Program do tworzenia zleceń produkcyjnych w chmurze


Tworzenie zlecenia produkcyjnego
Zmiana statusów zlecenia
Tworzenia automatyczne dokumentów rozchodu i przychodu
Natychmiastowa aktywacja aplikacji

Asystent Chmura Produkcja



To program do tworzenia zleceń produkcyjnych wraz z automatycznym utworzeniem dokumentów rozchodu RW i PW. Dzięki temu programowi w chmurze procesy produkcyjne w firmie będą kontrolowane poprzez stan magazynu. Aby sprawdzić proces produkcji, wystawić zamówienie lub zlecenie produkcji nie musimy siedzieć w biurze. Możemy użyć przeglądarki internetowej lub urządzeń mobilnych takich jak smartfon czy tablet. Warunkiem jest połączenie z internetem. Bez konieczności instalacji, poza kontrolą produkcji, zarządzamy gospodarką magazynową, sprzedażą oraz modułem CRM.

Moduł produkcyjny pozwala produkować produkty złożone z kilku pozycji w magazynie. System automatycznie utworzy dokumenty rozchodu RW i przychodu PW (już na produkt złożony). Przygotowanie produktu złożonego, który będziemy systematycznie produkować jest prosty i nie wymaga specjalistycznych szkoleń. Wystarczy zdefiniować na indeksie skład produkt złożonego i już mamy gotowy produkt złożony gotowy do realizacji produkcji.

Asystent Produkcja prezentujemy posiada sekcję „Czynności do wykonania”, zaprojektowaną z myślą o maksymalizacji produktywności oraz optymalizacji zarządzania czasem pracy na produkcji. Ta innowacyjna funkcja, dostępna na terminalach dotykowych, wprowadza nową jakość w monitorowaniu i zarządzaniu zadaniami produkcyjnymi, oferując intuicyjne rozwiązanie w trybie start-stop do zliczania czasu wykonywanych operacji.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Produkcja PRO - 1 miesiąc 36.00 PLN
29.27 PLN (netto)
Asystent Chmura Produkcja BIZNES - 1 miesiąc 50.00 PLN
40.65 PLN (netto)
Asystent Chmura Produkcja MAX - 1 miesiąc 65.00 PLN
52.85 PLN (netto)
Asystent Chmura Produkcja PRO - 6 miesięcy 200.00 PLN
162.60 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura Produkcja BIZNES - 6 miesięcy 258.00 PLN
209.76 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura Produkcja MAX - 6 miesięcy 329.00 PLN
267.48 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura Produkcja PRO - 1 rok 358.00 PLN
291.06 PLN (netto)
Asystent Chmura Produkcja BIZNES - 1 rok 501.00 PLN
407.32 PLN (netto)
Asystent Chmura Produkcja MAX - 1 rok 645.00 PLN
524.39 PLN (netto)
 

Gotowy produkt jest kompletowany i wprowadzony do magazynu za pomocą dokumentu PW lub dekompletowany za pomocą dokumentu RW. Program posiada moduł raportów oraz ich wydruków, zapisów w formacie PDF. Wszystkie dane firmowe są zaszyfrowane metodą SSL, co daje gwarancję ich bezpieczeństwa. Oprogramowanie posiada w sobie program do prowadzenia gospodarki magazynowej oraz program do fakturowania a wszystkie rozliczenia są w cenach zakupu ustawionych wg. kolejki FIFO.

Najważniejsze funkcje programu:

  • Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów
  • Kompleksowe zarządzanie produkcją (raporty zapotrzebowania, raport produkcyjny)
  • Zarządzanie gospodarką magazynową
  • Wystawianie faktur
  • Tworzenie ofert i zapytań
  • Tworzenie zamówienia na brakujący asortyment
  • Moduł Nadzór Maszyn
  • Obsługa zamówień wychodzących i przychodzących
  • Częściowe rozliczanie faktur wyciągiem bankowym, dokumentem kasowym.


Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

FunkcjaPRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktowe TakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS TakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób TakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowych TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm NieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów NieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych NieNieTak
Książka Korespondencji TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałów TakTakTak
Dekretacja korespondencji NieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultanta NieTakTak
Rejestru faktur NieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcy NieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkowników NieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych) NieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt NieNieTak
Magazyn TakTakTak
Prowadzenie 1 magazynu TakTakTak
Kontrola daty ważności produktu TakTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Prowadzenie 3 magazynów TakTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYN TakTakTak
Galerie/Zdjęcia NieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynów NieTakTak
Dodania zdjęć do produktów NieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowych NieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu NieTakTak
Obsługa cen A,B,C NieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW NieTakTak
Inwentaryzacja produktów NieTakTak
Dostawcy NieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Statystyki NieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowych NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen NieNieTak
Nadzór Maszyn TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Galeria zdjęć NieTakTak
Podzespoły NieNieTak
Powiązane maszyny NieNieTak
Zaplanowane zadania NieNieTak
Zapytania i Oferty NieTakTak
Raport zmian NieTakTak
Załączniki NieTakTak
Komentarze na dokumentach NieTakTak
Oferta w języku angielskim NieTakTak
Oferty w cenach A,B,C NieTakTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawy NieNieTak
Sprzedaż i zakupy NieNieTak
Eksport do formatu JPK FAKTURY NieNieTak
Eksport do formatu JPK VAT7 NieNieTak
Płatności online Opcja "zapłać online" dostępna na fakturze sprzedaży np. proforma (prowizję za transakcję ponosi kupujący) NieNieTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB NieNieTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunku NieNieTak
Wezwanie do zapłaty NieNieTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mail NieNieTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży NieNieTak
Korekty dokumentów NieNieTak
Noty korygujące NieNieTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowym NieNieTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży NieNieTak
Sortowanie produktów na fakturze NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów. thermal, temo, Vivo NieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieTak
Dowód dostawy NieNieTak
Załączniki NieNieTak
Pola dodatkowe NieNieTak
Obsługa dat miesięcznych NieNieTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów NieNieTak
Statystyki sprzedaży i obrotów NieNieTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemiecki NieNieTak
Faktury WNT NieNieTak
Faktury WDT NieNieTak
Zysk na fakturze NieNieTak
Sprzedaż w cenie A,B,C NieNieTak
Faktury walutowe NieNieTak
Importowanie produktów bezpośrednio do faktury NieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentach NieNieTak
Obsługa oddziału NieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy NieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość! NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe NieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość! NieNieTak
Dokumenty kasowe NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raporty Kasowe, druki KP i KW NieNieTak
Załączniki NieNieTak
Pola dodatkowe NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11) TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Zamówienia NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Zamówienie w języku angielskim NieNieTak
Pola dodatkowe NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Historia kontaktów TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Wyciągi bankowe NieTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTak
Raport zmian NieTakTak
Kampanie NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Zlecenia produkcyjne TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Drukowanie składu produktu TakTakTak
Drukowanie raportu produkcyjnego do zlecenia TakTakTak
Drukowanie raportu zapotrzebowania na produkcję TakTakTak
Drukowanie zlecenia produkcyjnego TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Drukowanie pól dodatkowych TakTakTak
Automatyczne tworzenie produktów przy wystawieniu faktury NieNieTak
Rejestr zgłoszeń urządzeń NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Serwis i reklamacje NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Automatyczne powiadamianie klienta o nadaniu Nr RMA NieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o rejestrowanie zgłoszeń serwisowych online, dostęp klientów przez stronę WWW NieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentach NieNieTak
Listy przewozowe CMR TakTakTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtube NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Szkolenia pracowników NieNieTak
Ubezpieczenia NieNieTak
Urlopy NieNieTak
Zdjęcia NieNieTak
Części Akt A,B,C,D,E NieNieTak
Przebieg zatrudnienia NieNieTak
Doświadczenie zawodowe NieNieTak
Certyfikaty NieNieTak
Opcje TakTakTak
System masowych SMS-ów TakTakTak
Rozbudowane informacje o firmie TakTakTak
Obsługa grup/kategorii TakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) TakTakTak
Przypomnienia TakTakTak
Logi systemowe TakTakTak
Obsługa załączników TakTakTak
Baza wiedzy TakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkowników TakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych TakTakTak
Powiadomienia SMS TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Brak limitów na ilość baz danych TakTakTak
Zarządzanie etatami TakTakTak
Edycja wydruków TakTakTak
Stałe komentarze na dokumentach TakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość! TakTakTak
Statystyki TakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmian NieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników NieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet NieTakTak
Oddziały firm NieTakTak
System mailingowy NieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość! NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość! NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników NieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa NieNieTak
Projekty NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Wypowiedzi do projektów NieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW NieNieTak
Galerie zdjęć NieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieTak
Zaplanowane zadania TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadania TakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji) TakTakTak
Dodawanie przypomnień TakTakTak
Załączniki TakTakTak
Finanse TakTakTak
Historia kontaktów TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) TakTakTak
Rozliczenie finansów NieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Kreator modułów NieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułów NieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety) NieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmy NieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomości NieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
200
MB
350
MB
500
MB
Transfer miesięczny bez limitu bez limitu bez limitu
Wszystkie

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Rejestr Pism

Nasza aplikacja stanowi doskonałe narzędzie do efektywnego i zautomatyzowanego tworzenia wielu dokumentów. Dzięki niej możliwe jest prowadzenie kompleksowej...

od 142.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Produkcja 2025

Program do zarządzania zleceniami produkcyjnymi w firmach, gdzie dostęp do bazy zleceń produkcyjnych jest możliwy przez wielu użytkowników. Aplikacja pozwala...

od 205.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Zamówienia

Program Asystent Zamówienia to program dedykowany do obsługi zamówień przychodzących jak i wychodzących. Prosty w obsłudze dzięki zastosowaniu możliwości...

od 306.27 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top