• Dział sprzedaży
  • tel. 89 623 26 22
  • Adres E-mail do nas: pomoc@meteoryt.pl

Informacja o programie:
89 623 26 22


Asystent Nadzór Maszyn 2021



Asystent Nadzór Maszyn dedykowany jest dla firm produkcyjnych, które chciałyby prowadzić ewidencję posiadanych maszyn, urządzeń czy podzespołów. Uzupełniając odpowiednie rekordy możemy określić datę produkcji, serwisowania, przeglądów danych urządzeń. Ponadto jak zostało to zawarte wyżej, istnieje możliwości ewidencji maszyn, określając jej typ, symbole, nr ewidencyjne, seryjne, kod kreskowy, typ własności a także prowadzenie szczegółowej dokumentacji, tworzenie harmonogramu czynności do wykonania przeglądu, zgłaszanie awarii maszyn do działu technicznego.

 

Ceny od... 114.00 PLN




Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie. System można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:lub wpisz ręcznie
NazwaCena bruttoDo koszyka
Asystent Nadzór Maszyn 2021 PRO - 6 miesięcy 114.00 PLN
92.68 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Maszyn 2021 BIZNES - 6 miesięcy 183.00 PLN
148.78 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Maszyn 2021 PRO - 1 rok 197.00 PLN
160.16 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Maszyn 2021 MAX - 6 miesięcy 199.00 PLN
161.79 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Maszyn 2021 MAX - 1 rok 269.00 PLN
218.70 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Maszyn 2021 BIZNES - 1 rok 318.00 PLN
258.54 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Maszyn 2021 PRO - doż. 436.00 PLN
354.47 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Maszyn 2021 BIZNES - doż. 724.00 PLN
588.62 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Maszyn 2021 MAX - doż. 999.00 PLN
812.20 PLN (netto)
KUP TERAZ
 



Korzystając z uzupełnionych danych maszyn, urządzeń, możemy wydrukować kompleksową dokumentację ze specyfikacją maszyny ze zdjęciem, którą możemy załączyć do dokumentacji tradycyjnej. Ważną opcją jest moduł opiekunów, tzn. określenie osoby, firmy, która dokonuje nadzoru nad działaniem urządzenia oraz jego napraw. Korzystając z opcji przypomnień nigdy nie zapomnimy o terminie eksploatacji maszyn, dzięki czemu unikniemy nieprzyjemności związanych z awariami oraz kontroli ze strony odpowiednich jednostek.

W edycji maszyny mamy możliwość zapisu danych kontaktowych o firmie serwisującej, od kogo została zakupiona czy lokalizacji danej maszyny oraz prowadzania historii użytkowników danej maszyny. Przechowując pełną dokumentację danych kontaktowych umożliwimy szybszą reakcję w przypadku nagłej potrzeby poinformowania np. firmy serwisowej o awarii.  Moduł maszyn współpracuje z modułem zgłoszeń, który ukazuje nam wszystkie zgłoszenia utworzone do danej maszyny, które możemy wydukiwać, eksportować czy przeszukiwać.

Dodatkowo program zawiera możliwość planowania przeglądów dla danej maszyny, wprowadzenie czasu pracy maszyny przy, które dany przegląd ma wystąpić Po wykonaniu przeglądu mechanik aktualizuję status przeglądu dzięki czemu osoba nadzorująca widzi na bieżąco statusy przeglądów.

Program Nadzoru maszyn zawiera również, możliwość wprowadzenia czynności w przeglądzie dla każdej maszyny, dzięki czemu mechanik podczas wydruku karty przeglądu
wie w jakie czynności powinien wykonać podczas przeglądów okresowych maszyn.

 

Niektóre możliwości programu:

  • funkcje planowania zadań oraz przypomnień np. o terminie przeglądów maszyn,
  • wprowadzenie czasu pracy maszyny
  • informacje o urządzeniach, podzespołach i innych maszynach powiązanych z daną maszyną
  • historia napraw, awarii;
  • prowadzenie ewidencji sprzętu oraz pracowników;
  • ewidencja korespondencji (dziennik korespondencyjny);
  • pełna obsługa danych kontaktowych;
  • łatwe wyszukiwanie informacji;
  • dodanie zdjęć i załączników
  • wydruki karty naprawy maszyny
  • wydruk zlecenia serwisowego oraz protokołu likiwdacji


