Asystent Windykacja 2025



Program Asystent Windykacja to wersja desktopowa programu do kancelarii windykacyjnej, kompleksowej obsługi sprzedaży, prowadzenia rejestru pism, książki korespondencji i akt osobowych. W nim szybko zrealizujesz fakturowanie klientów oraz poprowadzisz rzetelnie moduł windykacyjny nie pozwalając na opóźnienia płatności dla twojej firmy. Program tak naprawdę posiada więcej możliwości niż standardowy np. posiada moduł akta osobowe, integracje w wysyłaniem SMS z przypomnieniem.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Windykacja 2025 MAX - 1 rok 644.00 PLN
523.58 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Windykacja 2025 MAX - doż
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1551.00 PLN
1260.98 PLN (netto)
KUP TERAZ
 

Dodatkowo istnieje możliwość, zapisywania wszystkich wygenerowanych dokumentów w formacie PDF.

Program posiada szereg eksportów do różnych formatów danych np. JPK Faktura, JPK VAT czy EPP, dzięki czemu zaoszczędzisz czas na tworzenie tych plików ręcznie. W programie jest możliwość wprowadzania faktur zakup oraz tworzenia raportów czy wydruków. Do każdej faktury nie ważne czy to sprzedaży czy zakupu można dodać załączniki w dowolnym formacie co jest dużym udogodnieniem. Program zapewni najbardziej optymalny interfejs, który jest bardzo prosty i intuicyjny.

Wybrane funkcje w programie:

  • Nadruk QR Code na fakturze
  • Łatwe i proste wysyłanie faktury z poziomu programu
  • Generowanie plików JPK
  • Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Prowadzenie akt osobowych pracowników
  • Nadawanie statusów windykacji
  • Dodawanie czynności do windykacji oraz podział na etapy

Funkcje wspólne dla programów Asystent

  • Program przeznaczony dla systemów Windows 10,11
  • Tworzenie wielu baz danych.
  • Import i Eksport danych do wielu znanych formatów np. CSV, EPP (dla systemów sprzedaży), PDF, XML
  • Łatwe przeszukiwanie bazy, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach.
  • Sortowanie danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetycznie, rosnąco, malejąco), możliwość wyświetlenia lub ukrycia kolumn na liście rekordów.
  • Zarządzanie użytkownikami - nadawanie uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych.
  • Oddziały firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału.
  • Obsługa przypomnień jednorazowych i cyklicznych.
  • System masowej wysyłki SMS
  • Pokaż na mapie - opcja pozwalająca na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google. (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie i wczytanie informacji na podstawie numeru NIP lub REGON (poprawność danych firmy zgłoszonej pod danym numerem NIP. Moduł wykorzystuje API CEIDG) - (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Pobieranie danych z Cepik, pobieranie kursu waluty z NBP, KSeF, VIES, VAT, JPK (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Dane firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji.
  • Dostosowanie interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn, wyszukiwarka utworzonych baz danych.
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów.
  • Logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników (informację o usuniętych rekordach).
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych do formatu Asystent
  • Drukowanie:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Zapis wydruków w plikach PDF
  • Kompatybilność z pozostałymi programami Asystent w obrębie tej samej wersji
  • Kontakt z działem obsługi poprzez system zgłoszeń (tylko dla aktualnych wersji programu)
  • Program zainstaluje się na koncie użytkownika Windows bez jakichkolwiek uprawnień administracyjnych, dzięki czemu program nie wymaga ingerencji administratora.

FunkcjaPRO
BIZNES
MAX
Dane kontaktowe TakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS TakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób TakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowych TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm NieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów NieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych NieNieTak
Książka Korespondencji TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałów TakTakTak
Dekretacja korespondencji NieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultanta NieTakTak
Rejestru faktur NieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcy NieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkowników NieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych) NieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt NieNieTak
Rejestr umów NieTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTak
Raport zmian NieTakTak
Załączniki NieTakTak
Strony umowy NieNieTak
Osoby realizujące NieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieTak
Opiekun umowy NieNieTak
Statusy umowy NieNieTak
Podwykonawcy do umowy NieNieTak
Wystawienie faktury do danej umowy NieNieTak
Możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie odt. NieNieTak
Sprzedaż i zakupy NieTakTak
Eksport do formatu JPK FAKTURY NieTakTak
Eksport do formatu JPK VAT7 NieTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB NieTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunku NieTakTak
Wezwanie do zapłaty NieTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży NieTakTak
Korekty dokumentów NieTakTak
Noty korygujące NieTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowym NieTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży NieTakTak
Sortowanie produktów na fakturze NieTakTak
Raport zmian NieTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów. thermal, temo, Vivo NieTakTak
Wydruk pól dodatkowych NieTakTak
Dowód dostawy NieTakTak
Załączniki NieTakTak
Pola dodatkowe NieTakTak
Obsługa dat miesięcznych NieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów NieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotów NieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemiecki NieTakTak
Faktury WNT NieTakTak
Faktury WDT NieTakTak
Zysk na fakturze NieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,C NieTakTak
Faktury walutowe NieTakTak
Importowanie produktów bezpośrednio do faktury NieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentach NieNieTak
Obsługa oddziału NieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy NieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe NieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość! NieNieTak
Dokumenty kasowe NieTakTak
Raport zmian NieTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTak
Raporty Kasowe, druki KP i KW NieTakTak
Załączniki NieTakTak
Pola dodatkowe NieTakTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Historia kontaktów TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Windykacja TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Rejestr pism NieNieTak
Tworzenie Pism wychodzących i przychodzących NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Dodawanie załączników NieNieTak
Galeria zdjęć NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Opcje TakTakTak
System masowych SMS-ów TakTakTak
Rozbudowane informacje o firmie TakTakTak
Obsługa grup/kategorii TakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) TakTakTak
Przypomnienia TakTakTak
Logi systemowe TakTakTak
Obsługa załączników TakTakTak
Baza wiedzy TakTakTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa TakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkowników TakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych TakTakTak
Powiadomienia SMS TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Brak limitów na ilość baz danych TakTakTak
Zarządzanie etatami TakTakTak
Edycja wydruków TakTakTak
Stałe komentarze na dokumentach TakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość! TakTakTak
Statystyki TakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmian NieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników NieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet NieTakTak
Oddziały firm NieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość! NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość! NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników NieNieTak
Projekty NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Wypowiedzi do projektów NieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW NieNieTak
Galerie zdjęć NieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieTak
Zaplanowane zadania TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadania TakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji) TakTakTak
Dodawanie przypomnień TakTakTak
Załączniki TakTakTak
Finanse TakTakTak
Historia kontaktów TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) TakTakTak
Rozliczenie finansów NieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top