Biuro to dedykowane oprogramowanie dla każdego rodzaju firm, instytucji, organizacji. Program wspomaga pracę biura, sekretariatów, biura podawczego itp. Jednymi z najważniejszych modułów oprogramowania stanowi elektroniczna książka korespondencji, do pełnej ewidencji poczty przychodzącej, wychodzącej, a także rejestru faktur. Kolejnym kluczowym modułem jest Rejestr Pism do rejestracji i dekretacji podań, próśb oraz innych. Dodatkowo program posiada moduł projektów, rejestru oprogramowania i urządzeń, dokumenty kasowe. Istnieje możliwość uruchomienia w programie wewnętrznego klienta pocztowego, który jest zintegrowany z modułem danych kontaktowych oraz innymi. Aplikacja skupia w sobie najważniejsze moduły niezbędne do pracy biura czy sekretariatu takiej jak dziennik korespondencji, rejestry umów czy moduł zadań.
Cennik |
---|
Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.System można uruchomić na dowolnie wielu komputerachi stworzyć dowolnie wielu użytkowników.
Nazwa | Cena brutto | 30 dni bezpłatnie |
---|---|---|
Asystent Biuro 2023 PRO - 6 miesięcy | 92.68 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Asystent Biuro 2023 BIZNES - 6 miesięcy | 126.83 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Asystent Biuro 2023 PRO - 1 rok | 150.41 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Asystent Biuro 2023 MAX - 6 miesięcy | 173.98 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Asystent Biuro 2023 BIZNES - 1 rok | 279.67 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Asystent Biuro 2023 MAX - 1 rok | 383.74 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Asystent Biuro 2023 PRO - doż. (aktualizacje przez 12 miesięcy) | 500.81 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Asystent Biuro 2023 BIZNES - doż. (aktualizacje przez 12 miesięcy) | 1136.59 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Asystent Biuro 2023 MAX - doż. (aktualizacje przez 12 miesięcy) | 1401.63 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Najważniejsze funkcje programu:
moduł elektronicznej książki korespondencji pozwalający na gromadzenie, kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji;
narzędzie do przygotowywania i wysyłania mailingu. Pozwoli ono poinformować wszystkich swoich klientów o nowych promocjach, wysłać im życzenia świąteczne itp.
narzędzie do tworzenia różnorodnych raportów i statystyk;
możliwość skanowania dokumentów bezpośrednio do programu;
szczegółowe sortowanie danych;
rejestrowanie faktur wychodzących i przychodzących, oraz kontrola ich płatności;
moduł do tworzenia długoterminowych projektów;
sporządzanie rejestru oprogramowania i urządzeń będących w infrastrukturze firmy;
klient poczty e-mail pozwalający na wysyłkę powiadomień do klienta i wiele wiele innych
Program Asystent Biuro może pracować na wewnętrznej bazie lokalnej, ale można go również podłączyć do bazy MySQL lub MariaDB
Funkcja | PRO |
BIZNES |
MAX |
---|---|---|---|
Dane kontaktowe | ![]() | ![]() | ![]() |
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS | ![]() | ![]() | ![]() |
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób | ![]() | ![]() | ![]() |
Dowolne grupowanie danych kontaktowych | ![]() | ![]() | ![]() |
Raport zmian | ![]() | ![]() | ![]() |
Tworzenie kategorii | ![]() | ![]() | ![]() |
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm | ![]() | ![]() | ![]() |
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów | ![]() | ![]() | ![]() |
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych | ![]() | ![]() | ![]() |
Dokumenty kasowe | ![]() | ![]() | ![]() |
Raporty Kasowe, druki KP i KW | ![]() | ![]() | ![]() |
Raport zmian | ![]() | ![]() | ![]() |
Tworzenie kategorii | ![]() | ![]() | ![]() |
Załączniki | ![]() | ![]() | ![]() |
Pola dodatkowe | ![]() | ![]() | ![]() |
Obsługa oddziałów | ![]() | ![]() | ![]() |