Moduł/FunkcjaPRO BIZNES MAX
Rejestr zgłoszeń urządzeńTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Dane kontaktowe Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Nielimitowana ilość kontrahentów i osóbTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieTak
Magazyn Zobacz inne programy Link do youtubeNieTakTak
Prowadzenie 1 magazynuNieTakTak
Kontrola daty ważności produktuNieTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
Prowadzenie 3 magazynówNieTakTak
Galerie/ZdjęciaNieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieTakTak
Dodania zdjęć do produktówNieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieTakTak
Obsługa cen A,B,CNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW + Asystent CMS [sprawdź ofertę] Zobacz demoNieTakTak
Inwentaryzacja produktów Link do youtubeNieTakTak
DostawcyNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
StatystykiNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieTak
Nadzór MaszynTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Galeria zdjęćNieTakTak
PodzespołyNieNieTak
Powiązane maszynyNieNieTak
Zaplanowane zadaniaNieNieTak
Zapytania i Oferty Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Prognozowanie ofertyNieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Komentarze na dokumentachNieNieTak
Oferta w języku angielskimNieNieTak
Oferty w cenach A,B,CNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawyNieNieTak
Sprzedaż i zakupy Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieTak
Eksport do formatu JPK VATNieNieTak
Eksport do formatu JPK FAKTURYNieNieTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBNieNieTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuNieNieTak
Wezwanie do zapłatyNieNieTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailNieNieTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyNieNieTak
Korekty dokumentówNieNieTak
Noty korygująceNieNieTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymNieNieTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyNieNieTak
Sortowanie produktów na fakturzeNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVANieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Dowód dostawyNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieTak
Obsługa dat miesięcznychNieNieTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieNieTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieNieTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieNieTak
Faktury WNTNieNieTak
Faktury WDTNieNieTak
Zysk na fakturzeNieNieTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieNieTak
Faktury walutoweNieNieTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieTak
Zamówienia Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Zamówienie w języku angielskimNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11) Zobacz inne programyTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Rejestr pojazdów Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Ewidencja paliwaTakTakTak
Ewidencja przebieguTakTakTak
Naprawy i wymianyTakTakTak
Badania techniczneTakTakTak
UbezpieczeniaTakTakTak
Dodawanie przypomnieńTakTakTak
Dodawanie załącznikówTakTakTak
Dodawanie pól dodatkowychTakTakTak
Galeria zdjęćNieTakTak
Obsługa czytnika kodów kreskowych QRCode (odczytywanie informacji z dowodu rejestracyjnego) Nowość!NieNieTak
Kontrola tachografuNieNieTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Szkolenia pracownikówNieNieTak
UbezpieczeniaNieNieTak
UrlopyNieNieTak
ZdjęciaNieNieTak
OpcjeTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)TakTakTak
PrzypomnieniaTakTakTak
Logi systemoweTakTakTak
Obsługa załącznikówTakTakTak
Baza wiedzyTakTakTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychTakTakTak
Powiadomienia SMSTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychTakTakTak
Zarządzanie etatamiTakTakTak
Edycja wydrukówTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!TakTakTak
StatystykiTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL, MariaDB, MSSQL od wersji 2008 w górę), możliwość pracy przez internetNieTakTak
Oddziały firmNieTakTak
System mailingowyNieTakTak
Odtwarzania kopii bezpieczeństwa w innych silnikach bazodanowychNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieTak
Projekty Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW + Asystent CMS [sprawdź ofertę] Zobacz demoNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Zaplanowane zadania Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadaniaTakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)TakTakTak
Dodawanie przypomnieńTakTakTak
ZałącznikiTakTakTak
FinanseTakTakTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Drukuj zestawienie
Wszystkie
Rejestr zgłoszeń - urządzeń
Dane kontaktowe
Magazyn
Rejestr maszyn
Oferty
Faktury
Zamówienia
Rejestr pojazdow
Akta osobowe
Ustawienia
Projekty
Zaplanowane zadania

Brak opinii do tego produktu.


Formularz dodawania opinii


Oceń produkt
Czy polecasz produkt ?   
Imię (nick)
Treść opinii
Przepisz kod token

Opinie podlegają weryfikacji treści. Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia opinii, które zawierają wylgarne słownictwo, teksty reklamowe lub wypowiedzi nie związane z ocenianym produktem.





