwrotu pojazdu
  • rezerwacja terminu wypożyczenia
  • generowanie umowy wypożyczenia
  • statusy wypożyczeń
  • moduł sprzedaż i zakupy (wszystkie typy faktur: faktura bez vat, proforma, zaliczka, WDT, paragon, nota obciążeniowa)
  • rejestr pojazdów
  • magazyn (dokumenty: WZ, PZ, RW, PW)

Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

 

 

 

 

 

 

 

FunkcjaFREE
aktywuj
PRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktoweTakTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbNieTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieNieTak
Sprzedaż i zakupyNieNieNieTak
Eksport do formatu JPK FAKTURYNieNieNieTak
Eksport do formatu JPK VAT7NieNieNieTak
Płatności onlineNieNieNieTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBNieNieNieTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuNieNieNieTak
Wezwanie do zapłatyNieNieNieTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailNieNieNieTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyNieNieNieTak
Korekty dokumentówNieNieNieTak
Noty korygująceNieNieNieTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymNieNieNieTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyNieNieNieTak
Sortowanie produktów na fakturzeNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów.NieNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieNieTak
Dowód dostawyNieNieNieTak
ZałącznikiNieNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieNieTak
Obsługa dat miesięcznychNieNieNieTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieNieNieTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieNieNieTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieNieNieTak
Faktury WNTNieNieNieTak
Faktury WDTNieNieNieTak
Zysk na fakturzeNieNieNieTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieNieNieTak
Faktury walutoweNieNieNieTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieNieTak

Rejestr pojazdów

TakTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Pobieranie danych o pojeździe z CEPIKNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Ewidencja paliwaNieTakTakTak
Ewidencja przebieguNieTakTakTak
Naprawy i wymianyNieTakTakTak
Badania techniczneNieTakTakTak
UbezpieczeniaNieTakTakTak
Dodawanie przypomnieńNieTakTakTak
Dodawanie załącznikówNieTakTakTak
Dodawanie pól dodatkowychNieTakTakTak
Galeria zdjęćNieNieTakTak
Kontrola tachografuNieNieTakTak
Obsługa czytnika kodów kreskowych QRCode (odczytywanie informacji z dowodu rejestracyjnego) Nowość!NieNieNieTak
Dokumenty kasoweNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWNieNieNieTak
ZałącznikiNieNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Wyciągi bankoweNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
MagazynNieNieTakTak
Prowadzenie 1 magazynuNieNieTakTak
Kontrola daty ważności produktuNieNieTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychNieNieTakTak
Raport zmianNieNieTakTak
Prowadzenie 3 magazynówNieNieTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYNNieNieTakTak
Galerie/ZdjęciaNieNieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieNieTakTak
Dodania zdjęć do produktówNieNieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieNieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieNieTakTak
Obsługa cen A,B,CNieNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWWNieNieTakTak
Inwentaryzacja produktówNieNieTakTak
DostawcyNieNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieNieTak
StatystykiNieNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11)TakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Rejestr umówNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
ZałącznikiNieNieNieTak
Strony umowyNieNieNieTak
Osoby realizująceNieNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieNieTak
Opiekun umowyNieNieNieTak
Statusy umowyNieNieNieTak
Podwykonawcy do umowyNieNieNieTak
Wystawienie faktury do danej umowyNieNieNieTak
Możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie odt.NieNieNieTak
Rejestr szkódNieNieNieTak
Zakres uszkodzeńNieNieNieTak
StatusNieNieNieTak
ZałącznikiNieNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieNieTak
Przedmiot szkodyNieNieNieTak
Szablony dodatkoweNieNieNieTak
OpcjeTakTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieNieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiNieTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)NieTakTakTak
PrzypomnieniaNieTakTakTak
Logi systemoweNieTakTakTak
Obsługa załącznikówNieTakTakTak
Baza wiedzyNieTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówNieTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychNieTakTakTak
Powiadomienia SMSNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychNieTakTakTak
Zarządzanie etatamiNieTakTakTak
Edycja wydrukówNieTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachNieTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!NieTakTakTak
StatystykiNieTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieNieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internetNieNieTakTak
Oddziały firmNieNieTakTak
System mailingowyNieNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów NieNieNieTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieNieTak
Rozliczenie finansówNieNieNieTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieNieTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Kreator modułówNieNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety)NieNieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmyNieNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomościNieNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy NIE Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
NIE Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
NIE 5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
5
MB
200
MB
250
MB
500
MB
Transfer miesięczny 5
GB
bez limitu bez limitu bez limitu

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Rejestr Pojazdów

Asystent Chmura Rejestr Pojazdów – program służący do zarządzania flotą pojazdów w firmie lub w zakładzie napraw czy autoryzowanym serwisie, działa...

od 28.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Wypożyczalnia

Program Asystent Wypożyczalnia Chmura to aplikacja dedykowana dla firm prowadzących wypożyczalnie. Najważniejsze cechy programu to: prowadzenie indeksu...

od 36.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Wypożyczalnia 2024

Program Wypożyczalnia jest przeznaczony dla przedsiębiorców zajmującym się wypożyczaniem swoich produktów, sprzętu technicznego, samochodów itd....

od 222.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top