Historia kontaktów | ![]() | ![]() | ![]() |
Raport zmian | ![]() | ![]() | ![]() |
Tworzenie kategorii | ![]() | ![]() | ![]() |
Rejestr pism | ![]() | ![]() | ![]() |
Tworzenie Pism wychodzących i przychodzących | ![]() | ![]() | ![]() |
Raport zmian | ![]() | ![]() | ![]() |
Dodawanie załączników | ![]() | ![]() | ![]() |
Galeria zdjęć | ![]() | ![]() | ![]() |
Tworzenie kategorii | ![]() | ![]() | ![]() |
Książka Korespondencji | ![]() | ![]() | ![]() |
Raport zmian | ![]() | ![]() | ![]() |
Tworzenie kategorii | ![]() | ![]() | ![]() |
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałów | ![]() | ![]() | ![]() |
Dekretacja korespondencji | ![]() | ![]() | ![]() |
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultanta | ![]() | ![]() | ![]() |
Rejestru faktur | ![]() | ![]() | ![]() |
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcy | ![]() | ![]() | ![]() |
Statystyki dla klientów i użytkowników | ![]() | ![]() | ![]() |
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych) | ![]() | ![]() | ![]() |
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt | ![]() | ![]() | ![]() |
Rejestr umów | ![]() | ![]() | ![]() |
Tworzenie kategorii | ![]() | ![]() | ![]() |
Raport zmian | ![]() | ![]() | ![]() |
Załączniki | ![]() | ![]() | ![]() |
Strony umowy | ![]() | ![]() | ![]() |
Osoby realizujące | ![]() | ![]() | ![]() |
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników | ![]() | ![]() | ![]() |
Opiekun umowy | ![]() | ![]() | ![]() |
Statusy umowy | ![]() | ![]() | ![]() |
Podwykonawcy do umowy | ![]() | ![]() | ![]() |
Wystawienie faktury do danej umowy | ![]() | ![]() | ![]() |
Możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie odt. | ![]() | ![]() | ![]() |
Rejestr opinii i ekspertyz prawnych | ![]() | ![]() | ![]() |
Raport zmian | ![]() | ![]() | ![]() |
Tworzenie kategorii | ![]() | ![]() | ![]() |
Rejestr oprogramowania | ![]() | ![]() | ![]() |
Tworzenie kategorii | ![]() | ![]() | ![]() |
Raport zmian | ![]() | ![]() | ![]() |
Rejestr urządzeń | ![]() | ![]() | ![]() |
Raport zmian | ![]() | ![]() | ![]() |
Akta osobowe ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Raport zmian | ![]() | ![]() | ![]() |
Szkolenia pracowników | ![]() | ![]() | ![]() |
Ubezpieczenia | ![]() | ![]() | ![]() |
Urlopy | ![]() | ![]() | ![]() |
Zdjęcia | ![]() | ![]() | ![]() |
Części Akt A,B,C,D,E | ![]() | ![]() | ![]() |
Przebieg zatrudnienia | ![]() | ![]() | ![]() |
Doświadczenie zawodowe | ![]() | ![]() | ![]() |
Certyfikaty | ![]() | ![]() | ![]() |
Opcje | ![]() | ![]() | ![]() |
System masowych SMS-ów | ![]() | ![]() | ![]() |
Rozbudowane informacje o firmie | ![]() | ![]() | ![]() |
Obsługa grup/kategorii | ![]() | ![]() | ![]() |
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) | ![]() | ![]() | ![]() |
Przypomnienia | ![]() | ![]() | ![]() |
Logi systemowe | ![]() | ![]() | ![]() |
Obsługa załączników | ![]() | ![]() | ![]() |
Baza wiedzy | ![]() | ![]() | ![]() |
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa | ![]() | ![]() | ![]() |
Wysyłanie wiadomości do użytkowników | ![]() | ![]() | ![]() |
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych | ![]() | ![]() | ![]() |
Powiadomienia SMS | ![]() | ![]() | ![]() |
Raport zmian | ![]() | ![]() | ![]() |
Brak limitów na ilość baz danych | ![]() | ![]() | ![]() |
Zarządzanie etatami | ![]() | ![]() | ![]() |
Edycja wydruków | ![]() | ![]() | ![]() |
Stałe komentarze na dokumentach | ![]() | ![]() | ![]() |
Import bezpośrednio do wybranej kategorii ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Statystyki | ![]() | ![]() | ![]() |
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) | ![]() | ![]() | ![]() |
Przeszukiwanie raportów zmian | ![]() | ![]() | ![]() |
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników | ![]() | ![]() | ![]() |