POLECANE PROGRAMY

Asystent Firma 2021

Asystent Firma to pakiet narzędzi do prowadzenia małej i średniej firmy.  Posiada wbudowany funkcjonalny CRM (ang. Customer Relationship Management)...

od... 99.00 PLN


Asystent Produkcja 2021

Asystent Produkcja to program do zarządzania zleceniami produkcyjnymi w firmach, gdzie dostęp do bazy zleceń produkcyjnych jest możliwy przez wielu użytkow...

od... 119.00 PLN


Asystent Warsztat 2021

Asystent Warsztat to oprogramowanie w szczególności przeznaczone dla podmiotów prowadzących działalność Warsztatu Samochodowego. Program w pełni wspomaga...

od... 69.00 PLN

Najczęściej zadawane pytania

Asystent 2016

Brakuje mi pewnego pola, czy mogę je w jakiś sposób dodać do bazy?

Tak. Programy Asystent pozwalają na tworzenie własnych pól w tabelach. Wystarczy otworzyć dowolny rekord danej tabeli do edycji, a następnie odszukać zakładki Pola dodatkowe.


W zakładce tej należy kliknąć prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybrać Zarządzaj polami dodatkowymi. Pokaże się okno Zarządzaj polami. Za pośrednictwem tego okna można tworzyć i usuwać własne pola.

 
 


Po zdefiniowaniu własnego pola, będzie się ono wyświetlało w oknie Pola dodatkowe we wszystkich rekordach. Własne pola można wyświetlić na liście rekordów oraz dokonywać wyszukiwania po nich, tak jak po każdym innym polu.

 

Czy można zmienić listę kolumn wyświetlanych w danej tabeli?

Klikając prawy klawisz myszy na liście tytułów tabeli wybieramy Konfiguracja tabeli

 
 
 
 
W kolejnym oknie mamy możliwość zdefiniowania listy wyświetlanych kolumn.
 
Asystent pozwala także na zmianę kolejności wyświetlanych kolumn. Wystarczy przycisnąć lewy klawisz myszy na nagłówku danej kolumny, a następnie bez puszczania tego przycisku, przesuwać wybraną kolumnę w nowe miejsce.
Czy na programie można pracować w wielu użytkowników online

Tak, ale do tego wymagana jest wersja Biznes lub Max. Licencje w tych wersjach są sprzedawane na zasadzie aktywnego użytkownika zalogowanego do bazy. System automatycznie kontroluje ilość użytych licencji. Jeżeli liczba licencji zostanie wykorzystana przez użytkowników, system poinformuje o tym użytkownika, który się loguje do systemu.

Dlaczego dostępne są dwie metody liczenia - od netto i od brutto?

Program Asystent Faktura daje możliwość wystawiania dokumentów w dwóch wariantach: obliczania od cen netto i od cen brutto.
Domyślnym typem obliczeń jest obliczenia od cen netto.

W przypadku typu obliczeń od netto program do zestawienia faktury sumuje wartości netto z poszczególnych pozycji następnie od nich zostaje obliczony podatek VAT oraz kwota brutto.

W przypadku wyboru wariantu od cen brutto podstawą obliczeń jest suma wartości brutto poszczególnych wartości następnie od niej zostanie wyliczony VAT, od tej wartości.

Typy obliczeń zostały wprowadzone po to aby minimalizować wartość błędów podczas obliczeń podatku VAT o „tak zwany 1 grosz”.

Jak dodać obsługę nowych stawek VAT w programach Asystent?

Użytkownik ma możliwość samodzielnego definiowania obsługiwanych przez Asystenta stawek VAT. Aby tego dokonać należy: wejśc w moduł "Słowniki", a następnie "Stawki VAT".


W oknie tym możemy zmodyfikować istniejące stawki na nowe lub wprowadzić zupełnie nowe.

 
 
Należy jednak pamiętać, że w produktach znajdujących się w magazynie stawki nie ulegną zmianie. Aby szybko je uaktualnić, należy z menu Narzędzia wybrać Narzędzia administracyjne, a następnie "Specjalne" .
 
Klikając przycisk Zmień stawki VAT sprzedaży na magazynie możemy zmienić stawki na dowolną wartość.
Uwaga! Korzystając z drukarek fiskalnych, należy pamiętać o dokonaniu w nich modyfikacji (zmiany stawek VAT)!
Na jak długo otrzymuję aktualizację i czy są one płatne?

