• Dział sprzedaży
  • tel. 89 623 26 22

Program dla biura tłumaczeń online


zamówienia tłumaczeń
rozliczenia z realizacji tłumaczenia
fakturowanie

Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń



Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń – wersja chmurowa aplikacji dla tłumaczy przysięgłych, biur tłumaczeń. Oprogramowanie pozwoli uporządkować pracę każdego tłumacza. Moduły zawarte w oprogramowaniu umożliwiają wpisywanie zamówień przychodzących lub wychodzących, dzięki czemu nigdy nie zapomnimy o tłumaczeniu dla klienta. Określanie sposobu rozliczenia za dane tłumaczenie, np. znaki ze spacjami, znaki słowa, strony. Dzięki modułowi zaplanowanych zadań jesteśmy w stanie uporządkować harmonogram zleceń oraz czynności nad tłumaczeniami. Wszystko to możemy rozliczać dzięki modułowi fakturowania lub dokumentów kasowych. Całość obsługujemy poprzez przeglądarkę internetową na dowolnym systemie operacyjnym oraz dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu.

 

Ceny od... 14.00 PLN




Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.System można uruchomić na dowolnie wielu komputerachi stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:lub wpisz ręcznie
NazwaCena bruttoDo koszyka
Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń PRO - 1 miesiąc 14.00 PLN
11.38 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń BIZNES - 1 miesiąc 33.00 PLN
26.83 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń MAX - 1 miesiąc 40.00 PLN
32.52 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń PRO - 6 miesięcy 91.00 PLN
73.98 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń PRO - 1 rok 148.00 PLN
120.33 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń BIZNES - 6 miesięcy 183.00 PLN
148.78 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń MAX - 6 miesięcy 194.00 PLN
157.72 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń BIZNES - 1 rok 344.00 PLN
279.67 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Biuro Tłumaczeń MAX - 1 rok 401.00 PLN
326.02 PLN (netto)
KUP TERAZ
 



Ponadto istnieje moduł, działający na zasadzie dziennika zadań wykonywanych w przyszłości, w tzw. zaplanowanych zadaniach umieścisz operacje, o których Asystent przypomni Ci w podanym przez Ciebie terminie, dzięki czemu nigdy nie zapomnisz o ważnych dla Twojej firmy działaniach. Możesz również dodać konto bankowe firmy i dzięki opcji „Wyciągi bankowe” dokonywać, np. co miesięcznej analizy wydatków oraz przychodów Twojej firmy. Asystent nie zawiedzie Cię również w kwestii rozliczeń, fakturowania. W każdej chwili możesz wystawić fakturę VAT swoim kontrahentom, a także wszelkiego rodzaju rachunki oraz paragony. Będąc w obszarze rozliczeniowo - kasowym nie należy zapominać o module Dokumenty kasowe, który pomoże Ci w co miesięcznych rozliczeniach kasowych, generując kompleksowe raporty. Warto wspomnieć o module pozwalającym na gromadzenie, przetwarzanie i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy która jest poparta o firmową skrzynkę pocztową, którą również obsłużysz w Asystencie Biuro Tłumaczeń.

 

WYBRANE MOŻLIWOŚCI MODUŁU TŁUMACZENIA:

 

  • Funkcjonalny system CRM do zarządzania relacjami z klientami i danymi kontaktowymi,

  • Moduł sprzedaży pozwalający na wystawianie faktur, paragonów, rachunków, generowanie raportów kasowych, raportów ze sprzedaży itp.,

  • Zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami,

  • Moduł przyjmowania zapytań ofertowych, generowania ofert, przyjmowania i realizowania zamówień,

  • Elektroniczna książka korespondencji pozwalająca na gromadzenie, kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji,

  • Narzędzie do tworzenia różnorodnych raportów i statystyk.


FunkcjaPRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktoweTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Zlecenia tłumaczeniaTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Baza tłumaczyTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Dokumenty kasoweNieNieTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Sprzedaż i zakupyNieNieTak
Eksport do formatu JPK FAKTURYNieNieTak
Eksport do formatu JPK VAT7NieNieTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBNieNieTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuNieNieTak
Wezwanie do zapłatyNieNieTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailNieNieTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyNieNieTak
Korekty dokumentówNieNieTak
Noty korygująceNieNieTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymNieNieTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyNieNieTak
Sortowanie produktów na fakturzeNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVANieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Dowód dostawyNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieTak
Obsługa dat miesięcznychNieNieTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieNieTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieNieTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieNieTak
Faktury WNTNieNieTak
Faktury WDTNieNieTak
Zysk na fakturzeNieNieTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieNieTak
Faktury walutoweNieNieTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieTak
Wyciągi bankoweNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
Książka KorespondencjiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałówNieNieTak
Dekretacja korespondencjiNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultantaNieNieTak
Rejestru fakturNieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcyNieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkownikówNieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych)NieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz AktNieNieTak
MagazynNieNieTak
Prowadzenie 1 magazynuNieNieTak
Kontrola daty ważności produktuNieNieTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Prowadzenie 3 magazynówNieNieTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYNNieNieTak
Galerie/ZdjęciaNieNieTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieNieTak
Dodania zdjęć do produktówNieNieTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieNieTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieNieTak
Obsługa cen A,B,CNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWWNieNieTak
Inwentaryzacja produktówNieNieTak
DostawcyNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
StatystykiNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieTak
Zapytania i OfertyNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Komentarze na dokumentachNieNieTak
Oferta w języku angielskimNieNieTak
Oferty w cenach A,B,CNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawyNieNieTak
ZamówieniaTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Zamówienie w języku angielskimNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
OpcjeTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)TakTakTak
PrzypomnieniaTakTakTak
Logi systemoweTakTakTak
Obsługa załącznikówTakTakTak
Baza wiedzyTakTakTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychTakTakTak
Powiadomienia SMSTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychTakTakTak
Zarządzanie etatamiTakTakTak
Edycja wydrukówTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!TakTakTak
StatystykiTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 10.x , MSSQL od wersji 2016 w górę), możliwość pracy przez internetNieTakTak
Oddziały firmNieTakTak
System mailingowyNieTakTak
Odtwarzania kopii bezpieczeństwa w innych silnikach bazodanowychNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieTak
ProjektyNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Zaplanowane zadaniaNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadaniaNieTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)NieTakTak
Dodawanie przypomnieńNieTakTak
ZałącznikiNieTakTak
FinanseNieTakTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Rozliczenie finansówNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Kreator modułówTakTakTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo
Szyfrowane połączenie SSL
Kopie bezpieczeństwa (ostatnie 7 dni)
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą jednej licencji, oznacza to, że w przypadku zakupu kolejnej licencji limit jest proporcjonalnie zwiększany. Dla przykładu, jeżeli pojemność na załączniki w wersji MAX wynosi 20 GB przy jednej licencji, to przy zakupie drugiej licencji pojemność będzie już wynosiła 40 GB.
5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych 200
MB
250
MB
350
MB
Transfer miesięczny bez limitu
GB
bez limitu bez limitu
Wszystkie

Brak opinii do tego produktu.


Formularz dodawania opinii


Oceń produkt
Czy polecasz produkt ?   
Imię (nick)
Treść opinii
Przepisz kod token

Opinie podlegają weryfikacji treści. Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia opinii, które zawierają wylgarne słownictwo, teksty reklamowe lub wypowiedzi nie związane z ocenianym produktem.





POLECANE PROGRAMY

Asystent Biuro Tłumaczeń 2022

Biuro Tłumaczeń jest to oprogramowanie wspomagające działanie firm zajmujących się profesjonalnym tłumaczeniem tekstów. Program administruje działanie firmy...

od 102.00 PLN

Asystent Chmura Firma

Aplikacja do pełnej obsługi firmy w wersji online. Program w wersji przeglądarkowej nie wymaga instalacja i jest dostępne z każdego urządzenia posiadającego...

od 25.00 PLN

Asystent Chmura Książka Korespondencji

Asystent Chmura Książka Korespondencji jest to wersja aplikacji WWW do ewidencji wszelkiej korespondencji wchodzącej do firmy i z niej wychodzącej. Dzięki...

od 18.00 PLN
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 18
12-100 Szczytno

 
tel.  +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
 
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
 

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 18
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
 

NUMER KONTA: MBANK
54 1140 2004 0000 3902 7687 6720

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Desktop oraz Chmura. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Nasze serwisy:

Copyright © 2022 Meteoryt
Zapytaj o ofertę