Program dla biura tłumaczeń online


zamówienia tłumaczeń
rozliczenia z realizacji tłumaczenia
fakturowanie

Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń



Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń – wersja chmurowa aplikacji dla tłumaczy przysięgłych, biur tłumaczeń. Oprogramowanie pozwoli uporządkować pracę każdego tłumacza. Moduły zawarte w oprogramowaniu umożliwiają wpisywanie zamówień przychodzących lub wychodzących, dzięki czemu nigdy nie zapomnimy o tłumaczeniu dla klienta. Określanie sposobu rozliczenia za dane tłumaczenie, np. znaki ze spacjami, znaki słowa, strony. Dzięki modułowi zaplanowanych zadań jesteśmy w stanie uporządkować harmonogram zleceń oraz czynności nad tłumaczeniami. Wszystko to możemy rozliczać dzięki modułowi fakturowania lub dokumentów kasowych. Całość obsługujemy poprzez przeglądarkę internetową na dowolnym systemie operacyjnym oraz dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.System można uruchomić na dowolnie wielu komputerachi stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie 
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń PRO - 1 miesiąc 18.00 PLN
14.63 PLN (netto)
Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń BIZNES - 1 miesiąc 41.00 PLN
33.33 PLN (netto)
Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń MAX - 1 miesiąc 50.00 PLN
40.65 PLN (netto)
Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń PRO - 6 miesięcy 114.00 PLN
92.68 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń PRO - 1 rok 185.00 PLN
150.41 PLN (netto)
Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń BIZNES - 6 miesięcy 229.00 PLN
186.18 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń MAX - 6 miesięcy 242.00 PLN
196.75 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń BIZNES - 1 rok 430.00 PLN
349.59 PLN (netto)
Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń MAX - 1 rok 501.00 PLN
407.32 PLN (netto)
 

Ponadto istnieje moduł, działający na zasadzie dziennika zadań wykonywanych w przyszłości, w tzw. zaplanowanych zadaniach umieścisz operacje, o których Asystent przypomni Ci w podanym przez Ciebie terminie, dzięki czemu nigdy nie zapomnisz o ważnych dla Twojej firmy działaniach. Możesz również dodać konto bankowe firmy i dzięki opcji „Wyciągi bankowe” dokonywać, np. co miesięcznej analizy wydatków oraz przychodów Twojej firmy. Asystent nie zawiedzie Cię również w kwestii rozliczeń, fakturowania. W każdej chwili możesz wystawić fakturę VAT swoim kontrahentom, a także wszelkiego rodzaju rachunki oraz paragony. Będąc w obszarze rozliczeniowo - kasowym nie należy zapominać o module Dokumenty kasowe, który pomoże Ci w co miesięcznych rozliczeniach kasowych, generując kompleksowe raporty. Warto wspomnieć o module pozwalającym na gromadzenie, przetwarzanie i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy która jest poparta o firmową skrzynkę pocztową, którą również obsłużysz w Asystencie Biuro Tłumaczeń.

WYBRANE MOŻLIWOŚCI MODUŁU TŁUMACZENIA:

  • Funkcjonalny system CRM do zarządzania relacjami z klientami i danymi kontaktowymi,

  • Moduł sprzedaży pozwalający na wystawianie faktur, paragonów, rachunków, generowanie raportów kasowych, raportów ze sprzedaży itp.,

  • Zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami,

  • Moduł przyjmowania zapytań ofertowych, generowania ofert, przyjmowania i realizowania zamówień,

  • Elektroniczna książka korespondencji pozwalająca na gromadzenie, kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji,

  • Narzędzie do tworzenia różnorodnych raportów i statystyk.


FunkcjaPRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktoweTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Zlecenia tłumaczeniaTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Baza tłumaczyTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Dokumenty kasoweNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWNieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Sprzedaż i zakupyNieNieTak
Eksport do formatu JPK FAKTURYNieNieTak
Eksport do formatu JPK VAT7NieNieTak
Płatności onlineNieNieTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBNieNieTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuNieNieTak
Wezwanie do zapłatyNieNieTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailNieNieTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyNieNieTak
Korekty dokumentówNieNieTak
Noty korygująceNieNieTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymNieNieTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyNieNieTak
Sortowanie produktów na fakturzeNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów.NieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Dowód dostawyNieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieTak
Obsługa dat miesięcznychNieNieTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieNieTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieNieTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieNieTak
Faktury WNTNieNieTak
Faktury WDTNieNieTak
Zysk na fakturzeNieNieTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieNieTak
Faktury walutoweNieNieTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieTak
Wyciągi bankoweNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
Książka KorespondencjiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałówNieNieTak
Dekretacja korespondencjiNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultantaNieNieTak
Rejestru fakturNieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcyNieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkownikówNieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych)NieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz AktNieNieTak
MagazynNieNieTak
Prowadzenie 1 magazynuNieNieTak
Kontrola daty ważności produktuNieNieTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Prowadzenie 3 magazynówNieNieTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYNNieNieTak
Galerie/ZdjęciaNieNieTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieNieTak
Dodania zdjęć do produktówNieNieTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieNieTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieNieTak
Obsługa cen A,B,CNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWWNieNieTak
Inwentaryzacja produktówNieNieTak
DostawcyNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
StatystykiNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieTak
Zapytania i OfertyNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Komentarze na dokumentachNieNieTak
Oferta w języku angielskimNieNieTak
Oferty w cenach A,B,CNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawyNieNieTak
ZamówieniaTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Zamówienie w języku angielskimNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
OpcjeTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)TakTakTak
PrzypomnieniaTakTakTak
Logi systemoweTakTakTak
Obsługa załącznikówTakTakTak
Baza wiedzyTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychTakTakTak
Powiadomienia SMSTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychTakTakTak
Zarządzanie etatamiTakTakTak
Edycja wydrukówTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!TakTakTak
StatystykiTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 10.x ), możliwość pracy przez internetNieTakTak
Oddziały firmNieTakTak
System mailingowyNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieNieTak
ProjektyNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Zaplanowane zadaniaNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadaniaNieTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)NieTakTak
Dodawanie przypomnieńNieTakTak
ZałącznikiNieTakTak
FinanseNieTakTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)TakTakTak
Rozliczenie finansówNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Kreator modułówNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety)NieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmyNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomościNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 50 GB na załączniki to koszt 100 zł netto za 1 rok.
5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
200
MB
250
MB
500
MB
Transfer miesięczny bez limitu bez limitu bez limitu
Wszystkie

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Książka Korespondencji

Asystent Chmura Książka Korespondencji jest to wersja aplikacji WWW do ewidencji wszelkiej korespondencji wchodzącej do firmy i z niej wychodzącej. Dzięki...

od 22.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Firma

Aplikacja do pełnej obsługi firmy w wersji online. Program w wersji przeglądarkowej nie wymaga instalacja i jest dostępne z każdego urządzenia posiadającego...

od 31.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Biuro Tłumaczeń 2024

Biuro Tłumaczeń jest to oprogramowanie wspomagające działanie firm zajmujących się profesjonalnym tłumaczeniem tekstów. Program administruje działanie firmy...

od 154.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

0
Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top