Aktualizacje do programu otrzymują Państwo na okres 12 miesięcy i są one bezpłatne. W przypadku gdy wyjdzie nowsza seria programów należy wykonać upgrade. Cena upgrade jest zależna od daty kiedy został zakupiony Państwa program lecz nie przekracza ona 30 % ceny wartości programu.

Przypomnienie z dowolną treścią
Aby dodać przypomnienie w formie komunikatu z dowolną treścią wystarczy po wejściu w rekord wybrać opcję Przypomnienie. W oknie które nam się wyświetli ustawiamy datę kiedy przypomnienie ma się wyświetlić oraz wprowadzamy odpowiednią treść.
W jaki sposób stworzyć grupy wspólne dla wszystkich tabel w programie?

Programy Asystent pozwalają na grupowanie dowolnych danych. Dla każdej tabeli danych możliwe jest przygotowanie oddzielnej struktury grup.

Możliwe są zatem inne grupy dla danych kontaktowych, inne dla zaplanowanych zadań, jeszcze inne dla faktur itp. Jest to rozwiązanie domyślne.

Możliwe jest jednak tworzenie grup wspólnych dla wszystkich modułów programu. Wystarczy w tym celu z menu Opcje, wybrać Zaawansowane, a następnie przejść do zakładki Zaawansowane i zaznaczyć opcję Stosuj wspólne grupy dla wszystkich danych.

Uwaga! Po włączeniu powyższej opcji znikną wszystkie dotychczasowe grupy!

W jaki sposób szukać danych po określonych kolumnach?

Kiedy wpisujemy dowolny tekst w polu Wyszukaj w tabeli, Asystent przeszukuje aktywną tabelę w poszukiwaniu danej frazy. Przeszukiwane są wówczas określone w ustawieniach pola.

 
 

To, po których polach następuje wyszukiwanie możemy zmienić wciskając w polu Szukaj prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybierając Szukane pola.
 
 
Wybierając jednak z tego samego menu opcję Szukanie zaawansowane sprawimy, że poniżej pola Szukaj pojawi się dodatkowy panel, za pośrednictwem którego możemy przeszukiwać tabelę po wybranych kolumnach.
 
 
Panel wyszukiwania zaawansowanego uzyskamy również klikając w lupę widoczny po lewej stronie od słowa Szukaj.

 

Ogólne

Brakuje mi pewnej funkcji, czy mogę prosić o jej realizację?

 

 

Tak. Jeśli brakuje Państwu funkcjonalności, która ułatwiłaby lub przyspieszyła pracę - prosimy do nas pisać na adres kontakt@meteoryt.pl


W przypadku gdy pomysł nie jest zgodny ogólną filozofią programu jest możliwość wyceny na wprowadzenie danej zmiany.

Czy dane z wersji TRIAL będę mógł przenieść do pełnej wersji programu?

Tak, przy czym nie trzeba w ogóle niczego przenosić. Wersja TRIAL posiada wszystkie możliwości pełnej wersji programu. Jej ograniczenie polega tylko na czasie funkcjonowania aplikacji.

Czy wykonujecie Państwo programy na zlecenie?

 

 

Tak. Zajmujemy się również tworzeniem oprogramowania dedykowanego pod danego klienta. W przypadku takiego zapotrzebowania prosimy składać zapytania ofertowe na adres kontakt@meteoryt.pl


 

Czy wykonujecie Państwo zmiany w programach na zlecenie?

Tak. Istnieje możliwość dostosowania programów do indywidualnych wymagań klienta. Możemy je zatem rozbudowywać o nowe funkcjonalności według ścisłych wytycznych klienta w wersji dedykowanej ULTRA.

Koszt takiego dostosowania jest różny i zależy od liczby i rodzaju wprowadzonych zmian. Aby uzyskać więcej informacji prosimy pisać na adres kontakt@meteoryt.pl

Dodowanie wielu kont bankowych
Edycja szablonu
Aby edytować szablon wydruku faktury w pierwszej kolejności potrzebna jest znajomość języka HTML.
1.Następnie należy wejść w zakładkę NARZĘDZIA -> EDYTOR SZABLONÓW


2.Wybieramy zakładkę SPRZEDAŻ I ZAKUP -> faktura_std.tpl
3.Edytujemy tą strukturę, którą chcemy mieć zmienioną na wydruku



4. Zapisanie wprowadzonych zmian pieczętujemy wybierając czarną dyskietkę
5. Gdy mamy już wprowadzone zmiany szablon jest wtedy szablonem indywidualnym, jeżeli chcemy ponownie wrócić do oryginalnego szablonu wydruku należy wybrać dwie zielone strzałki.



