Program do prowadzenia stowarzyszenia, klubu, organizacji


rejestracja członków, rejestracja podopiecznych
dodawanie załączników
prowadzenie dokumentów kasowych
rozliczanie składek członkowskich

Asystent Chmura Stowarzyszenie



Oprogramowanie działające pod przeglądarką internetową, dedykowane dla stowarzyszeń, organizacji rządowych lub pozarządowych, różnego rodzaju klubów czy zrzeszeń, związków. Program działa z poziomu komputera lub urządzeń mobilnych podłączonych do internetu. Po zalogowaniu się do aplikacji chmurowej mamy dostęp do informacji takich jak: dane kontaktowe członków stowarzyszenia, podopiecznych stowarzyszenia dostępne również dokumenty handlowe, moduł delegacji oraz wiele innych.
Dane są w pełni bezpieczne, dzięki zabezpieczeniu połączenia za pomocą szyfrowania SSL. Aplikacja chmurowa ma możliwość przeszukiwania danych po dowolnych kolumnach, które są w pełni konfigurowalne, posiada możliwość eksportu danych do CSV oraz PDF.
Jedną z cech, która wyróżnia aplikację to to ,ze posiada moduł pól dodatkowych dzięki czemu do można dowolnie przemyśleć charakterystykę swojej aplikacji oraz to ,ze można wykorzystać moduł szablonów, który umożliwi tworzenie własnych wydruków, dzięki czemu personalizacja aplikacji jest bardzo łatwa i prosta.
 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Stowarzyszenie PRO - 1 miesiąc 22.00 PLN
17.89 PLN (netto)
Asystent Chmura Stowarzyszenie BIZNES - 1 miesiąc 41.00 PLN
33.33 PLN (netto)
Asystent Chmura Stowarzyszenie MAX - 1 miesiąc 56.00 PLN
45.53 PLN (netto)
Asystent Chmura Stowarzyszenie PRO - 6 miesięcy 128.00 PLN
104.07 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura Stowarzyszenie PRO - 1 rok 229.00 PLN
186.18 PLN (netto)
Asystent Chmura Stowarzyszenie BIZNES - 6 miesięcy 242.00 PLN
196.75 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura Stowarzyszenie MAX - 6 miesięcy 286.00 PLN
232.52 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura Stowarzyszenie BIZNES - 1 rok 425.00 PLN
345.53 PLN (netto)
Asystent Chmura Stowarzyszenie MAX - 1 rok 574.00 PLN
466.67 PLN (netto)
 

Wybrane możliwości modułu Stowarzyszenie

  • Nadawanie statusów członkom organizacji ( aktywny, nieaktywny, zawieszony, oczekujący),
  • Finanse ( składki członkowskie),
  • Raport składek członkowskich w latach, miesiącach,
  • Uprawnienia (aktywne, nieaktywne) filtrowanie po dacie ważności,
  • Dodawanie załączników
  • Dodawanie zdjęć
  • Przypisywanie zadań
  • Dokumenty kasowe na potrzeby rozliczania wpłat na składki członkowskie
  • Raporty rozliczające składki członkowskie


Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

FunkcjaPRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktowe TakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS TakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób TakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowych TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm NieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów NieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych NieNieTak
Książka Korespondencji TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałów TakTakTak
Dekretacja korespondencji NieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultanta NieTakTak
Rejestru faktur NieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcy NieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkowników NieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych) NieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt NieNieTak
Sprzedaż i zakupy NieTakTak
Moduł faktur nie obsługuje faktur zakupu, faktur RR, faktur marża, faktur wewnętrznych i eksportowych
Eksport do formatu JPK FAKTURY NieTakTak
Eksport do formatu JPK VAT7 NieTakTak
Płatności online Opcja "zapłać online" dostępna na fakturze sprzedaży np. proforma (prowizję za transakcję ponosi kupujący) NieTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB NieTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunku NieTakTak
Wezwanie do zapłaty NieTakTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mail NieTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży NieTakTak
Korekty dokumentów NieTakTak
Noty korygujące NieTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowym NieTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży NieTakTak
Sortowanie produktów na fakturze NieTakTak
Raport zmian NieTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów. thermal, temo, Vivo NieTakTak
Wydruk pól dodatkowych NieTakTak
Dowód dostawy NieTakTak
Załączniki NieTakTak
Pola dodatkowe NieTakTak
Obsługa dat miesięcznych NieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów NieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotów NieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemiecki NieTakTak
Faktury WNT NieTakTak
Faktury WDT NieTakTak
Zysk na fakturze NieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,C NieTakTak
Faktury walutowe NieTakTak
Importowanie produktów bezpośrednio do faktury NieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentach NieNieTak
Obsługa oddziału NieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy NieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość! NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe NieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość! NieNieTak
Dokumenty kasowe NieTakTak
Raport zmian NieTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTak
Raporty Kasowe, druki KP i KW NieTakTak
Załączniki NieTakTak
Pola dodatkowe NieTakTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Zarządzanie członkami stowarzyszenia TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Finanse - składki członkowskie TakTakTak
Załączniki TakTakTak
Deklaracje członkowskie TakTakTak
Uprawnienia TakTakTak
Wyciągi bankowe TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Podopieczni organizacji TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Załączniki TakTakTak
Galeria TakTakTak
Finanse TakTakTak
Opiekun TakTakTak
Historia kontaktów TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Magazyn NieNieTak
Prowadzenie 1 magazynu NieNieTak
Kontrola daty ważności produktu NieNieTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Prowadzenie 3 magazynów NieNieTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYN NieNieTak
Galerie/Zdjęcia NieNieTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynów NieNieTak
Dodania zdjęć do produktów NieNieTak
Generowanie i obsługa kodów kresowych NieNieTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu NieNieTak
Obsługa cen A,B,C NieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW NieNieTak
Inwentaryzacja produktów NieNieTak
Dostawcy NieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Statystyki NieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowych NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen NieNieTak
Delegacje NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Dodawanie załączników NieNieTak
Pola dodatkowe NieNieTak
Rejestr pism NieNieTak
Tworzenie Pism wychodzących i przychodzących NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Dodawanie załączników NieNieTak
Galeria zdjęć NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Opcje TakTakTak
System masowych SMS-ów TakTakTak
Rozbudowane informacje o firmie TakTakTak
Obsługa grup/kategorii TakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) TakTakTak
Przypomnienia TakTakTak
Logi systemowe TakTakTak
Obsługa załączników TakTakTak
Baza wiedzy TakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkowników TakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych TakTakTak
Powiadomienia SMS TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Brak limitów na ilość baz danych TakTakTak
Zarządzanie etatami TakTakTak
Edycja wydruków TakTakTak
Stałe komentarze na dokumentach TakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość! TakTakTak
Statystyki TakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmian NieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników NieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet NieTakTak
Oddziały firm NieTakTak
System mailingowy NieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość! NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość! NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników NieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa NieNieTak
Projekty NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Wypowiedzi do projektów NieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW NieNieTak
Galerie zdjęć NieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieTak
Zaplanowane zadania TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadania TakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji) TakTakTak
Dodawanie przypomnień TakTakTak
Załączniki TakTakTak
Finanse TakTakTak
Historia kontaktów TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) TakTakTak
Rozliczenie finansów NieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Kreator modułów NieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułów NieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety) NieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmy NieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomości NieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
200
MB
350
MB
500
MB
Transfer miesięczny bez limitu bez limitu bez limitu
Wszystkie

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń

Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń – wersja chmurowa aplikacji dla tłumaczy przysięgłych, biur tłumaczeń. Oprogramowanie pozwoli uporządkować pracę każdego...

od 18.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Książka Korespondencji

Asystent Chmura Książka Korespondencji jest to wersja aplikacji WWW do ewidencji wszelkiej korespondencji wchodzącej do firmy i z niej wychodzącej. Dzięki...

od 22.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Stowarzyszenie 2025

Stowarzyszenie to oprogramowanie stworzone do prowadzenia bazy danych członków stowarzyszenia czy też współpracowników danej organizacji. Program ma możliwość...

od 157.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top