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 10.x ), możliwość pracy przez internet | ![]() | ![]() | ![]() |
Oddziały firm | ![]() | ![]() | ![]() |
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników | ![]() | ![]() | ![]() |
Projekty | ![]() | ![]() | ![]() |
Tworzenie kategorii | ![]() | ![]() | ![]() |
Raport zmian | ![]() | ![]() | ![]() |
Wypowiedzi do projektów | ![]() | ![]() | ![]() |
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW | ![]() | ![]() | ![]() |
Galerie zdjęć | ![]() | ![]() | ![]() |
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników | ![]() | ![]() | ![]() |
Zaplanowane zadania | ![]() | ![]() | ![]() |
Tworzenie kategorii | ![]() | ![]() | ![]() |
Raport zmian | ![]() | ![]() | ![]() |
Przydzielenie do wykonawców do zadania | ![]() | ![]() | ![]() |
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji) | ![]() | ![]() | ![]() |
Dodawanie przypomnień | ![]() | ![]() | ![]() |
Załączniki | ![]() | ![]() | ![]() |
Finanse | ![]() | ![]() | ![]() |
Historia kontaktów | ![]() | ![]() | ![]() |
Raport zmian | ![]() | ![]() | ![]() |
Tworzenie kategorii | ![]() | ![]() | ![]() |
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów | ![]() | ![]() | ![]() |
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) | ![]() | ![]() | ![]() |
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) | ![]() | ![]() | ![]() |
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) | ![]() | ![]() | ![]() |
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) | ![]() | ![]() | ![]() |
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) | ![]() | ![]() | ![]() |
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) | ![]() | ![]() | ![]() |
Raport zmian | ![]() | ![]() | ![]() |
Rozliczenie finansów | ![]() | ![]() | ![]() |
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) | ![]() | ![]() | ![]() |
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) | ![]() | ![]() | ![]() |
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) | ![]() | ![]() | ![]() |
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) | ![]() | ![]() | ![]() |
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy | ![]() |
![]() |
![]() |
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) | ![]() |
![]() |
![]() |
Asystent Rejestr Zgłoszeń to program stworzony z myślą o obsłudze ewidencji zgłoszeń różnego typu (awaria, błąd, sugestia, pomysł). Oprogramowanie daje nam...
od 164.00 PLNBaza danych MySQL to usługa bazy zdalnej, działająca na serwerach Meteoryt.pl w tzw. chmurze. Baza posiada możliwość bezpiecznego przechowywania danych na...
od 265.00 PLNBiuro w Chmurze to aplikacja dla każdego rodzaju firm, instytucji, organizacji, fundacji, sekretariatów, biur czy kancelarii, działająca przez przeglądarkę...
od 334.00 PLNTak. Programy Asystent pozwalają na tworzenie własnych pól w tabelach. Wystarczy otworzyć dowolny rekord danej tabeli do edycji, a następnie odszukać zakładki Pola dodatkowe.
W zakładce tej należy kliknąć prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybrać Zarządzaj polami dodatkowymi. Pokaże się okno Zarządzaj polami. Za pośrednictwem tego okna można tworzyć i usuwać własne pola.
Klikając prawy klawisz myszy na liście tytułów tabeli wybieramy Konfiguracja tabeli
Tak, ale do tego wymagana jest wersja Biznes lub Max. Licencje w tych wersjach są sprzedawane na zasadzie aktywnego użytkownika zalogowanego do bazy. System automatycznie kontroluje ilość użytych licencji. Jeżeli liczba licencji zostanie wykorzystana przez użytkowników, system poinformuje o tym użytkownika, który się loguje do systemu.
Program Asystent Faktura daje możliwość wystawiania dokumentów w dwóch wariantach: obliczania od cen netto i od cen brutto.
Domyślnym typem obliczeń jest obliczenia od cen netto.
