Asystent Chmura Kancelaria Rachunkowa



Asystent Chmura Kancelaria Rachunkowa to system do zdalnej obsługi klientów twojego biura rachunkowego. Zatrudniając księgowe (często już tylko zdalnie) potrzebujesz narzędzia do obsługi swojej kancelarii i rozliczania księgowych oraz przyjmowania dokumentów klienta w postaci załączników po przez panel klienta. Program jest tak zwanym programem asystent chmura to jest to program, w którym przyjmiesz i będziesz przetwarzał dokumenty odebrane przez klienta. Przetwarzanie odbywa się poprzez oznaczanie odpowiednich statusów dla dokumentów, przyjęcie dokumentów kadrowych oraz rozliczenie klientów. Wszystkie te czynności pokategoryzowane są według miesięcy oraz kategorii, które sam utworzysz.


Sprawdź ofertę na Panel Klienta, który jest rozszerzeniem aktualnej aplikacji


Udostępniając panel klienta, masz możliwość przyjmowania plików w formie elektronicznej poprzez panel klienta. Klient nie musi osobiście dostarczać potrzebnych dokumentów np. do biura rachunkowego, może przesłać je przez swój panel. Jest to nowoczesna forma komunikacji, która rozwiązuje wiele problemów z jej dostarczeniem. Najważniejsze ułatwienia to przejrzysta informacja o dostarczonych dokumentach. Dodatkowo jest możliwość ustalenia terminu przyjęcia.

Aplikacja została udoskonalona o dodatkowe funkcjonalności i w postaci nowych modułów. Moduł windykacyjny oraz rejestracji umów, który jest podstawowym modułem tej aplikacji.

Moduł Rejestr umów – jest to narzędzie przeznaczone do wprowadzenia umowy z klientem w której określamy jakie czynności wykona kancelaria, pozycje z umowy można przypisać do księgowych lub kadrowych które otrzymują informację tylko o przypisanych do siebie klientach i czynnościach. Bezpośrednio z umowy można wykonać rozliczenie klienta wystawiając dla niego comiesięczną fakturę w której bez wpisywania ręcznego pozycje oraz ceny wczytują się same z umowy.

Moduł dokumenty klienta – w nim widać jakie dokumenty zostały dodane do systemu, moduł posiada również informację o rozliczeniach oraz akta osobowe prowadzone przez klienta.

Moduł Windykacja służy do monitorowania przeterminowanych należności. Nasz system daje możliwość tworzenia dowolnych zestawień danych co umożliwi perfekcyjną obsługę klienta, szybko i bez nadmiernego zaangażowania pracy zespołu w celu obniżenia kosztów operacyjnych.
Szczególną uwagę zwraca przejrzysty interfejs, który pozwala na łatwy i szybki wgląd do prowadzonych spraw oraz statusów. Podczas kontaktu z dłużnikiem wszystkie potrzebne dane są widoczne w jednym miejscu.

  • Dodatkowo w panelu klienta, klient ma pełną historie dodania dokumentów, klient po swojej stronie widzi jakie podatki ma do zapłacenia tj. wysokość składki ZUS oraz podatków PIT oraz VAT

  • Klient widzie rozliczenie, dokładnie za jakie czynności ponosi koszty.

  • Ponadto w panelu klienta jest możliwość uruchomienia darmowych faktur dla swoich klientów. Funkcjonalność wystawienia do 5 faktur w programie za darmo czyli program Asystent Faktura FREE.

  • Dodatkową funkcją jest to ,że biuro rachunkowe ma możliwości zalogowania się w panel klienta a następnie pobrania dokumentów wystawionych przez klienta w formacie np. JPK faktura czy JPK VAT.

Drogi Kliencie, jeżeli interesuje Cię taka forma pracy, załóż wersję testową bezpłatnie na 30 dni!

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Kancelaria Rachunkowa MAX - 1 rok 618.00 PLN
502.44 PLN (netto)
 


Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

FunkcjaPRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktoweTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieTak
Książka KorespondencjiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałówTakTakTak
Dekretacja korespondencjiNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultantaNieTakTak
Rejestru fakturNieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcyNieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkownikówNieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych)NieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz AktNieNieTak
Rejestr umówNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
ZałącznikiNieTakTak
Strony umowyNieNieTak
Osoby realizująceNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Opiekun umowyNieNieTak
Statusy umowyNieNieTak
Podwykonawcy do umowyNieNieTak
Wystawienie faktury do danej umowyNieNieTak
Możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie odt.NieNieTak
Sprzedaż i zakupyNieTakTak
Eksport do formatu JPK FAKTURYNieTakTak
Eksport do formatu JPK VAT7NieTakTak
Płatności onlineNieTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBNieTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuNieTakTak
Wezwanie do zapłatyNieTakTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailNieTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyNieTakTak
Korekty dokumentówNieTakTak
Noty korygująceNieTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymNieTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyNieTakTak
Sortowanie produktów na fakturzeNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów.NieTakTak
Wydruk pól dodatkowychNieTakTak
Dowód dostawyNieTakTak
ZałącznikiNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa dat miesięcznychNieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieTakTak
Faktury WNTNieTakTak
Faktury WDTNieTakTak
Zysk na fakturzeNieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieTakTak
Faktury walutoweNieTakTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieTak
Dokumenty kasoweNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWNieTakTak
ZałącznikiNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Rejestr opinii i ekspertyz prawnychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Dodawanie załącznikówTakTakTak
Możliwość dodawania osoby tworzącej opinię/ekspertyzęTakTakTak
Możliwość wpisania przepisu prawnegoNieNieTak
Możliwość dodawania pól dodatkowychNieNieTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Szkolenia pracownikówNieNieTak
UbezpieczeniaNieNieTak
UrlopyNieNieTak
ZdjęciaNieNieTak
Części Akt A,B,C,D,ENieNieTak
Przebieg zatrudnieniaNieNieTak
Doświadczenie zawodoweNieNieTak
CertyfikatyNieNieTak
WindykacjaTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Wyciągi bankoweTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Rejestr pismNieNieTak
Tworzenie Pism wychodzących i przychodzącychNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Dodawanie załącznikówNieNieTak
Galeria zdjęćNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Magazyn usługTakTakTak
Tworzenie indeksu usługTakTakTak
Galerie/ZdjęciaNieTakTak
Dodawanie zdjęć do usługNieTakTak
Obsługa cen A,B,CNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Zapytania i OfertyNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Komentarze na dokumentachNieNieTak
Oferta w języku angielskimNieNieTak
Oferty w cenach A,B,CNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawyNieNieTak
ZamówieniaTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Zamówienie w języku angielskimNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
MagazynNieTakTak
Prowadzenie 1 magazynuNieTakTak
Kontrola daty ważności produktuNieTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
Prowadzenie 3 magazynówNieTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYNNieTakTak
Galerie/ZdjęciaNieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieTakTak
Dodania zdjęć do produktówNieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieTakTak
Obsługa cen A,B,CNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWWNieTakTak
Inwentaryzacja produktówNieTakTak
DostawcyNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
StatystykiNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11)TakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
OpcjeTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)TakTakTak
PrzypomnieniaTakTakTak
Logi systemoweTakTakTak
Obsługa załącznikówTakTakTak
Baza wiedzyTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychTakTakTak
Powiadomienia SMSTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychTakTakTak
Zarządzanie etatamiTakTakTak
Edycja wydrukówTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!TakTakTak
StatystykiTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internetNieTakTak
Oddziały firmNieTakTak
System mailingowyNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieNieTak
ProjektyNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Zaplanowane zadaniaTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadaniaTakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)TakTakTak
Dodawanie przypomnieńTakTakTak
ZałącznikiTakTakTak
FinanseTakTakTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)TakTakTak
Rozliczenie finansówNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Kreator modułówNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety)NieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmyNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomościNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
200
MB
350
MB
500
MB
Transfer miesięczny bez limitu bez limitu bez limitu

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top