 
Eksport pliku CSV z danych kontaktowych

https://www.youtube.com/watch?v=S-KrFg_QnPQ

Import danych z pliku CSV w chmurze

Aby zaimportować dane do bazy z pliku CSV, w pierwszej kolejności wybieramy moduł do którego ma odbyć się import.

 1. Wchodzimy w moduł np. Dane Kontaktowe-> klikamy na przykładowy rekord-> Zarządzaj -> Importuj dane.

 

Można też skorzystać z importu  klikając na ikonę ''kropek''.

 

 

2. Automatycznie zaznacza nam się tabela modułu, w którym się znajdujemy, wybieramy opcję -> DALEJ.

 

 

3. Wczytujemy plik do importu, ustawiamy separator zgodnie z parametrami pliku -> DALEJ.

 

 

4.  W następnym kroku wybieramy kolumny, z których dane mają zostać zaimportowane, po zakończeniu procesu klikamy opcję -> IMPORTUJ. Dane powinny pojawić się w module do którego został wykonany import.

Import pliku CSV do modułu "Dane kontaktowe"
Jak aktywować usługę hostingową?

1. Aby przetestować usługę hostingową, wystarczy wejść w podany link: https://meteoryt.pl/asystentchmura/pr-500/Hosting_Chmura__1_rok

2. Następnie wypełnić krótki formularz, dane do usługi zostaną wysłane na adres mailowy.

3. Po otrzymanie danych, należy utworzyć nową bazę danych, następnie wprowadzić wcześniej otrzymane dane do połączenia z serwerem.

W tym celu zachęcamy do skorzystania z instrukcji z linku: https://meteoryt.pl/Polaczenie_z_baza_zdalna-h767.html

 

Konfiguracja widoku. Jak to zrobić?

https://www.youtube.com/watch?v=djDD_Zu3bYI

Nadawanie uprawnień dla grup Asystent Chmura

Jeżeli chcemy nadać uprawnienia dla grupy użytkowników wchodzimy w zakładkę Menu-> Ustawienia/Użytkownicy/Lista użytkowników

Klikamy w opcję Kategorii

Na kategoriach klikamy opcję ''kropek'' i dodajemy odpowiednie grupy

Gdy wszystkie grupy mamy już Dodane klikamy przy nich ponownie opcję ''kropek'' i wybieramy Uprawnienia i je konfigurujemy.
Kolorem czerwonym wyłączamy poszczególne opcje. Jeżeli konfiguracja została zakończona to zamykamy okno.






Następnie przypisujemy do wybranej kategorii użytkownika. W tym celu zaznaczamy pole ''kwadratu'' na danym rekordzie-> zarządzaj-> przypisz do kategorii.
Wskazujemy kategorię.













Po nadaniu uprawnień dla wszystkich grup przypisujemy do nich użytkowników klikając na nich zaznaczając opcję ''kwadracika'' -> Zarządzaj-> przypisz do kategorii.


 



Połączenie z bazą zdalną

Aby połączyć się do bazy zdalnej należy wejść w zakładkę:

Baza danych-> Otwórz




Następnie wybieramy przycisk Dodaj-> Uzupełniamy dane  do połączenia z serwerem

1. Przykładowe Dane do połączenia ze zdalną bazą danych na przykładzie MySQL:








Po uzupełnieniu danych do połączenia wybieramy-> Zapisz i zamknij. Czynności powtarzamy na każdym stanowisku.

 

Przypisanie konfiguracji innego użytkownika
Aby przypisać taką samą konfigurację dla użytkownika należy:


1. Wejść w zakładkę Ustawienia -> Użytkownicy -> Lista użytkowników






2. Na liście wybrać osobę do której chcemy przypisać konfigurację od innego użytkownika -> Edytuj.






3. Przejść do zakładki -> Zaawansowane -> Załącz konfigurację innego użytkownika. Następnie wybieramy osobę z listy -> Zapisz i zamknij.



Przypomnienie z dowolną treścią
Aby dodać przypomnienie w formie komunikatu z dowolną treścią wystarczy po wejściu w rekord wybrać opcję Przypomnienie. W oknie które nam się wyświetli ustawiamy datę kiedy przypomnienie ma się wyświetlić oraz wprowadzamy odpowiednią treść.
Tworzenie kopii bezpieczeństwa
W jakiej wersji uruchamiają się próbne wersje programów?

