Program do obsługi zgłoszeń ticket-owych


przejrzysta komunikacja z klientem
statusy oraz szybkie dojście do danych klienta z poziomu ticket-u
przeszukiwanie danych historycznych
przesyłanie dużych załączników

Asystent Chmura Tickety (zgłoszenia online)



System Ticketowy (zgłoszenia online)
System Ticketowy (zgłoszenia online) dla firm zwiększa płynności odpowiedzi na zgłoszenia klienta. Jest to kanał komunikacji tj. System Zgłoszeń (tzw. ticketów) stosowany do kontaktu z pomocą techniczną lub działem sprzedaży. Jest to rozwiązanie dające szereg korzyści związanych z obsługą klienta tj.:

- skrócenie czasu reakcji na zapytanie,
- odpowiadanie wg kolejności zgłoszenia,
- eliminacja problemów związanych z wysłaniem e-maila (spam, zapchana skrzynka itd.),
- łatwość kontroli statusów ticketów,
- logowanie bezpośrednio z programu bez potrzeby rejestracji,
- w jednym miejscu dostęp do danych historycznych z możliwością ich przeszukiwania lub sortowania,
- przesyłanie załączników o dużej wielkości
- linki do najnowszej wersji programu.

Ticket, czyli zgłoszenie od klienta rejestruje kontakt z klientem. Jest to prosta i szybka obsługa klienta. Widzimy status obsługi klienta i wiemy, na jakim etapie rozwiązania problemu jesteśmy, w każdej chwili możemy go zmienić lub zakończyć zgłoszenie. Możemy filtrować zgłoszenia po: dacie, opiekunie zgłoszenia, nowe zgłoszenie, w realizacji, odpowiedź klienta, odpowiedziano, bez zakończonych, zakończone, do odpowiedzi i analiza. W zgłoszeniu możemy dodawać załączniki, dokumenty potrzebne do obsługi klienta. Dany ticket może być przydzielany, w każdym momencie innemu opiekunowi.
Wiadomości są uporządkowane, mają nadany numer ID, łatwo i szybko można je odnaleźć co oszczędza czas pracy. Każde zgłoszenie jest rejestrowane przez system i zapisywane, tworząc historię kontaktu z klientem, do której w każdym momencie mamy podgląd.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.System można uruchomić na dowolnie wielu komputerachi stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie 
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Ticket (zewnętrzne) MAX - 1 rok 615.00 PLN
500.00 PLN (netto)
 

System dedykowany do obsługi 1000 użytkowników zewnętrznych (1000 rekordów w module Dane Kontaktowe) w przypadku wyższych pakietów cena należy dokupić kolejny pakiet.


FunkcjaPRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Książka KorespondencjiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałówTakTakTak
Dekretacja korespondencjiNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultantaNieTakTak
Rejestru fakturNieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcyNieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkownikówNieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych)NieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz AktNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Rejestr opinii i ekspertyz prawnychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Rejestr umówTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
ZałącznikiTakTakTak
Strony umowyNieNieTak
Osoby realizująceNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Opiekun umowyNieNieTak
Statusy umowyNieNieTak
Podwykonawcy do umowyNieNieTak
Wystawienie faktury do danej umowyNieNieTak
Możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie odt.NieNieTak
Rejestr pismTakTakTak
Tworzenie Pism wychodzących i przychodzącychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Dodawanie załącznikówTakTakTak
Galeria zdjęćNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTak
OpcjeTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)TakTakTak
PrzypomnieniaTakTakTak
Logi systemoweTakTakTak
Obsługa załącznikówTakTakTak
Baza wiedzyTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychTakTakTak
Powiadomienia SMSTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychTakTakTak
Zarządzanie etatamiTakTakTak
Edycja wydrukówTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!TakTakTak
StatystykiTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 10.x ), możliwość pracy przez internetNieTakTak
Oddziały firmNieTakTak
System mailingowyNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)TakTakTak
Rozliczenie finansówNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Kreator modułówNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety)NieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmyNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomościNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 50 GB na załączniki to koszt 100 zł netto za 1 rok.
5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
200
MB
250
MB
500
MB
Transfer miesięczny bez limitu bez limitu bez limitu

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Tickety (zgłoszenia wewnętrzne online)

Program dedykowany do komunikacji wewnętrznej w firmie. Posiada możliwość tworzenia wątków a inni użytkownicy mają możliwość wypowiadania się w danym wątku....

od 5.90 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Rejestr Zgłoszeń

Program Chmura Rejestr Zgłoszeń - dzięki aplikacji w chmurze wszystkie zgłoszenia w Firmie mamy zawsze pod ręką. Program został stworzony dla firm, które...

od 26.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Ticket

Asystent Chmura Tickety jest to aplikacja WWW przeznaczona do obsługi klientów zewnętrznych i zadań wewnętrznych. Wersja MAX posiada dwa moduły do obsługi...

od 615.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

0
Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top