• Dział sprzedaży
  • tel. 89 623 26 22
  • Adres E-mail do nas: pomoc@meteoryt.pl

Informacja o programie:
89 623 26 22


Asystent Koncern 2021



Asystent Koncern tak jak systemy ERP wyposażony został w wiele niezależnych modułów tj. system sprzedaży, magazynowy, serwisowy, zgłoszeń zamówień, różnego rodzaju rejestry, system HR do rekrutacji pracowników, projekty do realizacji i zarządzania dużymi zleceniami i wiele innych modułów opisanych w poniższym zestawieniu. Charakterystyczną cechą programu jest to, że jest to najbardziej rozbudowany program z rodziny Asystent i z powodzeniem może pracować sieciowo na dużych bazach i płynie przetwarzać wiele milionów rekordów. Wyszukiwarka modułów, która umożliwia szybkie przejście do modułów oraz wyszukiwarka danych sprawiają, że aplikacja jest łatwa w użyciu i nie wymaga wiedzy specjalistycznej do obsługi programu.    

 

 

Ceny od... 229.00 PLN




Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie. System można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:lub wpisz ręcznie
NazwaCena bruttoDo koszyka
Asystent Koncern 2021 PRO - 6 miesięcy 229.00 PLN
186.18 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Koncern 2021 BIZNES - 6 miesięcy 269.00 PLN
218.70 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Koncern 2021 PRO- 1 rok 339.00 PLN
275.61 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Koncern 2021 MAX - 6 miesięcy 399.00 PLN
324.39 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Koncern 2021 BIZNES - 1 rok 499.00 PLN
405.69 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Koncern 2021 MAX - 1 rok 649.00 PLN
527.64 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Koncern 2021 PRO - doż. 699.00 PLN
568.29 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Koncern 2021 BIZNES - doż. 1199.00 PLN
974.80 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Koncern 2021 MAX - doż. 1499.00 PLN
1218.70 PLN (netto)
KUP TERAZ
 



Najważniejsze możliwości systemu ERP:

  • funkcjonalny system CRM do budowania relacji z klientami oraz płynną obsługę sekretariatu;                                       
  • zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę na wspólnych skrzynkach pocztowych;
  • system sprzedaży pozwalający na wystawianie faktur oraz ich szybkiej wysyłki poprzez e-mail                                                    
  • tworzenie i przyjmowanie zapytań ofertowych, generowania ofert dla klientów;
  • rejestr pism, dziennik korespondencji pozwalająca na gromadzenie, kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji;
  • moduł serwisu i reklamacji pozwalający na obsługę reklamacji w firmie;                                                        
  • statystyki i raporty z możliwością zapisu do formatu PDF

System Asystent Koncern umożliwia pracę z wykorzystaniem wielu rodzajów baz danych. Może pracować z silnikami baz danych takimi jak: MySQL, MS SQL, MariaDB. 
 

 

 