Programy są w pełnej wersji próbnej tzw. Trial działającej przez 45 dni, które zawierają wszystkie cechy programów: Start, PRO, Biznes, MAX. Oznacza to, iż w praktyce testujemy wersję MAX. Aby zobaczyć różnice pomiędzy poszczególnymi wersjami należy zapoznać się z zestawieniem różnic znajdującym się przy produkcie na naszej stronie.

Zmiana hasła do logowania

Zmiana hasła dotyczy tylko konta Administratora programu w wersji chmurowej.

 

1. Zaloguj się do swojego konta na naszej stronie: https://meteoryt.pl/

 

 

2. Wybierz program, którego ma dotyczyć zmiana, następnie opcję -> Resetuj hasło dla Administratora

 

 

 

Zmiana silnika bazy danych w przypadku wersji PRO

Witam.

W przypadku spowolnionej pracy na programie w wersji PRO zalecamy przeniesienie danych do bazy zdalnej. W tym celu należy:

1. Utworzyć nową pustą bazę danych z protokołem -> Lokalna meteoryt.

Wchodzimy w zakładkę Baza danych-> Otwórz -> Dodaj -> wprowadzamy nazwę bazy danych-> wybieramy protokół ''Lokalna meteoryt''.

2. Aby przenieść dane do nowo utworzonej bazy, należy w pierwotnej bazie danych, z której dane będą przenoszone utworzyć migrację danych.

Zakładka -> Baza danych-> utwórz kopię bezpieczeństwa -> migracja danych.

 

3. Po zakończeniu tworzenia migracji danych logujemy się do nowo utworzonej bazy, następnie odtwarzamy plik migracyjny.

Zakładka -> Baza danych-> Odtwórz z kopii bezpieczeństwa -> wskazujemy wcześniej utworzony plik -> Rozpocznij.

 

Zobacz filmy instruktażowe

Zapraszamy na stronę z filmami instruktażowymi http://www.youtube.com/user/naomisoft#p/u

Licencje

Dlaczego warto kupić wersję elektroniczną programu?

Nasze programy można zakupić w wersji: elektronicznej. W przypadku wersji elektronicznej, na adres pocztowy wysyłamy jedynie fakturę z nadrukowanym numerem seryjnym. Ten sam numer wysyłamy także natychmiast na adres e-mail. Przy tym wariancie, klient powinien pobrać program z naszej strony WWW.


  1. Zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie dokonane jest w godzinach pracy, realizowane jest niemal natychmiast. W ciągu zatem kilkunastu minut otrzymają Państwo numer seryjny, który pozwoli odblokować program do pełnej wersji. W przypadku wersji pudełkowych, zamówienia realizowane są w ciągu 48 godzin od daty zamówienia, tylko w dni robocze. Nie jest również wysyłany numer seryjny pocztą e-mail.
  2. Jeśli utracicie Państwo z jakiś powodów numer seryjny, zawsze będziecie mogli się zwrócić do nas o jego przesłanie.


Na ilu komputerach mogę zainstalować zakupiony program?

 

 

Kupując dowolny program z serii Asystent otrzymuje się licencję na jeden uruchomiony program. Aby móc korzystać z programu na więcej niż jednym stanowisku równocześnie, należy zakupić odpowiednią liczbę licencji.

W przypadku wersji START i PRO licencję można zainstalować tylko na jednym komputerze.

W przypadku wersji BIZNES i MAX program możemy zainstalować na dowolnie wielu komputerach w naszej firmie, jednakże w tym samym czasie możemy korzystać z tylu programów równocześnie ile mamy wkupionych licencji.

Drukuj stronę
tel.  +48 89 623 26 22
pracujemy od poniedziałku do piątku od
8:00 - 16:00
 
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 18
12-100 Szczytno

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 18
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
REGON: 367213266

KRS: 0000676644


NUMER KONTA
MBANK: 54 1140 2004 0000 3902 7687 6720

Platforma Meteoryt.pl jest dziełem firmy Meteoryt Sp. z o.o. ze Szczytna (woj. Warmińsko-mazurskie). Głównym produktem firmy jest seria oprogramowania dla firm o nazwie Asystent. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.
 

Nasze serwisy:

Copyright © 2018 Meteoryt
Zapytaj sprzedawcę o ofertę
Loading...
Loading...