Program do tworzenia zleceń produkcyjnych w chmurze


Tworzenie zlecenia produkcyjnego
Zmiana statusów zlecenia
Tworzenia automatyczne dokumentów rozchodu i przychodu
Natychmiastowa aktywacja aplikacji

Asystent Chmura Produkcja



To program do tworzenia zleceń produkcyjnych wraz z automatycznym utworzeniem dokumentów rozchodu RW i PW. Dzięki temu programowi w chmurze procesy produkcyjne w firmie będą kontrolowane poprzez stan magazynu. Aby sprawdzić proces produkcji, wystawić zamówienie lub zlecenie produkcji nie musimy siedzieć w biurze. Możemy użyć przeglądarki internetowej lub urządzeń mobilnych takich jak smartfon czy tablet. Warunkiem jest połączenie z internetem. Bez konieczności instalacji, poza kontrolą produkcji, zarządzamy gospodarką magazynową, sprzedażą oraz modułem CRM.

Moduł produkcyjny pozwala produkować produkty złożone z kilku pozycji w magazynie. System automatycznie utworzy dokumenty rozchodu RW i przychodu PW (już na produkt złożony). Przygotowanie produktu złożonego, który będziemy systematycznie produkować jest prosty i nie wymaga specjalistycznych szkoleń. Wystarczy zdefiniować na indeksie skład produkt złożonego i już mamy gotowy produkt złożony gotowy do realizacji produkcji.

Asystent Produkcja prezentujemy posiada sekcję „Czynności do wykonania”, zaprojektowaną z myślą o maksymalizacji produktywności oraz optymalizacji zarządzania czasem pracy na produkcji. Ta innowacyjna funkcja, dostępna na terminalach dotykowych, wprowadza nową jakość w monitorowaniu i zarządzaniu zadaniami produkcyjnymi, oferując intuicyjne rozwiązanie w trybie start-stop do zliczania czasu wykonywanych operacji.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Produkcja PRO - 1 miesiąc 36.00 PLN
29.27 PLN (netto)
Asystent Chmura Produkcja BIZNES - 1 miesiąc 50.00 PLN
40.65 PLN (netto)
Asystent Chmura Produkcja MAX - 1 miesiąc 65.00 PLN
52.85 PLN (netto)
Asystent Chmura Produkcja PRO - 6 miesięcy 200.00 PLN
162.60 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura Produkcja BIZNES - 6 miesięcy 258.00 PLN
209.76 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura Produkcja MAX - 6 miesięcy 329.00 PLN
267.48 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura Produkcja PRO - 1 rok 358.00 PLN
291.06 PLN (netto)
Asystent Chmura Produkcja BIZNES - 1 rok 501.00 PLN
407.32 PLN (netto)
Asystent Chmura Produkcja MAX - 1 rok 645.00 PLN
524.39 PLN (netto)
 

Gotowy produkt jest kompletowany i wprowadzony do magazynu za pomocą dokumentu PW lub dekompletowany za pomocą dokumentu RW. Program posiada moduł raportów oraz ich wydruków, zapisów w formacie PDF. Wszystkie dane firmowe są zaszyfrowane metodą SSL, co daje gwarancję ich bezpieczeństwa. Oprogramowanie posiada w sobie program do prowadzenia gospodarki magazynowej oraz program do fakturowania a wszystkie rozliczenia są w cenach zakupu ustawionych wg. kolejki FIFO.

Najważniejsze funkcje programu:

  • Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów
  • Kompleksowe zarządzanie produkcją (raporty zapotrzebowania, raport produkcyjny)
  • Zarządzanie gospodarką magazynową
  • Wystawianie faktur
  • Tworzenie ofert i zapytań
  • Tworzenie zamówienia na brakujący asortyment
  • Moduł Nadzór Maszyn
  • Obsługa zamówień wychodzących i przychodzących
  • Częściowe rozliczanie faktur wyciągiem bankowym, dokumentem kasowym.


Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

FunkcjaPRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktoweTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieTak
Książka KorespondencjiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałówTakTakTak
Dekretacja korespondencjiNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultantaNieTakTak
Rejestru fakturNieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcyNieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkownikówNieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych)NieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz AktNieNieTak
MagazynTakTakTak
Prowadzenie 1 magazynuTakTakTak
Kontrola daty ważności produktuTakTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Prowadzenie 3 magazynówTakTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYNTakTakTak
Galerie/ZdjęciaNieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieTakTak
Dodania zdjęć do produktówNieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieTakTak
Obsługa cen A,B,CNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWWNieTakTak
Inwentaryzacja produktówNieTakTak
DostawcyNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
StatystykiNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieTak
Nadzór MaszynTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Galeria zdjęćNieTakTak
PodzespołyNieNieTak
Powiązane maszynyNieNieTak
Zaplanowane zadaniaNieNieTak
Zapytania i OfertyNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
ZałącznikiNieTakTak
Komentarze na dokumentachNieTakTak
Oferta w języku angielskimNieTakTak
Oferty w cenach A,B,CNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawyNieNieTak
Sprzedaż i zakupyNieNieTak
Eksport do formatu JPK FAKTURYNieNieTak
Eksport do formatu JPK VAT7NieNieTak
Płatności onlineNieNieTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBNieNieTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuNieNieTak
Wezwanie do zapłatyNieNieTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailNieNieTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyNieNieTak
Korekty dokumentówNieNieTak
Noty korygująceNieNieTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymNieNieTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyNieNieTak
Sortowanie produktów na fakturzeNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów.NieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Dowód dostawyNieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieTak
Obsługa dat miesięcznychNieNieTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieNieTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieNieTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieNieTak
Faktury WNTNieNieTak
Faktury WDTNieNieTak
Zysk na fakturzeNieNieTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieNieTak
Faktury walutoweNieNieTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieTak
Dokumenty kasoweNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWNieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11)TakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
ZamówieniaNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Zamówienie w języku angielskimNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Wyciągi bankoweNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
KampanieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Zlecenia produkcyjneTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Drukowanie składu produktuTakTakTak
Drukowanie raportu produkcyjnego do zleceniaTakTakTak
Drukowanie raportu zapotrzebowania na produkcjęTakTakTak
Drukowanie zlecenia produkcyjnegoTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Drukowanie pól dodatkowychTakTakTak
Automatyczne tworzenie produktów przy wystawieniu fakturyNieNieTak
Rejestr zgłoszeń urządzeńNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Serwis i reklamacjeNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Automatyczne powiadamianie klienta o nadaniu Nr RMANieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o rejestrowanie zgłoszeń serwisowych online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieTak
Listy przewozowe CMRTakTakTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Szkolenia pracownikówNieNieTak
UbezpieczeniaNieNieTak
UrlopyNieNieTak
ZdjęciaNieNieTak
Części Akt A,B,C,D,ENieNieTak
Przebieg zatrudnieniaNieNieTak
Doświadczenie zawodoweNieNieTak
CertyfikatyNieNieTak
OpcjeTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)TakTakTak
PrzypomnieniaTakTakTak
Logi systemoweTakTakTak
Obsługa załącznikówTakTakTak
Baza wiedzyTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychTakTakTak
Powiadomienia SMSTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychTakTakTak
Zarządzanie etatamiTakTakTak
Edycja wydrukówTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!TakTakTak
StatystykiTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internetNieTakTak
Oddziały firmNieTakTak
System mailingowyNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieNieTak
ProjektyNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Zaplanowane zadaniaTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadaniaTakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)TakTakTak
Dodawanie przypomnieńTakTakTak
ZałącznikiTakTakTak
FinanseTakTakTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)TakTakTak
Rozliczenie finansówNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Kreator modułówNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety)NieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmyNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomościNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
200
MB
350
MB
500
MB
Transfer miesięczny bez limitu bez limitu bez limitu
Wszystkie

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Rejestr Pism

Nasza aplikacja stanowi doskonałe narzędzie do efektywnego i zautomatyzowanego tworzenia wielu dokumentów. Dzięki niej możliwe jest prowadzenie kompleksowej...

od 142.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Produkcja 2025

Program do zarządzania zleceniami produkcyjnymi w firmach, gdzie dostęp do bazy zleceń produkcyjnych jest możliwy przez wielu użytkowników. Aplikacja pozwala...

od 205.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Zamówienia

Program Asystent Zamówienia to program dedykowany do obsługi zamówień przychodzących jak i wychodzących. Prosty w obsłudze dzięki zastosowaniu możliwości...

od 306.27 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top