W przypadku typu obliczeń od netto program do zestawienia faktury sumuje wartości netto z poszczególnych pozycji następnie od nich zostaje obliczony podatek VAT oraz kwota brutto.
W przypadku wyboru wariantu od cen brutto podstawą obliczeń jest suma wartości brutto poszczególnych wartości następnie od niej zostanie wyliczony VAT, od tej wartości.
Typy obliczeń zostały wprowadzone po to aby minimalizować wartość błędów podczas obliczeń podatku VAT o „tak zwany 1 grosz”.
Użytkownik ma możliwość samodzielnego definiowania obsługiwanych przez Asystenta stawek VAT. Aby tego dokonać należy: wejść w moduł "Słowniki", a następnie "Stawki VAT".
W oknie tym możemy zmodyfikować istniejące stawki na nowe lub wprowadzić zupełnie nowe.
Aktualizacje do programu otrzymują Państwo na okres 12 miesięcy i są one bezpłatne. W przypadku gdy wyjdzie nowsza seria programów należy wykonać upgrade. Cena upgrade jest zależna od promocji jaka aktualnie obowiązuje.
Programy Asystent pozwalają na grupowanie dowolnych danych. Dla każdej tabeli danych możliwe jest przygotowanie oddzielnej struktury grup.
Możliwe są zatem inne grupy dla danych kontaktowych, inne dla zaplanowanych zadań, jeszcze inne dla faktur itp. Jest to rozwiązanie domyślne.
Możliwe jest jednak tworzenie grup wspólnych dla wszystkich modułów programu. Wystarczy w tym celu z menu Opcje, wybrać Zaawansowane, a następnie przejść do zakładki Zaawansowane i zaznaczyć opcję Stosuj wspólne grupy dla wszystkich danych.
Uwaga! Po włączeniu powyższej opcji znikną wszystkie dotychczasowe grupy!
Kiedy wpisujemy dowolny tekst w polu Wyszukaj w tabeli, Asystent przeszukuje aktywną tabelę w poszukiwaniu danej frazy. Przeszukiwane są wówczas określone w ustawieniach pola.
Tak. Jeśli brakuje Państwu funkcjonalności, która ułatwiłaby lub przyspieszyła pracę - prosimy do nas pisać na adres kontakt@meteoryt.pl
W przypadku gdy pomysł nie jest zgodny ogólną filozofią programu jest możliwość wyceny na wprowadzenie danej zmiany.
Tak, przy czym nie trzeba w ogóle niczego przenosić. Wersja TRIAL posiada wszystkie możliwości pełnej wersji programu. Jej ograniczenie polega tylko na czasie funkcjonowania oprogramowania.
Tak. Zajmujemy się również tworzeniem oprogramowania dedykowanego pod danego klienta. W przypadku takiego zapotrzebowania prosimy składać zapytania ofertowe na adres kontakt@meteoryt.pl
Tak. Istnieje możliwość dostosowania programów do indywidualnych wymagań klienta. Możemy je zatem rozbudowywać o nowe funkcjonalności według ścisłych wytycznych klienta w wersji dedykowanej ULTRA.
Koszt takiego dostosowania jest różny i zależy od liczby i rodzaju wprowadzonych zmian. Aby uzyskać więcej informacji prosimy pisać na adres kontakt@meteoryt.pl
https://www.youtube.com/watch?v=S-KrFg_QnPQ
Aby zaimportować dane do bazy z pliku CSV, w pierwszej kolejności wybieramy moduł do którego ma odbyć się import.
1. Wchodzimy w moduł np. Dane Kontaktowe-> klikamy na przykładowy rekord-> Zarządzaj -> Importuj dane.
Można też skorzystać z importu klikając na ikonę ''kropek''.
2. Automatycznie zaznacza nam się tabela modułu, w którym się znajdujemy, wybieramy opcję -> DALEJ.
3. Wczytujemy plik do importu, ustawiamy separator zgodnie z parametrami pliku -> DALEJ.
4. W następnym kroku wybieramy kolumny, z których dane mają zostać zaimportowane, po zakończeniu procesu klikamy opcję -> IMPORTUJ. Dane powinny pojawić się w module do którego został wykonany import.
