Program do zarządzania firmą i relacjami z klientami


program zawiera moduł sprzedaży i zamówień
system e-mailingowy dostępny w wersji MAX
system sms-ingowy dostępny w wersji MAX

Asystent Chmura CRM



CRM w chmurze – podstawowa i w pełni zaawansowana aplikacja działająca on-line poprzez wszystkie dostępne przeglądarki internetowe oraz wszystkie systemy operacyjne dostępne na rynku. Zaletą oprogramowania jest całkowita obsługa danych kontaktowych kontrahentów, osób, pracowników. Możliwość wyszukiwania potrzebnych kontaktów z poziomu tabletu lub smartfon-a nie jest już przeszkodą. Rozwiązanie CRM zawiera mechanizmy marketingowe, ewidencjonujące historię kontaktów z klientami oraz ustalanie pracownikom czynności do wykonania wraz z adnotacjami osoby zlecającej i realizującej, w postaci modułu Zaplanowanych zadań. Kolejną rzeczą jest definiowanie projektów, które są znakomitym rozwiązaniem do długoterminowych zadań marketingowych. Wersja mobilna aplikacji wprowadza przełom w zakresie dostępności do danych, co przekłada się na zwiększenie wydajności. Użytkownik poza codziennymi backupami ze strony operatora, dodatkowo może korzystać z zapisywanych ręcznie kopii bezpieczeństwa, co jest absolutną nowością w rozwiązaniach „Chmurowych”.

 



Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.System można uruchomić na dowolnie wielu komputerachi stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:lub wpisz ręcznie
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura CRM PRO - 1 miesiąc 22.00 PLN
17.89 PLN (netto)
Asystent Chmura CRM BIZNES - 1 miesiąc 31.00 PLN
25.20 PLN (netto)
Asystent Chmura CRM MAX- 1 miesiąc 41.00 PLN
33.33 PLN (netto)
Asystent Chmura CRM PRO - 6 miesięcy 128.00 PLN
104.07 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura CRM BIZNES - 6 miesięcy 171.00 PLN
139.02 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura CRM MAX- 6 miesięcy 229.00 PLN
186.18 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura CRM PRO - 1 rok 242.00 PLN
196.75 PLN (netto)
Asystent Chmura CRM BIZNES - 1 rok 329.00 PLN
267.48 PLN (netto)
Asystent Chmura CRM MAX - 1 rok 425.00 PLN
345.53 PLN (netto)
 



Program ma zaimplementowane w sobie moduły do fakturowania, magazynowania, ofertowania oraz zamówień. Jest to w pełni działający program do obsługi każdej firmy.

Wybrane możliwości modułu CRM

  • Planowanie i przypominanie o zdaniach,
  • Obsługa mechanizmu podzadań,
  • Zlecania zadań innym użytkownikom systemu,
  • Zintegrowany klient poczty e-mail,
  • Elektroniczna książka korespondencji,
  • Rozbudowany moduł projektów dzięki, któremu zgrupujemy większą ilość zadań w jednym miejscu,
  • Narzędzie do wysyłania mailingów (masowa korespondencja) itp.

Program CRM w wersji MAX to także rozbudowane mechanizmy importu i eksportu danych, mechanizm drukowania kopert z pełną ich konfiguracją. Ważnym elementem bezpieczeństwa danych jest tworzenie raportu zmian dla każdego rekordu, dzięki czemu widać jakie zmiany zostały wprowadzone przez użytkowników do danego klienta.

Zaletą programów CRM jest możliwość rozbudowy o dostępne moduły sprzedażowe, magazynowe oraz logistyczne, współpraca z najbardziej popularnymi silnikami przechowywania danych.



FunkcjaPRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktoweTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieTak
Książka KorespondencjiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałówTakTakTak
Dekretacja korespondencjiNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultantaNieTakTak
Rejestru fakturNieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcyNieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkownikówNieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych)NieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz AktNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Rejestr umówNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Strony umowyNieNieTak
Osoby realizująceNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
KampanieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Rejestr zgłoszeńNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Sprzedaż i zakupyTakTakTak
Eksport do formatu JPK FAKTURYTakTakTak
Eksport do formatu JPK VAT7TakTakTak
Płatności onlineTakTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBTakTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuTakTakTak
Wezwanie do zapłatyTakTakTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailTakTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyTakTakTak
Korekty dokumentówTakTakTak
Noty korygująceTakTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymTakTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyTakTakTak
Sortowanie produktów na fakturzeTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVATakTakTak
Wydruk pól dodatkowychTakTakTak
Dowód dostawyTakTakTak
ZałącznikiTakTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa dat miesięcznychNieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieTakTak
Faktury WNTNieTakTak
Faktury WDTNieTakTak
Zysk na fakturzeNieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieTakTak
Faktury walutoweNieTakTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieTak
Dokumenty kasoweTakTakTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
ZałącznikiNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Wyciągi bankoweTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
MagazynTakTakTak
Prowadzenie 1 magazynuTakTakTak
Kontrola daty ważności produktuTakTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Prowadzenie 3 magazynówTakTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYNTakTakTak
Galerie/ZdjęciaNieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieTakTak
Dodania zdjęć do produktówNieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieTakTak
Obsługa cen A,B,CNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWWNieTakTak
Inwentaryzacja produktówNieTakTak
DostawcyNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
StatystykiNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11)TakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
ZamówieniaNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Zamówienie w języku angielskimNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Zapytania i OfertyNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Komentarze na dokumentachNieNieTak
Oferta w języku angielskimNieNieTak
Oferty w cenach A,B,CNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawyNieNieTak
OpcjeTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)TakTakTak
PrzypomnieniaTakTakTak
Logi systemoweTakTakTak
Obsługa załącznikówTakTakTak
Baza wiedzyTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychTakTakTak
Powiadomienia SMSTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychTakTakTak
Zarządzanie etatamiTakTakTak
Edycja wydrukówTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!TakTakTak
StatystykiTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 10.x ), możliwość pracy przez internetNieTakTak
Oddziały firmNieTakTak
System mailingowyNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieNieTak
ProjektyNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Zaplanowane zadaniaTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadaniaTakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)TakTakTak
Dodawanie przypomnieńTakTakTak
ZałącznikiTakTakTak
FinanseTakTakTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Rozliczenie finansówNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Kreator modułówNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety)NieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmyNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomościNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo
Szyfrowane połączenie SSL
Kopie bezpieczeństwa (ostatnie 7 dni)
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą jednej licencji, oznacza to, że w przypadku zakupu kolejnej licencji limit jest proporcjonalnie zwiększany. Dla przykładu, jeżeli pojemność na załączniki w wersji MAX wynosi 20 GB przy jednej licencji, to przy zakupie drugiej licencji pojemność będzie już wynosiła 40 GB.
5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych 200
MB
250
MB
350
MB
Transfer miesięczny bez limitu
GB
bez limitu bez limitu

Wszystkie

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Rejestr Umów

Rejestr Umów w Chmurze – program działający poprzez przeglądarkę WWW, która działa w każdej firmie na dowolnym systemie. Aplikacja spełni się w każdej...

od 28.00 PLN

Asystent Chmura Rejestr Zgłoszeń

Program Chmura Rejestr Zgłoszeń - dzięki aplikacji w chmurze wszystkie zgłoszenia w Firmie mamy zawsze pod ręką. Program został stworzony dla firm, które...

od 26.00 PLN

Asystent CRM 2023

Asystent CRM to wysokiej klasy narzędzie CRM (ang. Customer Relationship Management) zawierające m.in. takie funkcje jak: pełna obsługa danych kontaktowych...

od 114.00 PLN
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

 
tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
 
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
 

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
 

NUMER KONTA: MBANK
54 1140 2004 0000 3902 7687 6720

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Desktop oraz Chmura. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Nasze serwisy:





Copyright © 2023 Meteoryt
Zapytaj o ofertę
Loading...