Program do prowadzenia kursów i szkoleń w chmurze


baza klientów biorących udział w szkoleniu
tworzenie projektów
zawiera moduł sprzedaży

Asystent Chmura Kursy i Szkolenia



Kursy i szkolenia w Chmurze – program korzystający z technologii Chmury. Tworzona baza danych oraz wszelkie operacje są wykonywane przy udziale dowolnej przeglądarki internetowej. Wiąże się to z tym, iż nie trzeba gdziekolwiek takiej aplikacji instalować, bo dostępna jest na każdym urządzeniu z dostępem do internetu. Jeżeli chodzi o możliwości samego oprogramowania to jest ono dedykowane dla firm lub instytucji, prowadzących kursy doskonalące, szkolenia z różnych zakresów. Program w prosty sposób ewidencjonuje członków szkoleń, wylicza koszt uczestnictwa, a także za jego pomocą można zaplanować całe szkolenie od A do Z. Rozwiązanie chmurowe dla tego typu działalności idealnie przyda się dla wykładowców, którzy zazwyczaj pracują poza murami firmy i potrzebują mieć dostęp do bazy z każdego miejsca, np. z telefonu komórkowego, czy tabletu. Wszystkie dane uczestników jak i poufne dane firmowe są w pełni bezpieczne.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Kursy i Szkolenia PRO - 1 miesiąc 20.00 PLN
16.26 PLN (netto)
Asystent Chmura Kursy i Szkolenia BIZNES - wer. eletroniczna / 1 miesiąc 31.00 PLN
25.20 PLN (netto)
Asystent Chmura Kursy i Szkolenia MAX - wer. eletroniczna / 1 miesiąc 41.00 PLN
33.33 PLN (netto)
Asystent Chmura Kursy i Szkolenia PRO - 6 miesięcy 142.00 PLN
115.45 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura Kursy i Szkolenia BIZNES - wer. eletroniczna / 6 miesięcy 185.00 PLN
150.41 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura Kursy i Szkolenia PRO - 1 rok 214.00 PLN
173.98 PLN (netto)
Asystent Chmura Kursy i Szkolenia MAX - wer. eletroniczna / 6 miesięcy 229.00 PLN
186.18 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura Kursy i Szkolenia BIZNES - wer. eletroniczna / 1 rok 329.00 PLN
267.48 PLN (netto)
Asystent Chmura Kursy i Szkolenia MAX - wer. eletroniczna / 1 rok 552.27 PLN
449.00 PLN (netto)
 

Wybrane możliwości modułu Kursy i Szkolenia

  • Planowanie terminu, liczby uczestników, kosztów szkolenia
  • Kontrolę realizacji zaplanowanych zadań
  • Możliwość zmiany statusów dla uczestników oraz prowadzących szkolenie
  • Możliwość sprawdzenia dla uczestnika historii uczestnictwa w kursie lub szkoleniu
  • Kontrola finansów (wpłat) uczestnika
  • Możliwość dodawania załączników do konkretnego szkolenia
  • Możliwość stworzenia wielu grup dla kursów lub szkoleń


Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

FunkcjaPRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktoweTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieTak
Sprzedaż i zakupyNieTakTak
Eksport do formatu JPK FAKTURYNieTakTak
Eksport do formatu JPK VAT7NieTakTak
Płatności onlineNieTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBNieTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuNieTakTak
Wezwanie do zapłatyNieTakTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailNieTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyNieTakTak
Korekty dokumentówNieTakTak
Noty korygująceNieTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymNieTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyNieTakTak
Sortowanie produktów na fakturzeNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów.NieTakTak
Wydruk pól dodatkowychNieTakTak
Dowód dostawyNieTakTak
ZałącznikiNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa dat miesięcznychNieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieTakTak
Faktury WNTNieTakTak
Faktury WDTNieTakTak
Zysk na fakturzeNieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieTakTak
Faktury walutoweNieTakTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieTak
Dokumenty kasoweNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWNieTakTak
ZałącznikiNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Kursy i SzkoleniaTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Wyciągi bankoweNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
MagazynNieTakTak
Prowadzenie 1 magazynuNieTakTak
Kontrola daty ważności produktuNieTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
Prowadzenie 3 magazynówNieTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYNNieTakTak
Galerie/ZdjęciaNieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieTakTak
Dodania zdjęć do produktówNieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieTakTak
Obsługa cen A,B,CNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWWNieTakTak
Inwentaryzacja produktówNieTakTak
DostawcyNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
StatystykiNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieTak
Książka KorespondencjiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałówNieNieTak
Dekretacja korespondencjiNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultantaNieNieTak
Rejestru fakturNieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcyNieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkownikówNieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych)NieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz AktNieNieTak
Zapytania i OfertyNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Komentarze na dokumentachNieNieTak
Oferta w języku angielskimNieNieTak
Oferty w cenach A,B,CNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawyNieNieTak
OpcjeTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)TakTakTak
PrzypomnieniaTakTakTak
Logi systemoweTakTakTak
Obsługa załącznikówTakTakTak
Baza wiedzyTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychTakTakTak
Powiadomienia SMSTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychTakTakTak
Zarządzanie etatamiTakTakTak
Edycja wydrukówTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!TakTakTak
StatystykiTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internetNieTakTak
Oddziały firmNieTakTak
System mailingowyNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieNieTak
ProjektyNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Zaplanowane zadaniaTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadaniaTakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)TakTakTak
Dodawanie przypomnieńTakTakTak
ZałącznikiTakTakTak
FinanseTakTakTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów NieTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)NieTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)NieTakTak
Raport zmianNieTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieTakTak
Rozliczenie finansówNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Kreator modułówNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety)NieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmyNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomościNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
200
MB
350
MB
500
MB
Transfer miesięczny bez limitu bez limitu bez limitu
Wszystkie

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Stowarzyszenie

Oprogramowanie działające pod przeglądarką internetową, dedykowane dla stowarzyszeń, organizacji rządowych lub pozarządowych, różnego rodzaju klubów czy...

od 22.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Korporacja

Jest to najbardziej zaawansowane oprogramowanie dostępne w naszej ofercie. Posiada szereg modułów, które w pełni zaspokoją działanie małej, ale i dużej firmy....

od 41.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Kursy i Szkolenia 2025

Program Kursy i Szkolenia jest dedykowany dla instytucji lub firm prowadzących różnego rodzaju kursy, szkolenia, konferencje itp. Program posiada możliwość...

od 157.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top