Moduł/FunkcjaPRO BIZNES MAX
Dane kontaktowe Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Nielimitowana ilość kontrahentów i osóbTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieTak
Książka Korespondencji Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałówTakTakTak
Dekretacja korespondencjiNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW + Asystent CMS [sprawdź ofertę] Zobacz demoNieTakTak
Rejestru fakturNieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcyNieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkownikówNieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych)NieNieTak
Magazyn Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Prowadzenie 1 magazynuTakTakTak
Kontrola daty ważności produktuTakTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Prowadzenie 3 magazynówTakTakTak
Galerie/ZdjęciaNieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieTakTak
Dodania zdjęć do produktówNieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieTakTak
Obsługa cen A,B,CNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW + Asystent CMS [sprawdź ofertę] Zobacz demoNieTakTak
Inwentaryzacja produktów Link do youtubeNieTakTak
DostawcyNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
StatystykiNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieTak
Nadzór MaszynTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Galeria zdjęćNieTakTak
PodzespołyNieNieTak
Powiązane maszynyNieNieTak
Zaplanowane zadaniaNieNieTak
Zapytania i Oferty Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Prognozowanie ofertyTakTakTak
ZałącznikiTakTakTak
Komentarze na dokumentachNieTakTak
Oferta w języku angielskimNieTakTak
Oferty w cenach A,B,CNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawyNieNieTak
Rejestr umów Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
ZałącznikiTakTakTak
Strony umowyNieNieTak
Osoby realizująceNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Sprzedaż i zakupy Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Eksport do formatu JPK VATTakTakTak
Eksport do formatu JPK FAKTURYTakTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBTakTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuTakTakTak
Wezwanie do zapłatyTakTakTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailTakTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyTakTakTak
Korekty dokumentówTakTakTak
Noty korygująceTakTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymTakTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyTakTakTak
Sortowanie produktów na fakturzeTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych POSNET (thermal, temo), NOVITUS (Vivo), ELZAB, INNOVA, FAREX TOPAZ TakTakTak
ZałącznikiTakTakTak
Wydruk pól dodatkowychTakTakTak
Dowód dostawyTakTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa dat miesięcznychNieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieTakTak
Faktury WNTNieTakTak
Faktury WDTNieTakTak
Zysk na fakturzeNieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieTakTak
Faktury walutoweNieNieTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieTak
Dokumenty kasowe Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
ZałącznikiNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11) Zobacz inne programyTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Zamówienia Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Zamówienie w języku angielskimNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Historia kontaktów Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Wyciągi bankowe Zobacz inne programyTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Serwis i reklamacje Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Automatyczne powiadamianie klienta o nadaniu Nr RMATakTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o rejestrowanie zgłoszeń serwisowych online, dostęp klientów przez stronę WWW + Asystent CMS [sprawdź ofertę] Zobacz demoNieTakTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieTak
Rejestr pojazdów Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Ewidencja paliwaTakTakTak
Ewidencja przebieguTakTakTak
Naprawy i wymianyTakTakTak
Badania techniczneTakTakTak
UbezpieczeniaTakTakTak
Dodawanie przypomnieńTakTakTak
Dodawanie załącznikówTakTakTak
Dodawanie pól dodatkowychTakTakTak
Galeria zdjęćNieTakTak
Obsługa czytnika kodów kreskowych QRCode (odczytywanie informacji z dowodu rejestracyjnego) Nowość!NieNieTak
Rejestr oprogramowania Zobacz inne programyTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Rejestr urządzeń Zobacz inne programyTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Rejestr zgłoszeń Zobacz inne programyNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Kampanie Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Zlecenia produkcyjne Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Drukowanie składu produktuNieNieTak
Drukowanie raportu produkcyjnego do zleceniaNieNieTak
Drukowanie raportu zapotrzebowania na produkcjęNieNieTak
Drukowanie zlecenia produkcyjnegoNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Drukowanie pól dodatkowychNieNieTak
Automatyczne tworzenie produktów przy wystawieniu fakturyNieNieTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Szkolenia pracownikówTakTakTak
UbezpieczeniaTakTakTak
UrlopyTakTakTak
ZdjęciaNieTakTak
KandydaciTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o system online, dostęp klientów przez stronę WWW + Asystent CMS (zapytaj konsultanta) Zobacz demoNieTakTak
Kandydaci HRMTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raporty zmianNieTakTak
Galeria zdjęćNieTakTak
Dane odnośnie zamieszkania kandydatówNieNieTak
Dane przewoźnikaNieNieTak
Rejestr pismNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Dodawanie załącznikówNieNieTak
Galeria zdjęćNieNieTak
DelegacjeTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Dodawanie załącznikówNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Rejestr urządzeń pomiarowychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Galeria zdjęćNieTakTak
Księga przychodów i rozchodówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Rejestr obiektówTakTakTak
Miniaturka na liście rekordówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie grup obiektówTakTakTak
Galeria zdjęć dla obiektuNieTakTak
Wiązania obiektów ze sobąNieNieTak
Kontrola wyposażenia obiektuNieNieTak
Zarządzanie zleceniamiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Zarządzanie sprawamiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Repertorium sprawyTakTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW + Asystent CMS - (zapytaj konsultanta) Zobacz demoNieTakTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Mapowanie katalogu z plikami klientówNieNieTak
Sklep internetowy (*dodatkowa opłata przy rozbudowie Asystenta Faktury, Firma, Korporacja, Serwis i Reklamacje, Koncern) Link do youtube Zobacz demoTakTakTak
---TakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Konfigurowanie form dostawyNieTakTak
Generowanie kodów promocyjnychNieTakTak
Opcje produktoweNieTakTak
Zarządzanie treścią strony CMSNieTakTak
Galerie zdjęć do produktówNieTakTak
Generowanie cennikówNieTakTak
Automatyczne wysyłanie faktury proforma do klientaNieTakTak
Podgląd faktur przez klienta z poziomu panelu zarządzaniaNieTakTak
NewsletterNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTak
Obsługa płatności: PayByNet, PayU (Platności.pl), Dotpay, Przelewy24.plNieTakTak
Tworzenia produktów złożonych, różne ceny, warianty "podproduktów"NieNieTak
WypożyczalniaNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Rejestr opinii i ekspertyz prawnychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Kursy i Szkolenia Zobacz inne programyNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
OpcjeTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)TakTakTak
PrzypomnieniaTakTakTak
Logi systemoweTakTakTak
Obsługa załącznikówTakTakTak
Baza wiedzyTakTakTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychTakTakTak
Powiadomienia SMSTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychTakTakTak
Zarządzanie etatamiTakTakTak
Edycja wydrukówTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!TakTakTak
StatystykiTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL, MariaDB, MSSQL od wersji 2008 w górę), możliwość pracy przez internetNieTakTak
Oddziały firmNieTakTak
System mailingowyNieTakTak
Odtwarzania kopii bezpieczeństwa w innych silnikach bazodanowychNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieTak
Projekty Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW + Asystent CMS [sprawdź ofertę] Zobacz demoNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Zaplanowane zadania Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadaniaTakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)TakTakTak
Dodawanie przypomnieńTakTakTak
ZałącznikiTakTakTak
FinanseTakTakTak
Historia kontaktów Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Drukuj zestawienie
Wszystkie
Dane kontaktowe
Książka Korespondencji
Magazyn
Rejestr maszyn
Oferty
Umowy
Faktury
Dokumenty kasowe
Zamówienia
Wyciągi bankowe
Serwis i reklamacje
Rejestr pojazdow
Rejestr oprogramowania
Rejestr urządzeń
Rejestr zgłoszeń
Kampanie
Produkcja
Akta osobowe
Kandydaci
Kandydacji
Delegacje
Nadzór urządzeń pomiarowych
Rejestr obiektów
Zlecenia spraw
Sprawy
Wypożyczalnia
Rejestr ekspertyz i opinii prawnych
Szkolenia
Ustawienia
Projekty
Zaplanowane zadania

Ocena produktu:
autor:
Koncern zdecydowanie posiada wszystko!

Podsumowanie:

Ilość opinni: 1

Ocena: 4.0


Formularz dodawania opinii


Oceń produkt
Czy polecasz produkt ?   
Imię (nick)
Treść opinii
Przepisz kod token

Opinie podlegają weryfikacji treści. Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia opinii, które zawierają wylgarne słownictwo, teksty reklamowe lub wypowiedzi nie związane z ocenianym produktem.





POLECANE PROGRAMY

Asystent Biuro 2021

Asystent Biuro to dedykowana aplikacja dla każdego rodzaju firm, instytucji, organizacji. Program wspomaga pracę biura, sekretariatów, biura podawczego...

od... 79.00 PLN


Asystent Chmura Wypożyczalnia

Asystent Wypożyczalnia Chmura to aplikacja dedykowana dla firm prowadzących wypożyczalnie Najważniejsze cechy programu to: rejestracja wypożyczeń, prowadzenie...

od... 25.00 PLN


Asystent Delegacje 2021

Asystent Delegacje to oprogramowanie przydatne w każdej firmie, która rozlicza się ze swoimi pracownikami podczas wyjazdów służbowych. Oprogramo...

od... 91.00 PLN

Najczęściej zadawane pytania

Asystent 2016

Brakuje mi pewnego pola, czy mogę je w jakiś sposób dodać do bazy?

Tak. Programy Asystent pozwalają na tworzenie własnych pól w tabelach. Wystarczy otworzyć dowolny rekord danej tabeli do edycji, a następnie odszukać zakładki Pola dodatkowe.


W zakładce tej należy kliknąć prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybrać Zarządzaj polami dodatkowymi. Pokaże się okno Zarządzaj polami. Za pośrednictwem tego okna można tworzyć i usuwać własne pola.

 
 


Po zdefiniowaniu własnego pola, będzie się ono wyświetlało w oknie Pola dodatkowe we wszystkich rekordach. Własne pola można wyświetlić na liście rekordów oraz dokonywać wyszukiwania po nich, tak jak po każdym innym polu.

 

Czy można zmienić listę kolumn wyświetlanych w danej tabeli?

Klikając prawy klawisz myszy na liście tytułów tabeli wybieramy Konfiguracja tabeli

 
 
 
 
W kolejnym oknie mamy możliwość zdefiniowania listy wyświetlanych kolumn.
 
Asystent pozwala także na zmianę kolejności wyświetlanych kolumn. Wystarczy przycisnąć lewy klawisz myszy na nagłówku danej kolumny, a następnie bez puszczania tego przycisku, przesuwać wybraną kolumnę w nowe miejsce.
Czy na programie można pracować w wielu użytkowników online

Tak, ale do tego wymagana jest wersja Biznes lub Max. Licencje w tych wersjach są sprzedawane na zasadzie aktywnego użytkownika zalogowanego do bazy. System automatycznie kontroluje ilość użytych licencji. Jeżeli liczba licencji zostanie wykorzystana przez użytkowników, system poinformuje o tym użytkownika, który się loguje do systemu.

Dlaczego dostępne są dwie metody liczenia - od netto i od brutto?

Program Asystent Faktura daje możliwość wystawiania dokumentów w dwóch wariantach: obliczania od cen netto i od cen brutto.
Domyślnym typem obliczeń jest obliczenia od cen netto.

W przypadku typu obliczeń od netto program do zestawienia faktury sumuje wartości netto z poszczególnych pozycji następnie od nich zostaje obliczony podatek VAT oraz kwota brutto.

W przypadku wyboru wariantu od cen brutto podstawą obliczeń jest suma wartości brutto poszczególnych wartości następnie od niej zostanie wyliczony VAT, od tej wartości.

Typy obliczeń zostały wprowadzone po to aby minimalizować wartość błędów podczas obliczeń podatku VAT o „tak zwany 1 grosz”.

Jak dodać obsługę nowych stawek VAT w programach Asystent?

Użytkownik ma możliwość samodzielnego definiowania obsługiwanych przez Asystenta stawek VAT. Aby tego dokonać należy: wejśc w moduł "Słowniki", a następnie "Stawki VAT".


W oknie tym możemy zmodyfikować istniejące stawki na nowe lub wprowadzić zupełnie nowe.

 
 
Należy jednak pamiętać, że w produktach znajdujących się w magazynie stawki nie ulegną zmianie. Aby szybko je uaktualnić, należy z menu Narzędzia wybrać Narzędzia administracyjne, a następnie "Specjalne" .
 
Klikając przycisk Zmień stawki VAT sprzedaży na magazynie możemy zmienić stawki na dowolną wartość.
Uwaga! Korzystając z drukarek fiskalnych, należy pamiętać o dokonaniu w nich modyfikacji (zmiany stawek VAT)!
Na jak długo otrzymuję aktualizację i czy są one płatne?

Aktualizacje do programu otrzymują Państwo na okres 12 miesięcy i są one bezpłatne. W przypadku gdy wyjdzie nowsza seria programów należy wykonać upgrade. Cena upgrade jest zależna od daty kiedy został zakupiony Państwa program lecz nie przekracza ona 30 % ceny wartości programu.

Przypomnienie z dowolną treścią
Aby dodać przypomnienie w formie komunikatu z dowolną treścią wystarczy po wejściu w rekord wybrać opcję Przypomnienie. W oknie które nam się wyświetli ustawiamy datę kiedy przypomnienie ma się wyświetlić oraz wprowadzamy odpowiednią treść.
W jaki sposób stworzyć grupy wspólne dla wszystkich tabel w programie?

Programy Asystent pozwalają na grupowanie dowolnych danych. Dla każdej tabeli danych możliwe jest przygotowanie oddzielnej struktury grup.

Możliwe są zatem inne grupy dla danych kontaktowych, inne dla zaplanowanych zadań, jeszcze inne dla faktur itp. Jest to rozwiązanie domyślne.

Możliwe jest jednak tworzenie grup wspólnych dla wszystkich modułów programu. Wystarczy w tym celu z menu Opcje, wybrać Zaawansowane, a następnie przejść do zakładki Zaawansowane i zaznaczyć opcję Stosuj wspólne grupy dla wszystkich danych.

Uwaga! Po włączeniu powyższej opcji znikną wszystkie dotychczasowe grupy!

W jaki sposób szukać danych po określonych kolumnach?

Kiedy wpisujemy dowolny tekst w polu Wyszukaj w tabeli, Asystent przeszukuje aktywną tabelę w poszukiwaniu danej frazy. Przeszukiwane są wówczas określone w ustawieniach pola.

 
 

To, po których polach następuje wyszukiwanie możemy zmienić wciskając w polu Szukaj prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybierając Szukane pola.
 
 
Wybierając jednak z tego samego menu opcję Szukanie zaawansowane sprawimy, że poniżej pola Szukaj pojawi się dodatkowy panel, za pośrednictwem którego możemy przeszukiwać tabelę po wybranych kolumnach.
 
 
Panel wyszukiwania zaawansowanego uzyskamy również klikając w lupę widoczny po lewej stronie od słowa Szukaj.

 

Ogólne

Brakuje mi pewnej funkcji, czy mogę prosić o jej realizację?

 

 

Tak. Jeśli brakuje Państwu funkcjonalności, która ułatwiłaby lub przyspieszyła pracę - prosimy do nas pisać na adres kontakt@meteoryt.pl


W przypadku gdy pomysł nie jest zgodny ogólną filozofią programu jest możliwość wyceny na wprowadzenie danej zmiany.

Czy dane z wersji TRIAL będę mógł przenieść do pełnej wersji programu?

Tak, przy czym nie trzeba w ogóle niczego przenosić. Wersja TRIAL posiada wszystkie możliwości pełnej wersji programu. Jej ograniczenie polega tylko na czasie funkcjonowania aplikacji.

Czy wykonujecie Państwo programy na zlecenie?

 

 

Tak. Zajmujemy się również tworzeniem oprogramowania dedykowanego pod danego klienta. W przypadku takiego zapotrzebowania prosimy składać zapytania ofertowe na adres kontakt@meteoryt.pl


 

Czy wykonujecie Państwo zmiany w programach na zlecenie?

Tak. Istnieje możliwość dostosowania programów do indywidualnych wymagań klienta. Możemy je zatem rozbudowywać o nowe funkcjonalności według ścisłych wytycznych klienta w wersji dedykowanej ULTRA.

Koszt takiego dostosowania jest różny i zależy od liczby i rodzaju wprowadzonych zmian. Aby uzyskać więcej informacji prosimy pisać na adres kontakt@meteoryt.pl

Dodowanie wielu kont bankowych
Edycja szablonu
Aby edytować szablon wydruku faktury w pierwszej kolejności potrzebna jest znajomość języka HTML.
1.Następnie należy wejść w zakładkę NARZĘDZIA -> EDYTOR SZABLONÓW


2.Wybieramy zakładkę SPRZEDAŻ I ZAKUP -> faktura_std.tpl
3.Edytujemy tą strukturę, którą chcemy mieć zmienioną na wydruku



4. Zapisanie wprowadzonych zmian pieczętujemy wybierając czarną dyskietkę
5. Gdy mamy już wprowadzone zmiany szablon jest wtedy szablonem indywidualnym, jeżeli chcemy ponownie wrócić do oryginalnego szablonu wydruku należy wybrać dwie zielone strzałki.



 
Eksport pliku CSV z danych kontaktowych

https://www.youtube.com/watch?v=S-KrFg_QnPQ

Import danych z pliku CSV w chmurze

Aby zaimportować dane do bazy z pliku CSV, w pierwszej kolejności wybieramy moduł do którego ma odbyć się import.

 1. Wchodzimy w moduł np. Dane Kontaktowe-> klikamy na przykładowy rekord-> Zarządzaj -> Importuj dane.

 

Można też skorzystać z importu  klikając na ikonę ''kropek''.

 

 

2. Automatycznie zaznacza nam się tabela modułu, w którym się znajdujemy, wybieramy opcję -> DALEJ.

 

 

3. Wczytujemy plik do importu, ustawiamy separator zgodnie z parametrami pliku -> DALEJ.

 

 

4.  W następnym kroku wybieramy kolumny, z których dane mają zostać zaimportowane, po zakończeniu procesu klikamy opcję -> IMPORTUJ. Dane powinny pojawić się w module do którego został wykonany import.

Import pliku CSV do modułu "Dane kontaktowe"
Jak aktywować usługę hostingową?

1. Aby przetestować usługę hostingową, wystarczy wejść w podany link: https://meteoryt.pl/asystentchmura/pr-500/Hosting_Chmura__1_rok

2. Następnie wypełnić krótki formularz, dane do usługi zostaną wysłane na adres mailowy.

3. Po otrzymanie danych, należy utworzyć nową bazę danych, następnie wprowadzić wcześniej otrzymane dane do połączenia z serwerem.

W tym celu zachęcamy do skorzystania z instrukcji z linku: https://meteoryt.pl/Polaczenie_z_baza_zdalna-h767.html

 

Konfiguracja widoku. Jak to zrobić?

https://www.youtube.com/watch?v=djDD_Zu3bYI

Nadawanie uprawnień dla grup Asystent Chmura

Jeżeli chcemy nadać uprawnienia dla grupy użytkowników wchodzimy w zakładkę Menu-> Ustawienia/Użytkownicy/Lista użytkowników

Klikamy w opcję Kategorii

Na kategoriach klikamy opcję ''kropek'' i dodajemy odpowiednie grupy

Gdy wszystkie grupy mamy już Dodane klikamy przy nich ponownie opcję ''kropek'' i wybieramy Uprawnienia i je konfigurujemy.
Kolorem czerwonym wyłączamy poszczególne opcje. Jeżeli konfiguracja została zakończona to zamykamy okno.






Następnie przypisujemy do wybranej kategorii użytkownika. W tym celu zaznaczamy pole ''kwadratu'' na danym rekordzie-> zarządzaj-> przypisz do kategorii.
Wskazujemy kategorię.













Po nadaniu uprawnień dla wszystkich grup przypisujemy do nich użytkowników klikając na nich zaznaczając opcję ''kwadracika'' -> Zarządzaj-> przypisz do kategorii.


 



Połączenie z bazą zdalną

Aby połączyć się do bazy zdalnej należy wejść w zakładkę:

Baza danych-> Otwórz




Następnie wybieramy przycisk Dodaj-> Uzupełniamy dane  do połączenia z serwerem

1. Przykładowe Dane do połączenia ze zdalną bazą danych na przykładzie MySQL:








Po uzupełnieniu danych do połączenia wybieramy-> Zapisz i zamknij. Czynności powtarzamy na każdym stanowisku.

 

Przypisanie konfiguracji innego użytkownika
Aby przypisać taką samą konfigurację dla użytkownika należy:


1. Wejść w zakładkę Ustawienia -> Użytkownicy -> Lista użytkowników






2. Na liście wybrać osobę do której chcemy przypisać konfigurację od innego użytkownika -> Edytuj.






3. Przejść do zakładki -> Zaawansowane -> Załącz konfigurację innego użytkownika. Następnie wybieramy osobę z listy -> Zapisz i zamknij.



Przypomnienie z dowolną treścią
Aby dodać przypomnienie w formie komunikatu z dowolną treścią wystarczy po wejściu w rekord wybrać opcję Przypomnienie. W oknie które nam się wyświetli ustawiamy datę kiedy przypomnienie ma się wyświetlić oraz wprowadzamy odpowiednią treść.
Tworzenie kopii bezpieczeństwa
W jakiej wersji uruchamiają się próbne wersje programów?

Programy są w pełnej wersji próbnej tzw. Trial działającej przez 45 dni, które zawierają wszystkie cechy programów: Start, PRO, Biznes, MAX. Oznacza to, iż w praktyce testujemy wersję MAX. Aby zobaczyć różnice pomiędzy poszczególnymi wersjami należy zapoznać się z zestawieniem różnic znajdującym się przy produkcie na naszej stronie.

Zmiana hasła do logowania

Zmiana hasła dotyczy tylko konta Administratora programu w wersji chmurowej.

 

1. Zaloguj się do swojego konta na naszej stronie: https://meteoryt.pl/

 

 

2. Wybierz program, którego ma dotyczyć zmiana, następnie opcję -> Resetuj hasło dla Administratora

 

 

 

Zobacz filmy instruktażowe

Zapraszamy na stronę z filmami instruktażowymi http://www.youtube.com/user/naomisoft#p/u

Licencje

Dlaczego warto kupić wersję elektroniczną programu?

Nasze programy można zakupić w wersji: elektronicznej. W przypadku wersji elektronicznej, na adres pocztowy wysyłamy jedynie fakturę z nadrukowanym numerem seryjnym. Ten sam numer wysyłamy także natychmiast na adres e-mail. Przy tym wariancie, klient powinien pobrać program z naszej strony WWW.


  1. Zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie dokonane jest w godzinach pracy, realizowane jest niemal natychmiast. W ciągu zatem kilkunastu minut otrzymają Państwo numer seryjny, który pozwoli odblokować program do pełnej wersji. W przypadku wersji pudełkowych, zamówienia realizowane są w ciągu 48 godzin od daty zamówienia, tylko w dni robocze. Nie jest również wysyłany numer seryjny pocztą e-mail.
  2. Jeśli utracicie Państwo z jakiś powodów numer seryjny, zawsze będziecie mogli się zwrócić do nas o jego przesłanie.


Na ilu komputerach mogę zainstalować zakupiony program?

 

 

Kupując dowolny program z serii Asystent otrzymuje się licencję na jeden uruchomiony program. Aby móc korzystać z programu na więcej niż jednym stanowisku równocześnie, należy zakupić odpowiednią liczbę licencji.

W przypadku wersji START i PRO licencję można zainstalować tylko na jednym komputerze.

W przypadku wersji BIZNES i MAX program możemy zainstalować na dowolnie wielu komputerach w naszej firmie, jednakże w tym samym czasie możemy korzystać z tylu programów równocześnie ile mamy wkupionych licencji.

Drukuj stronę
tel.  +48 89 623 26 22
pracujemy od poniedziałku do piątku od
8:00 - 16:00
 
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 18
12-100 Szczytno

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 18
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
REGON: 367213266

KRS: 0000676644


NUMER KONTA
MBANK: 54 1140 2004 0000 3902 7687 6720

Platforma Meteoryt.pl jest dziełem firmy Meteoryt Sp. z o.o. ze Szczytna (woj. Warmińsko-mazurskie). Głównym produktem firmy jest seria oprogramowania dla firm o nazwie Asystent. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.
 

Nasze serwisy:

Copyright © 2018 Meteoryt
Zapytaj sprzedawcę o ofertę
Loading...
Loading...