1. Aby przetestować usługę hostingową, wystarczy wejść w podany link: https://meteoryt.pl/asystentchmura/pr-500/Hosting_Chmura__1_rok
2. Następnie wypełnić krótki formularz, dane do usługi zostaną wysłane na adres mailowy.
3. Po otrzymanie danych, należy utworzyć nową bazę danych, następnie wprowadzić wcześniej otrzymane dane do połączenia z serwerem.
W tym celu zachęcamy do skorzystania z instrukcji z linku: https://meteoryt.pl/Polaczenie_z_baza_zdalna-h767.html
https://www.youtube.com/watch?v=djDD_Zu3bYI
Jeżeli chcemy nadać uprawnienia dla grupy użytkowników wchodzimy w zakładkę Menu-> Ustawienia/Użytkownicy/Lista użytkowników
Klikamy w opcję Kategorii
Na kategoriach klikamy opcję ''kropek'' i dodajemy odpowiednie grupy
Gdy wszystkie grupy mamy już Dodane klikamy przy nich ponownie opcję ''kropek'' i wybieramy Uprawnienia i je konfigurujemy.
Kolorem czerwonym wyłączamy poszczególne opcje. Jeżeli konfiguracja została zakończona to zamykamy okno.
Następnie przypisujemy do wybranej kategorii użytkownika. W tym celu zaznaczamy pole ''kwadratu'' na danym rekordzie-> zarządzaj-> przypisz do kategorii.
Wskazujemy kategorię.
Po nadaniu uprawnień dla wszystkich grup przypisujemy do nich użytkowników klikając na nich zaznaczając opcję ''kwadracika'' -> Zarządzaj-> przypisz do kategorii.
Aby połączyć się do bazy zdalnej należy wejść w zakładkę:
Baza danych-> Otwórz
Następnie wybieramy przycisk Dodaj-> Uzupełniamy dane do połączenia z serwerem
1. Przykładowe Dane do połączenia ze zdalną bazą danych na przykładzie MySQL:
Po uzupełnieniu danych do połączenia wybieramy-> Zapisz i zamknij. Czynności powtarzamy na każdym stanowisku.
Programy są w pełnej wersji próbnej tzw. Trial działającej przez 45 dni, które zawierają wszystkie cechy programów: Start, PRO, Biznes, MAX. Oznacza to, iż w praktyce testujemy wersję MAX. Aby zobaczyć różnice pomiędzy poszczególnymi wersjami należy zapoznać się z zestawieniem różnic znajdującym się przy produkcie na naszej stronie.
Zmiana hasła dotyczy tylko konta Administratora programu w wersji chmurowej.
1. Zaloguj się do swojego konta na naszej stronie: https://meteoryt.pl/
2. Wybierz program, którego ma dotyczyć zmiana, następnie opcję -> Resetuj hasło dla Administratora
Witam.
W przypadku spowolnionej pracy na programie w wersji PRO zalecamy przeniesienie danych do bazy zdalnej. W tym celu należy:
1. Utworzyć nową pustą bazę danych z protokołem -> Lokalna meteoryt.
Wchodzimy w zakładkę Baza danych-> Otwórz -> Dodaj -> wprowadzamy nazwę bazy danych-> wybieramy protokół ''Lokalna meteoryt''.
2. Aby przenieść dane do nowo utworzonej bazy, należy w pierwotnej bazie danych, z której dane będą przenoszone utworzyć migrację danych.
Zakładka -> Baza danych-> utwórz kopię bezpieczeństwa -> migracja danych.
3. Po zakończeniu tworzenia migracji danych logujemy się do nowo utworzonej bazy, następnie odtwarzamy plik migracyjny.
Zakładka -> Baza danych-> Odtwórz z kopii bezpieczeństwa -> wskazujemy wcześniej utworzony plik -> Rozpocznij.
Zapraszamy na stronę z filmami instruktażowymi http://www.youtube.com/user/naomisoft#p/u
Nasze programy można zakupić w wersji: elektronicznej. W przypadku wersji elektronicznej, na adres pocztowy wysyłamy fakturę z nadrukowanym numerem seryjnym. Przy tym wariancie, klient powinien pobrać program z naszej strony WWW.
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Desktop oraz Chmura. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.
Nasze serwisy: